Laura heeft als stiekeme persoonlijke missie in het Guiness Book of Records te komen.quote:Op zondag 17 april 2011 23:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah op Sharon, Geer en Servio na wel, Flip en Jo liggen te zoenen de Lau en Mo te slapen..
Schema in de steamverslagen FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2quote:
ja bench betekend nu : alleen en geen aandachtquote:Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef mazaru het volgende:
Ik snap het niet. Als ze nou gewoon die bench naast het bed zetten, dan weet ik zeker dat die zo slaapt. Hij is bang om alleen te zijn.
Juist...Grote onzin die bench..Hondje voelt zich gevangen als in een asielquote:Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef sjampoeh het volgende:
hij krijgt de hele dag aandacht, dan hup in de bench en hij is alleen en geen aandachtehm duh ?
Liev!quote:Op zondag 17 april 2011 23:43 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat is wel zo, die reageren ook niet goed op geroep toch?quote:Op zondag 17 april 2011 23:44 schreef Ifa het volgende:
[..]
Verbazingwekkend voor iemand die fanatiek met paarden omgaat.
het is toch geen papagaaiquote:Op zondag 17 april 2011 23:46 schreef mazaru het volgende:
Ja, maak het nog traumatiserender, gooi er een sprei overheen
Ze is in de war met een parkietjequote:Op zondag 17 april 2011 23:46 schreef mazaru het volgende:
Ja, maak het nog traumatiserender, gooi er een sprei overheen
Lol, die vinden dat idd wel prettig...quote:
lijkt mij ook, mjaquote:Op zondag 17 april 2011 23:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, die vinden dat idd wel prettig...Een hond moet toch een kant op kunnen kijken...?
Ja dat en ik heb niet eens iets met honden....quote:Op zondag 17 april 2011 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook wel een scheet van een hondje
Zet hem dan in de slaapkamer daar is het licht uit...En daar komt hij overdag ook..quote:Op zondag 17 april 2011 23:49 schreef Stability het volgende:
maar het licht gaat niet uit ,dus ik denk dat ze het alleen een beetje donkerder wil maken
Haha, kan hij zich lekker uitleven.quote:Op zondag 17 april 2011 23:50 schreef Stability het volgende:
die sprei vreet ie denk ik helemaal kapot vannacht
ja kan ook inddquote:Op zondag 17 april 2011 23:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zet hem dan in de slaapkamer daar is het licht uit...En daar komt hij overdag ook..
quote:Op zondag 17 april 2011 23:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, kan hij zich lekker uitleven.Zolang de stem maar niet gaat roepen dat hij met respect met de inboedel moet omgaan.
Jo zat vanmiddag te verkondigen dat ie een kanarie/ cloaca had dus ja de verwarring is grootquote:
hahaha segredo! ga met respect met het meubilair om !quote:Op zondag 17 april 2011 23:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, kan hij zich lekker uitleven.Zolang de stem maar niet gaat roepen dat hij met respect met de inboedel moet omgaan.
Lol, Sharon sanctie vanwege losbandige hond straks.quote:Op zondag 17 april 2011 23:52 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha segredo! ga met respect met het meubilair om !
lolquote:Op zondag 17 april 2011 23:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, Sharon sanctie vanwege losbandige hond straks.
Lache als gaat slaapzwemmen op dat vlotquote:Op zondag 17 april 2011 23:52 schreef Niki.P het volgende:
Gaat Jo nu toch in slaapvallen.. ze heeft nog minder dan een half uur..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |