Geen idee, ik laat het gewoon staan als ik het in het wild zie. Lelietjes van Dalen zijn trouwens erg mooi.quote:Op zondag 17 april 2011 21:37 schreef AcidFay het volgende:
Als je een daslook blad kneust ruik je een knoflook achtige lucht. Lelietje-van-dalens hebben dat niet toch?
Das waar, het is best wat werk voor een saladequote:Op zondag 17 april 2011 21:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen idee, ik laat het gewoon staan als ik het in het wild zie. Lelietjes van Dalen zijn trouwens erg mooi.
Daslook ruikt vrij sterk, aardig om een keer te eten maar vind het verder niet echt interessant. Ik gebruik gewoon knoflook als ik knoflooksmaak wil.
Daslook werd een paar jaar terug in Duitsland verschrikkelijk gehyped, net als daarvoor Citroengras en daarvoor de Pu-Er thee, en recalcitrant als ik ben gooi ik dan de kont tegen het krib
Haha, de recalcitrantie herken ik wel enigszins maar ik was niet op de hoogte van de hype van daslook.quote:Op zondag 17 april 2011 21:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen idee, ik laat het gewoon staan als ik het in het wild zie. Lelietjes van Dalen zijn trouwens erg mooi.
Daslook ruikt vrij sterk, aardig om een keer te eten maar vind het verder niet echt interessant. Ik gebruik gewoon knoflook als ik knoflooksmaak wil.
Daslook werd een paar jaar terug in Duitsland verschrikkelijk gehyped, net als daarvoor Citroengras en daarvoor de Pu-Er thee, en recalcitrant als ik ben gooi ik dan de kont tegen het krib
Hoezo is knoflook geen alternatief voor daslook?quote:Op zondag 17 april 2011 22:34 schreef Gulo het volgende:
[..]
Haha, de recalcitrantie herken ik wel enigszins maar ik was niet op de hoogte van de hype van daslook.
Dan gezegd hebbende vind ik knoflook geen alternatief voor daslook. Dan zou ik nog eerder voor chinese bieslook gaan.
Sigme, bedankt voor de link. Ga daar bestellen en eens kijken of het op mijn balkon wil groeien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |