Er waren toen drie essentiële verschillen:quote:Op zondag 17 april 2011 20:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vorig jaar smeekte een aantal Feyenoord supporters hier toch ook om ?!
Het ADquote:Op zondag 17 april 2011 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hier teven de bron: http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-Ajax-kampioen.dhtml
Dat zegt Johan Derksen ja. Maar waar zijn die Feyenoorders nou precies dan? Ik zie ze nergens.quote:Op zondag 17 april 2011 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hier teven de bron: http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-Ajax-kampioen.dhtml
Daarom gaat Feyenoord dus gewoon vol voor de overwinning.quote:Op zondag 17 april 2011 20:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er waren toen drie essentiële verschillen:
1. Feyenoord was uitgespeeld in de competitie, nu niet.
2. Feyenoord speelde uit
3. Feyenoord niet iets goed te maken tegen Twente
Precies. Als we daarmee Ajax de schaal cadeau doen, so be it. Gefeliciteerd ermee zou ik zeggen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom gaat Feyenoord dus gewoon vol voor de overwinning.
Nee.quote:Op zondag 17 april 2011 20:54 schreef Spouwerranger het volgende:
TS is ajacied. Als de situatie omgedraaid zou zijn en Feyenoord kans had op de titel, zouden Ajax supporters het nog harder roepen.
Wedden?quote:Op zondag 17 april 2011 20:54 schreef Irritatie100 het volgende:
En verder winnen wij gewoon van PSV natuurlijk,
Mocht Ajax het niet worden, dan gun ik het Twente ook meer dan PSV.quote:Op zondag 17 april 2011 20:58 schreef Koenani het volgende:
ik hoorde ook ajax supporters zeggen;
dan maar verliezen van twente als psv maar niet kampioen wordt (laatste speeldag)
Wat een sneu volkquote:Fans van Feyenoord gaan binnenkort actievoeren om de spelers ervan te overtuigen opzettelijk van PSV te verliezen.
Lol tegen RKCquote:Op zondag 17 april 2011 21:00 schreef Stuurver het volgende:
De harde kern supporters van Feyenoord zijn vaak niet zo helder en dat zeg ik als Feyenoord supporter. Soms weten ze niet eens tegen welke club ze spelen
ik zie fey nog niet instaat te winnen van psvquote:Op zondag 17 april 2011 21:03 schreef IDisposable het volgende:
Maar ja, wie neemt Feyenoord en alles wat daarbij hoort tegenwoordig nog serieus. Het is inmiddels vervallen tot een parodie op een topclub.
Ik heb niks tegen Feyenoord en het maakt me vrij weinig uit wat ze presteren.quote:Op zondag 17 april 2011 20:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Hang de moraalridder maar uit
Die blijft mooi, "hey marco bedankt hé, pannekoek!"quote:
Die heeft het er zelf naar gemaakt. Vandaag stond ie weer met 0,0% inzet op het veld en gaf de boer niet eens een hand na z'n wissel. Dan kan ie gewoon de tering krijgen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach ik ben ook voor Ajax, maar qua supporters is de domheid exact gelijk hoor.
Je eigen speler in je eigen stadion uitfluiten is fris zeker. Vandaag weer trouwens. En zwaaien, en roepen om een wissel, en fluiten na iedere actie. Daar scoor je goals mee.
Exact hetzelfde principe, exact hetzelfde soort van IQ 85.
Gossie, wat zeilig voor die arme jongen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je eigen speler in je eigen stadion uitfluiten is fris zeker. Vandaag weer trouwens. En zwaaien, en roepen om een wissel, en fluiten na iedere actie.
Hamdaouiquote:Op zondag 17 april 2011 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach ik ben ook voor Ajax, maar qua supporters is de domheid exact gelijk hoor.
Je eigen speler in je eigen stadion uitfluiten is fris zeker. Vandaag weer trouwens. En zwaaien, en roepen om een wissel, en fluiten na iedere actie. Daar scoor je goals mee.
Exact hetzelfde principe, exact hetzelfde soort van IQ 85.
de Boer lostte dat nog vriendelijk voor hem op door hem dan maar op de rug te kloppen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hamdaoui![]()
Zag je hoe hij de hand van De Boer vermeed?
Hij had 'm moeten schofferen voor de camera, net zoals hamlap deed.quote:Op zondag 17 april 2011 21:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
de Boer lostte dat nog vriendelijk voor hem op door hem dan maar op de rug te kloppen.
idd. Hij had gewoon een dood varken in zijn nek moeten gooien.quote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hij had 'm moeten schofferen voor de camera, net zoals hamlap deed.
Hoe kan hij nou hamlap in hamlap zijn eigen nek gooien?quote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef IDisposable het volgende:
[..]
idd. Hij had gewoon een dood varken in zijn nek moeten gooien.
Het is "als supporter" of "supporter zijnde".quote:Op zondag 17 april 2011 20:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, hoe diep kan je zakken als supporter zijnde ?
da's ook onzin want ajax kan twente nog van de 2e plaats afgooienquote:Op maandag 18 april 2011 07:54 schreef kanslooz het volgende:
Ik zag (hier op Fok o.a.) en hoorde onlangs al wat Ajax supporters die ook wilden dat Ajax zou verliezen van Twente, als ze dan konden voorkomen dat PSV kampioen werd...
Conclusie: Elke supportersgroep heeft zo'n "supporters"
Deze manquote:Op zondag 17 april 2011 23:25 schreef FreezePop het volgende:
Jammer dat mensen nog steeds niet inzien dat AZ gewoon de beste is.
Mwah, ze spelen echt niet slecht in de 2e helft van dit seizoen.quote:Op maandag 18 april 2011 08:13 schreef IDisposable het volgende:
Ik geloof ook niet dat ze expres zouden verliezen. Ze zijn gewoon zo slecht dat het niet eens op zou vallen als dit wel het geval was.
Als de status van een beschaving steeds lager wordt (politiek, militair, economisch), dan treedt vaak ook het morele verval in. Mensen die daarmee te maken krijgen, veranderen in ruggegraatloze, zielige wezens die hun situatie niet meer wezenlijk proberen te verbeteren, maar bij hun superieuren aankloppen voor een kleinigheidje om zich even goed te voelen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom zijn de supporters van Feyenoord niet zo sportief ?!
Waarom willen de supporters van Feyenoord dat hun club verliest tegen PSV ?
Inderdaad, gewoon alvast indekken voor hun eigen faal van die Amsterdammers.quote:Op maandag 18 april 2011 11:04 schreef CasselerRIP het volgende:
De mening van misschien tien supporters wordt onder een vergrootglas gelegd om aan het einde van het seizoen een excuus te hebben waarom ze geen kampioen zijn geworden. Oh, en ja, die tien supporters zou je ook tussen de ajax-supporters terugvinden als het andersom was.
Maar goed, wat een gedoe om niks, het gaat om de Feyenoordspelers zelf die echt nog wel even de achtste plaats proberen te halen en bovendien individueel willen uitblinken voor eventuele scouts
Het droomscenario voor elke niet-Ajacied.quote:Op maandag 18 april 2011 15:34 schreef IDisposable het volgende:
Nou ja, PSV is ook niet in al te beste doen. Het zou weleens kunnen gaan stormen volgende week.
En dan ga je natuurlijk zien dat PSV verliest en Ajax een week later de titel alsnog verspeeld in de uitwedstrijd tegen Heerenveen.
Hopen dat die weg is voordat zijn gezicht aangetast wordt door het syndroom.quote:Op maandag 18 april 2011 08:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mwah, ze spelen echt niet slecht in de 2e helft van dit seizoen.
En die Japanse linksbuiten vind ik echt een sympathieke jonge gast
Wacht maar, hij gaat straks een sleutelrol vervullenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hopen dat die weg is voordat zijn gezicht aangetast wordt door het syndroom.
Lolquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
PSV speelt gelijk tegen Feyenoord, Ajax wint met 1-0 van Twente, door een penalty in de 93e minuut, die El Hamdaoui inschiet!
Deze laatste wedstrijden worden sowieso slecht voor mijn hartquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:44 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Loldat zou idd wel perfect zijn
alleen hoop ik toch echt dat ze dat doelpunt wat eerder maken.. want ik heb geen zin om 90 min in spanning te zitten om die ene penalty
Jammer alleen dat ajax tussendoor van heerenveen verloren heeft.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
PSV speelt gelijk tegen Feyenoord, Ajax wint met 1-0 van Twente, door een penalty in de 93e minuut, die El Hamdaoui inschiet!
Mwah Suarez heeft schwalbes gemaakt ja, maar vaak speelde hij zo dat hij wel in de 16 onderuit gehaald zou worden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:50 schreef exile79 het volgende:
Ik ben supporter van Feyenoord en ik ben het met je eens. Feyenoord moet gewoon winnen van PSV, klaar. Wordt Ajax dan kampioen? Jammer dan. Ik heb liever dat Twente het wordt, maar goed.
Waar ik het niet mee eens ben is je opmerking over Toivonen. Ik vind dat ook een smerige eikel met z'n kut streken, maar Suarez was bij jullie geen haar beter, of vergeet je dat maar even voor het gemak.
El Hamdaouiquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het is Groningen-PSV op de laatste speeldag.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dan ben je toch echt triest, dat het verlies van een andere club belangrijker is dan winst van je eigen club. Kom dan gewoon nooit meer naar de Kuip.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:04 schreef SoraAoi het volgende:
Ik vind ook dat Feyenoord geen strijd moet leveren tegen PSV. Alles is beter dan Ajax dat kampioen kan worden![]()
FEYENOORD
Ajax
Verdient. En nee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:52 schreef Pallas-Athene het volgende:
Vergeleken met Suarez verdiend Toivonen de Fair-Play Bokaal
Wat briljant is als Ajax net dat ene puntje tekort komtquote:Op maandag 25 april 2011 16:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mensen die dit iets kan schelen omdat ze nog niet doorhebben dat Twente toch wel gaat winnen
Dan is Twente de terechte kampioen als dat gebeurtquote:Op maandag 25 april 2011 16:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat briljant is als Ajax net dat ene puntje tekort komt
Er is in de ArenA geen hand in hand gezongen hoor, ja misschien alleen homo's lopen hand in handquote:Op maandag 25 april 2011 16:58 schreef Dannare het volgende:
Topic heeft verassende wending gekregen![]()
Van klacht tegen Feyenoord supporters naar juichende ajacieden in de arena bij Feyenoord doelpunten.
Enige echte terechte klacht zijn de faal supporters uit amsterdam die zelfs het Hand in Hand hebben gezongen![]()
Gewoon volgende week in Heerenveen hun clubje zien verliezen waardoor Twente al kampioen is 1 wedstrijd voor het einde.![]()
![]()
Klacht: ajax supporters.
Anti klacht: Feyenoord
Heb andere verhalen vernomen van aanwezigen daar...quote:Op maandag 25 april 2011 17:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er is in de ArenA geen hand in hand gezongen hoor, ja misschien alleen homo's lopen hand in hand
Inderdaad. Mensen die gaan zeggen dat ze onterecht 1ste staan, als ze toch gewoon echt 1 punt meer hebben. Scheidsrechters zijn nou geen computers, die maken een foutje en dat gebeurt overal.quote:Op maandag 25 april 2011 16:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan is Twente de terechte kampioen als dat gebeurt
QFT!quote:Op maandag 25 april 2011 17:41 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die gaan zeggen dat ze onterecht 1ste staan, als ze toch gewoon echt 1 punt meer hebben. Scheidsrechters zijn nou geen computers, die maken een foutje en dat gebeurt overal.
Mensen die nog steeds denken dat scheidsrechters sterk partijdig zijn, het gras is altijd groener bij de buren ja
Hand in Hand is niet gezongen, geloof mij maarquote:Op maandag 25 april 2011 17:09 schreef Dannare het volgende:
[..]
Heb andere verhalen vernomen van aanwezigen daar...
Trouwens wel ajacieden.. dus daar ligt het niet aan
Het is wel degelijk gezongen!quote:Op maandag 25 april 2011 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hand in Hand is niet gezongen, geloof mij maar
Dan doen we het toch nu?quote:Op maandag 25 april 2011 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat dus. En dat geldt voor elke club.quote:Op maandag 25 april 2011 17:48 schreef Dannare het volgende:
[..]
QFT!
Die van PSV miepen over die rode kaart voor Engelaar. Ben Heerenveen thuis ( 100% overtreding Toivonen) en Utrecht thuis ( 100% overtreding van Bakkal) nog niet vergeten.
Maar toen hoorde je ze ook niet..
Soms zit het mee, soms zit het tegen.
Einde van het seizoen heb je portie pech en geluk wel gehad.
Willem II is hier de enige uitzondering op dit jaar..
Ik heb het zelf gehoord!!1!!11!quote:Op maandag 25 april 2011 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
In het dsb stadion zeker want 90% van de supporters daar is geeneens voor azquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb sms gehad van aanwezigen in de arena; Moet niet gekker worden Hand in Hand klinkt nu zelfs in de arena..quote:Slenger: Het is wel degelijk gezongen!
Dikke care. Gewoon altijd je sportieve plicht doen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er waren toen drie essentiële verschillen:
1. Feyenoord was uitgespeeld in de competitie, nu niet.
2. Feyenoord speelde uit
3. Feyenoord niet iets goed te maken tegen Twente
Welles nietes welles nietes etc etc. Boeien. Jouw bron is een sms, die van hem zn eigen ervaring. En hier op het forum is er niemand die het ook maar ene moer kan schelen. So shut the fuck up, both of you!quote:Op maandag 25 april 2011 18:56 schreef Dannare het volgende:
[..]
[..]
Ik heb sms gehad van aanwezigen in de arena; Moet niet gekker worden Hand in Hand klinkt nu zelfs in de arena..
Dus zeg het maar....
Heb zelf niets gehoord....quote:Op maandag 25 april 2011 18:56 schreef Dannare het volgende:
[..]
[..]
Ik heb sms gehad van aanwezigen in de arena; Moet niet gekker worden Hand in Hand klinkt nu zelfs in de arena..
Dus zeg het maar....
Inderdaad, en Excelsior meteen gaan janken dat Ajax te gemotiveerd zou raken door de beelden Feyenoord - PSV. Dude, morgen stap ik naar de rechter: "JA TOEN WE TEGEN HERENVEEN SPEELDE WAST 30.000 HERENVEEN FANS EN MAAR 25.000 AJAX BEzWAAR"quote:Op maandag 25 april 2011 17:48 schreef Dannare het volgende:
[..]
QFT!
Die van PSV miepen over die rode kaart voor Engelaar. Ben Heerenveen thuis ( 100% overtreding Toivonen) en Utrecht thuis ( 100% overtreding van Bakkal) nog niet vergeten.
Maar toen hoorde je ze ook niet..
Soms zit het mee, soms zit het tegen.
Einde van het seizoen heb je portie pech en geluk wel gehad.
Willem II is hier de enige uitzondering op dit jaar..
Een echte kakkerlakquote:Op maandag 25 april 2011 19:38 schreef Lambighini het volgende:
Ik heb altijd al een bloedhekel gehad aan die neuzen en dit weekend heeft daar echt geen verandering in gebracht. Ik vind het echt te triest voor woorden hoe ze de afgelopen meer bezig zijn geweest om dit stuk lulverhaal de wereld in te helpen dan dat ze bezig zijn met hun eigen club. Maar zo zie je maar weer dat de neusjes met alle winden mee waaien.
Overigens is dat hele gedrag dat sommige niet wilde dat Feyenoord zou winnen te wijten aan de reacties die we nu hebben kunnen zien. Boefjes die zitten juichen bij Feyenoord-doelpunten en ondertussen ons Feyenoord-supporters maar zitten zwart maken dat we alleen maar aan Ajax denken. Wat een triest kut volk blijft het ook.
Ik kan alleen maar hopen dat Heerenveen ze helemaal ondersteboven speelt dan valt er nog wat te genieten aan het einde van de competitie. Wat huilende Ajax-supporters is het aller mooiste wat er is. Na juichende Feyenoord-supporters dan
Een vieze smerige kutkakkerlak ja.quote:
Oh noes, onze 15jarige held is niet verzopen gisteren, zondequote:Op maandag 25 april 2011 19:41 schreef porsche1 het volgende:
Kijk al die smerige joden hier in het topic.
Ik ging het water niet in. Was te koud!quote:Op maandag 25 april 2011 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh noes, onze 15jarige held is niet verzopen gisteren, zonde
Mietjequote:Op maandag 25 april 2011 19:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ging het water niet in. Was te koud!
quote:
Winner-Taco?quote:Op maandag 25 april 2011 19:42 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Ja jou ken ik nog wel ouwe ras hooligan
Er was er maar 1 die cooler was en dat was Sinniequote:
Dan weet je wie je voor je hebtquote:Op maandag 25 april 2011 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er was er maar 1 die cooler was en dat was Sinnie
Welkom terug danquote:
Kunnen we weer samen trollen in topicsquote:Op maandag 25 april 2011 19:46 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Zero-tolerance beleid is in deugen gevallen heb ik gezien dus kan me hart weer ophalen
Ik zie uit naar onze samenwerkingquote:Op maandag 25 april 2011 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kunnen we weer samen trollen in topics
Hmm wel waar, maar neemt niet weg dat het wel een intressante discussie is.quote:Op maandag 25 april 2011 19:38 schreef Lambighini het volgende:
Ik heb altijd al een bloedhekel gehad aan die neuzen en dit weekend heeft daar echt geen verandering in gebracht. Ik vind het echt te triest voor woorden hoe ze de afgelopen meer bezig zijn geweest om dit stuk lulverhaal de wereld in te helpen dan dat ze bezig zijn met hun eigen club. Maar zo zie je maar weer dat de neusjes met alle winden mee waaien.
Overigens is dat hele gedrag dat sommige niet wilde dat Feyenoord zou winnen te wijten aan de reacties die we nu hebben kunnen zien. Boefjes die zitten juichen bij Feyenoord-doelpunten en ondertussen ons Feyenoord-supporters maar zitten zwart maken dat we alleen maar aan Ajax denken. Wat een triest kut volk blijft het ook.
Ik kan alleen maar hopen dat Heerenveen ze helemaal ondersteboven speelt dan valt er nog wat te genieten aan het einde van de competitie. Wat huilende Ajax-supporters is het aller mooiste wat er is. Na juichende Feyenoord-supporters dan
Ook jij hebt staan te juichen toen Twente wel en Ajax geen Landskampioen werd.quote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dikke care. Gewoon altijd je sportieve plicht doen.
Niet met Aller over Feyenoord praten, doen ze in Amsterdam al over die club daar..quote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef Lambighini het volgende:
Vorig jaar was precies hetzelfde. Normaliter trekken ze zich af als Feyenoord verliest van Twente en Psv maar als het hen een keer uitkomt is het competitie-vervalsing wanneer we verliezen. Kijk ik stel het belang van Feyenoord altijd boven het stuk ellende dat zich Ajax noemt maar dat neemt niet weg dat ik soms ook stiekem mijn broek laat zakken bij het idee dat ze daar al 7 jaar droogstaan.
Twente moet het nu maar laten gaan zien dat ze echte titel aspiraties hebben. Maar het algemene niveau van de betere ploegen in Nederland is echt bedroevend laag. Als je ook de namen/spelers ziet die aantraden tegen het aller Feyenoord dan kan je ook niet anders concluderen dat we allemaal stevig de afgrond in zijn gestort.
Ze moeten eens een keer hetzelfde voetbal op de mat leggen tegen de boefjes in plaats van Psv want dat kan me persoonlijk geen reet interesseren.
Welk stadion zei je?quote:Op maandag 25 april 2011 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
In het dsb stadion zeker want 90% van de supporters daar is geeneens voor az
hoe heet dat stadion nu danquote:
Goed excuus. Feyenoord was met 11 tegen 11 stukken beter al heb je uiteraard een punt.quote:Op maandag 25 april 2011 22:01 schreef iRemco het volgende:
De wedstrijd tussen Feyenoord en PSV is ook weer bepalend door de arbitrage, Engelaar rooddit was nog niet eens geel. Ook de actie van Lens die afgekeurd werd wegens buitenspel, het was totaal niet buitenspel maar ach laten we als scheidsrechters maar even de slotfase verkankeren
Godverkankerdomme, die kut KNJB ook, gewoon Engelaar rood gevenquote:Op maandag 25 april 2011 22:01 schreef iRemco het volgende:
De wedstrijd tussen Feyenoord en PSV is ook weer bepalend door de arbitrage, Engelaar rooddit was nog niet eens geel. Ook de actie van Lens die afgekeurd werd wegens buitenspel, het was totaal niet buitenspel maar ach laten we als scheidsrechters maar even de slotfase verkankeren
Ook al was Feyenoord met 11 tegen 11 beter, dan had PSV alsnog meer kans om te winnen dan dat ze met 10 man speelden.quote:Op maandag 25 april 2011 22:02 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Goed excuus. Feyenoord was met 11 tegen 11 stukken beter al heb je uiteraard een punt.
En 2(of 3) weken terug stal Psv een punt van Heerenveen door een onterechte goal van Toivonen, blijft zo.quote:Op maandag 25 april 2011 22:04 schreef iRemco het volgende:
Ook al was Feyenoord met 11 tegen 11 beter, dan had PSV alsnog meer kans om te winnen dan dat ze met 10 man speelden.
Ook een fout van de arbitrage, achja kutcompetitiequote:Op maandag 25 april 2011 22:05 schreef Genius-F het volgende:
[..]
En 2(of 3) weken terug stal Psv een punt van Heerenveen door een onterechte goal van Toivonen, blijft zo.
met de groeten uit Eindhoven neem ik aanquote:Op maandag 25 april 2011 22:09 schreef iRemco het volgende:
[..]
Ook een fout van de arbitrage, achja kutcompetitie
En willem2 fans dan?quote:Op maandag 25 april 2011 22:18 schreef Dyll het volgende:
Ach jongens, er is er hier één in dit topic die het kutste seizoen van jullie allemaal beleefd, en dat ben ik als VVV supporter.
En de Feyenoord fans?quote:Op maandag 25 april 2011 22:18 schreef Dyll het volgende:
Ach jongens, er is er hier één in dit topic die het kutste seizoen van jullie allemaal beleefd, en dat ben ik als VVV supporter.
Zij spelen tenminste nog voor Europees voetbal, wij voor lijfsbehoud tegen clubs als MVV, FC Zwolle en Helmond Sport.quote:
Nog niet zeker.quote:Op maandag 25 april 2011 22:45 schreef Dyll het volgende:
[..]
Zij spelen tenminste nog voor Europees voetbal, wij voor lijfsbehoud tegen clubs als MVV, FC Zwolle en Helmond Sport.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |