abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95637248
Tijdens schoonmaken brak het afdekplaatje doormidden. Dit was zo dun, leek wel papier. Het blijkt een golfgeleider te zijn. Mijn vraag is of ik de magnetron nog kan gebruiken. Heb al mailtje gestuurd naar fabrikant waar ik een nieuwe kan kopen.
  zondag 17 april 2011 @ 20:37:37 #2
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_95637456
hij ontploft maar 1 keer
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_95637568
dat dient ervoor dat er geen rommel in de magnetronemitter komt, stevig papier doet hetzelfde
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_95658225
thx zal wel ff wat bedenken
  † In Memoriam † maandag 18 april 2011 @ 11:30:25 #5
91830 MaximusTG
pi_95659763
Maar dan is het dus het afdekplaatje van de golfgeleider? Zou iig maar oppassen als het om magnetrons gaat, kan gevaarlijk zijn als de magnetron aangaat als er iets kapot aan is. Voorals de kooi kapot is, en er microgolfstraling uitlekt. Dat kan letterlijk je eigen weefsel gaar koken.
  maandag 18 april 2011 @ 21:49:23 #6
63722 z80
I fink you freaky
pi_95689742
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 20:34 schreef pepetje het volgende:
Tijdens schoonmaken brak het afdekplaatje doormidden. Dit was zo dun, leek wel papier. Het blijkt een golfgeleider te zijn. Mijn vraag is of ik de magnetron nog kan gebruiken. Heb al mailtje gestuurd naar fabrikant waar ik een nieuwe kan kopen.
dit is een stukje mica. lijkt inderdaad op papier, maar is hitte bestendig.
het zorgt er voor dat er niets in de magnetronbuis kan komen.
als je het eten goed afdekt met een schaal is het voor een keer geen probleem om je eten op te warmen.

de magnetronbuis is gewoon een antenne, waar een hele hoge spanning op wordt gezet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_95715482
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:30 schreef MaximusTG het volgende:
Maar dan is het dus het afdekplaatje van de golfgeleider? Zou iig maar oppassen als het om magnetrons gaat, kan gevaarlijk zijn als de magnetron aangaat als er iets kapot aan is. Voorals de kooi kapot is, en er microgolfstraling uitlekt. Dat kan letterlijk je eigen weefsel gaar koken.
Erg nasty idd.
Le deuxième sexe
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2011 @ 16:00:16 #8
91830 MaximusTG
pi_95717114
Ja, das niet leuk nee. Nu snap ik ook wel dat dat hier niet het geval is, maar toch. Had ooit zelf een combimagnetron, waar iets ongelooflijk in aanliep, maakte heel veel herrie. Die heb ik toen half opengeschroefd. Maar toen bedacht ik me dat dat toch best gevaarlijk was, ook icm spanning die nog op bepaalde onderdelen blijft staan. Daarom heb ik toen maar een nieuwe gekocht. Das voor die 40/50 euro ook het risico niet waard.
pi_95719858
Zijn er nog alternatieven voor een micaplaatje, want zelfs de lokale Handyman heeft niets op voorraad en kan alleen dure plaatjes leveren van minimaal 10 euro en dan koop ik liever een nieuwe magnetron.
pi_95720489
Begint er al meer op te lijken, maar wat moet ik met 10 plaatjes http://www.avantius.nl/zoeken/?search=mica+plaatje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')