quote:
Ik vind het raar dat Superdry nog niet aangeklaagd is, want het merk zelf is gejat van Asahi Super Dry bier uit Japan.quote:Op zondag 17 april 2011 16:39 schreef T.O.P het volgende:
Is idd al een poosje bij de Bijenkorf te koop.
Heb er zelf 3 truien van.
Overigens in Korea veel namaak Superdry spul gezien.
Superdry is een Brits merk met fake Japanse tekst.quote:Op zondag 17 april 2011 17:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat Superdry nog niet aangeklaagd is, want het merk zelf is gejat van Asahi Super Dry bier uit Japan.
[ afbeelding ]
Wat overigens mijn grootste klacht over het merk is, de Japanse tekens kloppen niet helemaal.
Mja, ik neem aan dat Asahi er wel een trademark op heeft, Heineken clothing zou ook wat advocaten op bezoek krijgen, meende althans dat Pall Mall E. wel een afspraak met de sigarettenfabrikant had. Maar misschien ook niet inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2011 18:03 schreef El_Borracho het volgende:
Bier en kleding komen niet in elkaars vaarwater terecht, vandaar geen reden tot klacht.
quote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Mja, ik neem aan dat Asahi er wel een trademark op heeft, Heineken clothing zou ook wat advocaten op bezoek krijgen, meende althans dat Pall Mall E. wel een afspraak met de sigarettenfabrikant had. Maar misschien ook niet inderdaad.
Is wel een verschil he. Asahi is het merk, Super dry is een type bier van hun.quote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Mja, ik neem aan dat Asahi er wel een trademark op heeft, Heineken clothing zou ook wat advocaten op bezoek krijgen, meende althans dat Pall Mall E. wel een afspraak met de sigarettenfabrikant had. Maar misschien ook niet inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |