Ik geloof dat ik vlinders in mijn buik voel. Wat een vrouw!quote:Op zondag 17 april 2011 07:54 schreef Yuki het volgende:
Sta je op zondag, voor 8 uur, je plee te poetsen
En wat krijg ik ervoor terug? Ik heb nog geen ontbijt op bed gezienquote:Op zondag 17 april 2011 08:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik vlinders in mijn buik voel. Wat een vrouw!
Dan moet ik eerst wakker zijn en bij mijn weten heb je mij nog niet wakker gepijpt.quote:Op zondag 17 april 2011 08:59 schreef Yuki het volgende:
En wat krijg ik ervoor terug? Ik heb nog geen ontbijt op bed gezien
Ja, dag!quote:Op zondag 17 april 2011 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst wakker zijn en bij mijn weten heb je mij nog niet wakker gepijpt.
* AirwiN draait zich nog een keer om terwijl Yuki met een rammelende buik op haar ontbijt op bed wachtquote:
Mogge!quote:
Van Samzz ben ik overtuigd dat ze het wil. Maar ik wil dat iedere ochtend weer een verrassing is welke vrouw(en) mij nu weer wakker pijpt / wakker pijpen.quote:Op zondag 17 april 2011 09:10 schreef Yuki het volgende:
Nou Air, misschien wil Samzz je wel wakker maken
Nu even nietquote:Op zondag 17 april 2011 09:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou Air, misschien wil Samzz je wel wakker maken
quote:Op zondag 17 april 2011 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van Samzz ben ik overtuigd dat ze het wil. Maar ik wil dat iedere ochtend weer een verrassing is welke vrouw(en) mij nu weer wakker pijpt / wakker pijpen.
Blijkbaar niet, Airquote:
En juist daarom is het zo makkelijk om meerdere vrouwen te hebben die het kunnen doen. Kan jij op z'n tijd ook es uitslapen en uitzieken.quote:
Nee, nu even niet zei ze. Op andere momenten dus wel. Zie je het subtiele verschil met het punt dat jij tracht te maken?quote:
Nog galant ookquote:Op zondag 17 april 2011 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En juist daarom is het zo makkelijk om meerdere vrouwen te hebben die het kunnen doen. Kan jij op z'n tijd ook es uitslapen en uitzieken.
Eigenlijk ben ik gewoon een ideale man. Om daarover te mogen beschikken is het een kleine moeite om op z'n tijd es iemand wakker te pijpen zou je denken. Blijkbaar heeft Yuki dat er niet voor over. Zelfs niet als er ontbijt op bed tegenover staat.quote:
* MissMSX thee van d'r beeldscherm veegtquote:Op zondag 17 april 2011 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gewoon een ideale man. Om daarover te mogen beschikken is het een kleine moeite om op z'n tijd es iemand wakker te pijpen zou je denken. Blijkbaar heeft Yuki dat er niet voor over. Zelfs niet als er ontbijt op bed tegenover staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |