quote:Op zondag 17 april 2011 09:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Typisch een dag om chocola te eten.
Graag gedaan hoorquote:
Dat was al eens, maar laatst kon ik het niet meer vinden....quote:Op zondag 17 april 2011 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
HeeeZe hebben wat nieuws geintroduceerd
Dit is nu een serie
En door op dat icoontje te klikken voor CUL SC kun je gewoon alle topics opvragen
Nee, Glowmouse heeft er iets aan toegevoegd dat alles automatisch gaat. Alle oude topics e.d. werden nog niet door de 'open nieuw topic' knop automatisch opgehaald.quote:Op zondag 17 april 2011 09:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat was al eens, maar laatst kon ik het niet meer vinden....
Ah okquote:Op zondag 17 april 2011 09:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, Glowmouse heeft er iets aan toegevoegd dat alles automatisch gaat. Alle oude topics e.d. werden nog niet door de 'open nieuw topic' knop automatisch opgehaald.
Hij stond al automagisch in mijn active topics lijstquote:Op zondag 17 april 2011 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Dit is nu een serie
En door op dat icoontje te klikken voor CUL SC kun je gewoon alle topics opvragen
Ik bedoelde een knopje voor een nieuw topic in een reeks.quote:Op zondag 17 april 2011 09:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, Glowmouse heeft er iets aan toegevoegd dat alles automatisch gaat. Alle oude topics e.d. werden nog niet door de 'open nieuw topic' knop automatisch opgehaald.
Ik ben niet ziekquote:Op zondag 17 april 2011 09:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik snap dat je je soort van verplicht voelt, maar ziek is ziek.
Je snapt me best.quote:Op zondag 17 april 2011 09:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben niet ziekIk heb en ik had nooit verwacht dat ik dit nog eens zou zeggen
een sportblessure
GMTA.quote:Op zondag 17 april 2011 09:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Chocolade ijs. Of Milka van het tankstation.
Supermarkt zal vast ook wel open zijn op zondag! Hoewel...net ff gekeken bij Appie, maar die is gewoon dicht op zondagquote:
Ja, zie: Nieuw: topicreeksenquote:Op zondag 17 april 2011 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Dit is nu een serie
Dat is vrij logisch, want het stuk code wat dit doet weet toch niet van de andere CUL SC topicsquote:Op zondag 17 april 2011 09:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmpft. Die reeks-knop geeft aan dat er 2 CUL SC's zijn. As if.
quote:
Geheime lover van FFT.quote:Op zondag 17 april 2011 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Heb jij ergens signaalfuncties op zitten of zo
Of ben je gewoon een lurker?
Nee hoorquote:Op zondag 17 april 2011 09:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is vrij logisch, want het stuk code wat dit doet weet toch niet van de andere CUL SC topics. Misschien dat er in de toekomst daar nog wat aan gedaan kan worden, maar dit is al heel wat
.
Alleen als je een topic opent met die knop onderaan komt het vorige CUL SC automagisch in die lijst terecht. De rest niet.
Help, ik zit gewoon een Fok! feature te verdedigen. En dat op zondag.
http://forum.fok.nl/fok/list_new_topics Daar zie je welke nieuwe topics zijn geopend en als het een reeks betreft kijk ik wel eens even.quote:Op zondag 17 april 2011 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
o Heb jij ergens signaalfuncties op zitten of zoOf ben je gewoon een lurker?
quote:Op zondag 17 april 2011 09:40 schreef PdeHoog het volgende:
Supermarkt zal vast ook wel open zijn op zondag! Hoewel...net ff gekeken bij Appie, maar die is gewoon dicht op zondag![]()
De AH To Go op de Trambaan (ik vermoed bij het station) is wel openVan 09:30-21:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |