dat is van die metabo^^ dus je zal niet door die balk van 90mm heen komenquote:Overige kenmerken
Zaag prestaties
Zaag cap. bij 90 graden 305 mm
Zaag cap. bij 45 graden 205 mm
Zaagdiepte (max) 65 mm
En eerst aan 1 kant in verstek zagen, en dan de balk omdraaien om zo op die manier de balk door te kunnen zagen?quote:Op zondag 17 april 2011 12:54 schreef bobenjanneke het volgende:
Het zal voor dat bedrag practisch onmogelijk zijn om electrisch in verstek 90mm te zagen
Koop dan de KGS 254 M ( groene versie )!quote:Op zondag 17 april 2011 14:19 schreef sheriff1983 het volgende:
[..]
En eerst aan 1 kant in verstek zagen, en dan de balk omdraaien om zo op die manier de balk door te kunnen zagen?
Ik weet niet of je dan exact dezelfde zaagsnede kunt maken?
Groen: handgereedschapquote:Op zondag 17 april 2011 11:32 schreef bobenjanneke het volgende:
Ik heb vorige week de KGS 254 M gekocht om mijn terrasoverkapping te kunnen zetten.
Ideaal apparaat.
Super nauwkeurig, met laserfunctie en zeer degelijk.
Heeft betere specs als de KGS 216 M.
Als je een metabo koopt, ga dan wel voor de groene versie, de blauwe is het oude model.
MAar de KGS 254 M kost wel 300 euro incl.
Succes verder!
Kan, het (semi) stationaire danquote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef bleiblei het volgende:
Neen. Ze hebben elektra beckum overgenomen en daar komt het blauwe vandaan.
Online gekocht?quote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Koop dan de KGS 254 M ( groene versie )!
Die is nieuw 299 euro met drie jaar garantie.
Ik heb 2 weken lang op internet gezocht naar een afkort en verstek met trek, en deze kwam naar mijn mening als beste prijs/kwaliteit uit de bus.
Er zit een laserfunctier op en das ideaal
Bleiblei heeft gelijk.quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef bleiblei het volgende:
Neen. Ze hebben elektra beckum overgenomen en daar komt het blauwe vandaan.
Ik heb hem gekocht bij ServiceCenterBrabant.nl voor 249 incl. btw, en opgehaald.quote:
Ohquote:Op zondag 17 april 2011 21:24 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Er ging ff wa mis.
Wat voor timmerwerk heb je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |