abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95631368
Vandaag gegeten bij de taco en heb wel vaker geprobeerd iets na te maken... maar net niet.

Bijv. de simpele quesqedilla met kaas en ananas.. hoe maken ze al die buritos/tacos en de quesqedilla's daar.
pi_95655691
Vraag het ze?
  maandag 18 april 2011 @ 09:18:42 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95655811
Het zijn quesadilla's. En die zijn niet zo moeilijk te maken als je een contactgrill hebt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_95660690
Quesadilla's kun je ook prima in een koekenpan maken.
Klein druppeltje olie in een koekenpan, dan een wrap, geraspte kaas erover,
Daarna een voorgebakken mengsel van kip of gehakt met kruiden en ui en wat je er verder nog in wil. Dan weer kaas en tenslotte weer een wrap.
Op een laag pitje de kaas laten smelten en op het eind nog even omdraaien met behulp van een deksel of bord.
pi_95660804
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef technofreak86 het volgende:
Quesadilla's kun je ook prima in een koekenpan maken.
Klein druppeltje olie in een koekenpan, dan een wrap, geraspte kaas erover,
Daarna een voorgebakken mengsel van kip of gehakt met kruiden en ui en wat je er verder nog in wil. Dan weer kaas en tenslotte weer een wrap.
Op een laag pitje de kaas laten smelten en op het eind nog even omdraaien met behulp van een deksel of bord.
Dit.. Of ik doe ze ook vaak in de oven.. Soms maak ik Quesadilla's met kaas en kip.. Dan roerbak ik kip eerst.. daarna op een wrap met geraspte kaas en de kip.. en dan nog een wrap erboven op en in de oven.. Heerlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')