Uiteraard, maar vertel je huisarts dat de witte plekjes 'opeens' zijn ontstaan. Hij of zij weet aan het einde van de dag wel beter en vertelt niks door aan je ouders.quote:Op zondag 17 april 2011 17:54 schreef lisette-94 het volgende:
bedankt voor jullie reacties!
en als ik naar de huisarts ga komen mijn ouders daar dan achter?
want ik heb liever niet dat ze weten dat ik misschien iets heb opgelopen omdat ik een jongen heb gepijpt hahhah
een huisarts meld normaal dit soort dingen toch niet aan je ouders tenzij je flink minderjarig bent of zo? Lijkt mij dat als je er om vraagt zo iets gewoon vertrouwelijk blijft hoorquote:Op zondag 17 april 2011 17:54 schreef lisette-94 het volgende:
bedankt voor jullie reacties!
en als ik naar de huisarts ga komen mijn ouders daar dan achter?
want ik heb liever niet dat ze weten dat ik misschien iets heb opgelopen omdat ik een jongen heb gepijpt hahhah
over 2 maanden word ik 17 dus ben nog wel minderjarigquote:Op zondag 17 april 2011 18:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
een huisarts meld normaal dit soort dingen toch niet aan je ouders tenzij je flink minderjarig bent of zo? Lijkt mij dat als je er om vraagt zo iets gewoon vertrouwelijk blijft hoor
Gewoon naar de huisarts gaan in zo een geval!
Ah het tekort aan vitamine fabeltje.quote:
De huisarts brengt je ouders niet op de hoogte.quote:Op maandag 18 april 2011 17:56 schreef lisette-94 het volgende:
ik ben vandaag naar de dokter gegaan en hij zei dat het waarschijnlijk geen soa heb maar toch voor de zekerheid een testje gedaan,
ik zal jullie wel de uitslag vertellen zodra ik die heb!
L-lysine pillen, zijn aminozuren o.a bij de tuinen te halen en wss ook wel kruidvat. 1 pill van 1000mg per dag en een koortslip heeft geen bodem om te groeien. slik ze zelf nu 4 maand en in die 4 maand nog maar 1 x weer een koortslip achtig iets gehad. daarvoor had ik elke 2 week een koortslip.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:02 schreef Jurgen1990 het volgende:
koortslip is ook herpes, ik heb ooit een vriendin gehad die meerdere malen in de maand ook deze witte blaasjes had aan de binnenkant van haar lip. Dit bleek gewoon een vorm van herpes te zijn maar was overigens ook gewoon te verhelpen door doodnormale vitamine pillen gehaald bij de kruidvat
Dat zijn aften -> http://www.kring-apotheek.nl/zz/zz02.htmlquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:02 schreef Jurgen1990 het volgende:
koortslip is ook herpes, ik heb ooit een vriendin gehad die meerdere malen in de maand ook deze witte blaasjes had aan de binnenkant van haar lip. Dit bleek gewoon een vorm van herpes te zijn maar was overigens ook gewoon te verhelpen door doodnormale vitamine pillen gehaald bij de kruidvat
Ze is onder de 18, dus daar is nog geen sprake van. Pas als ze 18 zou zijn, dan zou hier sprake van zijn, maar nu valt de rekening nog 'weg'. Wel dus de tip als je 18+ bent en een test wil laten doen, ga dan naar de GGD. Dat komt niet terug in papierwerkquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De huisarts brengt je ouders niet op de hoogte.
Ze krijgen wel een rekening/afschrift van je doktersbezoek. Dus ga alvast maar nadenken over waarom je naar de dokter moest en je niks daarover tegen je ouders hebt gezegd
Succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |