Ik denk dat de reclameboys van NATURELLA nu in hun handjes knijpen dat mensen nu dus aan iedereen vertellen dat de reclame van NATURELLA zo verschrikkelijk is. En dat mensen die NATURELLA niet kenden dat nu wel doen.quote:Op zondag 17 april 2011 11:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jawel. Maar dit is een ander merk.
Wat een boutreclame zeg
De naam alleen al...quote:Op zondag 17 april 2011 11:48 schreef Yuki het volgende:
Kanonne. Dat 10 jaar jonger in 10 dagen is ook slecht zeg
quote:Op zondag 17 april 2011 11:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat de reclameboys van NATURELLA nu in hun handjes knijpen dat mensen nu dus aan iedereen vertellen dat de reclame van NATURELLA zo verschrikkelijk is. En dat mensen die NATURELLA niet kenden dat nu wel doen.
Het is de bedoeling dat 2 mensen in een uitgebrande relatie dichter bij elkaar komen.quote:
Ach die zullen misschien wel vrouwen kennen aan wie ze dat doorvertellenquote:Op zondag 17 april 2011 11:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen zijn het mannen aan wie ik het vertel, dus daar hebben ze niets aan
Okeequote:Op zondag 17 april 2011 11:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat 2 mensen in een uitgebrande relatie dichter bij elkaar komen.
Maar aan het einde van de aflevering hoor ik die mensen zeggen dat de verschillen alleen maar groter zijn geworden.
Ik geef ze nog 6 maanden, dan zijn ze gescheiden
Ga jij het vertellen aan vrouwen?quote:Op zondag 17 april 2011 11:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach die zullen misschien wel vrouwen kennen aan wie ze dat doorvertellen
Je hebt een goede voorraad ingeslagen.quote:Op zondag 17 april 2011 11:24 schreef CherryLips het volgende:
ik had vrijdag nog Q, kan ik weer even op teren.
Iedereen heeft een leven enzulksquote:Op zondag 17 april 2011 12:26 schreef Bos81 het volgende:
En weer valt het stil als Yuki gaat![]()
Hoi Tijn
Cool, Ik ga misschien naar Enslaved in Den Bosch over 2 weken.quote:Op zondag 17 april 2011 12:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven enzulksik ook straks naar de 013 toe
28 april toch? Eigenlijk wil ik daar ook heenquote:Op zondag 17 april 2011 12:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Cool, Ik ga misschien naar Enslaved in Den Bosch over 2 weken.
Ja, dan. Okee zie maar je hebt mijn nummer enzo kunnen we elkaar weer meeten. Denk niet dat mijn gezelschap daar bezwaar tegen heeft. Mocht ik dus gaan.quote:Op zondag 17 april 2011 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
28 april toch? Eigenlijk wil ik daar ook heen
Nee, zover is het nog (lang) niet. Maar ik gewoon een geweldig nieuw flatje gevondenquote:
Okee, tofquote:Op zondag 17 april 2011 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, zover is het nog (lang) niet. Maar ik gewoon een geweldig nieuw flatje gevonden
Ook gedoucht las ik?quote:
Dag daarna ga ik ook al naar Neurotic even kijken nogquote:Op zondag 17 april 2011 12:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dan. Okee zie maar je hebt mijn nummer enzo kunnen we elkaar weer meeten. Denk niet dat mijn gezelschap daar bezwaar tegen heeft. Mocht ik dus gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |