laat dat zo ff een etmaaltje durenquote:
Nee, dat was voor Tofs geloof ikquote:Op zondag 17 april 2011 18:05 schreef knagsje het volgende:
verlulde Jo zich nou net over de sponsor kontrakten???
Geen idee, maar zou me niks verbazen want ze mag toch alles zeggen.quote:Op zondag 17 april 2011 18:05 schreef knagsje het volgende:
verlulde Jo zich nou net over de sponsor kontrakten???
ze zei dat ze vóór het programma daar was voor de sponsorkontrakten en dat guido daar ook was toch?quote:
Dan is deze titel toch passenderquote:Op zondag 17 april 2011 18:07 schreef mangalie het volgende:
Thanks Urb..Ik had lapo maar weet niet hoe ik een nieuwe topic open![]()
Zat op f5 maar er ging weer iets mis..Goeie TT (ik had JOJO TOF bedacht)
Nooit gedacht dat ik me zo zou gaan ergeren aan Sharon, wat is die nadrukkelijk aanwezig zeg vandaag. Weet niet of ze anders ook zo is?quote:Op zondag 17 april 2011 18:07 schreef iBenny het volgende:
Sharon: 'mama, je bent toch trots op me? Mag ik het hondje mee naar huis nemen?'
Ow sorry, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zondag 17 april 2011 18:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze zei dat ze vóór het pragramma daar was voor de sponsorkontrakten en dat guido daar ook was toch?
Dat zit ik me nou al al die tijd af te vragen? Waarom moeten de mensen thuis nu "trots" zijn? Ze zitten daar de hele dag op hun luie reet, beetje te klooien en te doen met af en toe een "klusje/missie". Krijgen dr eten en drinken op tijd, wasgoed wordt gedaan en de alcohol wordt regelmatig aangevuld! Moeten WIJ daar nu trots op zijn?quote:Op zondag 17 april 2011 18:07 schreef iBenny het volgende:
Sharon: 'mama, je bent toch trots op me? Mag ik het hondje mee naar huis nemen?'
her was dat stukje dat ze zei dat de vrouw van lange frans daar ook was.....quote:Op zondag 17 april 2011 18:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ow sorry, dat heb ik niet meegekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |