Kanarie is toch geel en vliegt in het rond?quote:Op zondag 17 april 2011 15:11 schreef 38half het volgende:
Geer en Jo vinden beiden de hond errug leuk, Geer baalt alleen van de hoeveelheid stront wat er uit de punani van de hond komt. Dat heeft geen punani, volgens Jo want dat heeft de pup niet, het heet een KANARIE, whahahahah.
en een kanarie kan toch niet zoveel stront eruit persen?quote:Op zondag 17 april 2011 15:12 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Kanarie is toch geel en vliegt in het rond?![]()
die fungeert als dwarsligger onder het vlot voor meer drijf vermogenquote:
Ja, maar hoe je het went of keert: Jo had een punt! Een reutje heeft geen punani en daar komt naar mijn idee zowiezo geen stront uit, ook niet bij en teef.quote:Op zondag 17 april 2011 15:12 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Kanarie is toch geel en vliegt in het rond?![]()
Een portugese kanarie kan Mucho schijtenquote:Op zondag 17 april 2011 15:13 schreef titula het volgende:
[..]
en een kanarie kan toch niet zoveel stront eruit persen?
dat noemt Jo zo om haar Iannetje een goed voorbeeld te geven. Tering mag wel maar poepgat niet.quote:Op zondag 17 april 2011 15:13 schreef titula het volgende:
[..]
en een kanarie kan toch niet zoveel stront eruit persen?
quote:Op zondag 17 april 2011 15:14 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat noemt Jo zo om haar Iannetje een goed voorbeeld te geven. Tering mag wel maar poepgat niet.
nou,dan komt er tsunami uit,stronttsunami danquote:Op zondag 17 april 2011 15:13 schreef 38half het volgende:
[..]
Ja, maar hoe je het went of keert: Jo had een punt! Een reutje heeft geen punani en daar komt naar mijn idee zowiezo geen stront uit, ook niet bij en teef.
quote:Op zondag 17 april 2011 15:15 schreef Blackprinces het volgende:
volgens jo kunnen vrouwen hun plas niet ophouden of tijdens het plassen niet stoppen ermee???
weer een Jo waarheid, die niet klopt.quote:Op zondag 17 april 2011 15:15 schreef Blackprinces het volgende:
volgens jo kunnen vrouwen hun plas niet ophouden of tijdens het plassen niet stoppen ermee???
ook een snoeppiequote:Op zondag 17 april 2011 15:18 schreef 38half het volgende:
Ik ga ff de tuin in, even van de rust genieten en van mijn eigen Segredo.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |