Zo grof zou ik het niet zeggen maar het valt mij zeker ook behoorlijk tegen van Sharon.quote:Op zondag 17 april 2011 16:19 schreef suksan het volgende:
sharon vond het toch zooooooooooooo irri dat iemand aan de vlot zat te duwen, dat geld zeker alleen als gerard eraan zit want bij Servio hoor je haar niet.............vieze overloopster..............wat een kut is zij zeg
kijk eens in Up _date daar heeft mazaru een filmpje gemaakt niet zo fraai hondje zit vast in de benz en kop zit vast in traliewerkquote:Op zondag 17 april 2011 16:23 schreef titula het volgende:
waarom moet die hond steeds bij sharon zitten.. dat is helemaal niet lekker voor dat bestje zo pal in de zon
maar een email naar endemol sturen heeft ook geen zin.. je krijg pas na 2 weken een antwoord... dan is die hond al hor en dol geworden ( door die stem van sharon )
ik probeer het uit me hoofd te halen, wordt er razend vanquote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef Stability het volgende:
en IK weer niet , zegt jo, als de stem zegt dat de vlotliggers een persoonlijk bericht krijgen![]()
![]()
Wat zij heeft nog nooit een bericht gehad van thuis natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef Stability het volgende:
en IK weer niet , zegt jo, als de stem zegt dat de vlotliggers een persoonlijk bericht krijgen![]()
![]()
Nee lex mag aankomende jaren op verjaarsfeestjes komen kriebelen en knuffelen zodat heeeel de familie zich weer afvraagt of we iets hebben...hihihihih..en Ome Jan??? Die gelooooft aaaaaaallllleeees...quote:Op zondag 17 april 2011 16:24 schreef Blackprinces het volgende:
jo vroeg hoe het kwam dat lau down is.
Of ze soms alex mist.
Nee dus, ze mist haar moeder.
Dit voor degene die nog steeds geloven dat alex en lau wat hebben met elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |