Inderdaad!quote:Op zondag 17 april 2011 13:01 schreef missmistreated het volgende:
mission failed toch? stem zei vanaf nu toch (2 pers erop) ?
Vanaf 12 uur portugese tijd begint het ofzoietsquote:Op zondag 17 april 2011 13:01 schreef missmistreated het volgende:
mission failed toch? stem zei vanaf nu toch (2 pers erop) ?
Je bent een vervelende trol. Ga nu maar buitenspelenquote:Op zondag 17 april 2011 12:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Nee ik geef mijn mening, en omdat die niet exclusief pro-Gerard is wordt ik er steeds op grotendeels aangevallen, naming and shaming. Helaas ben ik totaal onvatbaar voor negatief gedoe, ik reageer daar avenrechts op. Vuur kun je niet met vuur doven. Alleen positief met mij omgaan werkt positief.
en maar eisen stellen, je lijkt wel een Joannaquote:Op zondag 17 april 2011 12:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Nee ik geef mijn mening, en omdat die niet exclusief pro-Gerard is wordt ik er steeds op grotendeels aangevallen, naming and shaming. Helaas ben ik totaal onvatbaar voor negatief gedoe, ik reageer daar avenrechts op. Vuur kun je niet met vuur doven. Alleen positief met mij omgaan werkt positief.
Je wordt aangevallen op je zogenaamde psychische geleuter, en dat is je vaak genoeg uitgelegd.quote:Op zondag 17 april 2011 12:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
altijd beter als slapende mensen op bed..quote:Op zondag 17 april 2011 13:02 schreef waxmask het volgende:
Jippie 24 naar een vlot kijken...
Jullie zijn echt snel tevreden....
Ja nu heb je water als backdrop...de rest is hetzelfde...quote:Op zondag 17 april 2011 13:03 schreef Sonera het volgende:
[..]
altijd beter als slapende mensen op bed..
Wat goed! Maar helemaal onvatbaar ben je niet, aangezien je de moeite neemt erop te reageren...quote:Op zondag 17 april 2011 13:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ik herhaal voor alle duidelijkheid: Nee ik geef mijn mening, en omdat die niet exclusief pro-Gerard is wordt ik er steeds grotendeels op aangevallen, naming and shaming. Helaas ben ik totaal onvatbaar voor negatief gedoe, ik reageer daar averechts op. Vuur kun je niet met vuur doven. Alleen positief met mij omgaan werkt positief.
Bekent dat er 24 uur per dag iemand wakker is...quote:Op zondag 17 april 2011 13:02 schreef waxmask het volgende:
Jippie 24 naar een vlot kijken...
Jullie zijn echt snel tevreden....
Als ze niet op het vlot gaan tukken..quote:Op zondag 17 april 2011 13:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Bekent dat er 24 uur per dag iemand wakker is...
geer en jo moeten van 12 tot 14 ( over een kwartier is het daar 12u )quote:Op zondag 17 april 2011 13:04 schreef Sonera het volgende:
welke 2 beginnen en hoelang moet iedereen erop zitten? Me streams doen vaag zie niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |