quote:
trusten, veel plezier in dromenlandquote:Op zondag 17 april 2011 02:49 schreef Spouwerranger het volgende:
TC is nu officieel dood, ik ben weg mensen
Slaap lekkerquote:Op zondag 17 april 2011 02:49 schreef Spouwerranger het volgende:
TC is nu officieel dood, ik ben weg mensen
Huidig verzoekje aangevraagd door:quote:Op zondag 17 april 2011 02:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waar zijn de bazenverzoekjes van redskills eigenlijk?
*insert vunzige opmerking*quote:Op zondag 17 april 2011 03:00 schreef Carooltje79 het volgende:
Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan???
ik heb wel 2 sterren voor jequote:Op zondag 17 april 2011 03:00 schreef Carooltje79 het volgende:
Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan???
Is daar nog plaats?quote:Op zondag 17 april 2011 03:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb wel 2 sterren voor je
quote:Op zondag 17 april 2011 03:09 schreef Redskillz het volgende:
Weinig Nederlandse muziek spreekt me aan, maar Boudewijn de Groot is wel leuk.
belgische muziek dan? in het nederlands gezongen?quote:Op zondag 17 april 2011 03:09 schreef Redskillz het volgende:
Weinig Nederlandse muziek spreekt me aan, maar Boudewijn de Groot is wel leuk.
Ook redelijk, als het maar niet richting Frans Duijts gaatquote:Op zondag 17 april 2011 03:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
belgische muziek dan? in het nederlands gezongen?
dat is ook geen muziekquote:Op zondag 17 april 2011 03:11 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ook redelijk, als het maar niet richting Frans Duijts gaat
hoi hoi svquote:Op zondag 17 april 2011 03:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenacht mensen van het goede leven
Hoiquote:Op zondag 17 april 2011 03:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoi hoi sv
was het gezellig?
je typt nog zo netjesquote:
Hoi wie ben jij?quote:Op zondag 17 april 2011 03:29 schreef sararaats het volgende:
Er is ingebroken bij ons in de straat. Gelukkig zijn we aangesloten bij een Buurt Informatie Netwerk.
Ik ben nu extra alert
ik dacht exact hetzelfdequote:
okequote:Op zondag 17 april 2011 03:29 schreef sararaats het volgende:
Er is ingebroken bij ons in de straat. Gelukkig zijn we aangesloten bij een Buurt Informatie Netwerk.
Ik ben nu extra alert
iddquote:Op zondag 17 april 2011 03:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dit liedje is toch gewoon genieten
slaap lekker meisquote:Op zondag 17 april 2011 03:30 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken... oogjes vallen dicht
slaap lekkerquote:Op zondag 17 april 2011 03:30 schreef Carooltje79 het volgende:
Trustenquote:Op zondag 17 april 2011 03:30 schreef Carooltje79 het volgende:
Neuken?quote:Op zondag 17 april 2011 03:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dacht exact hetzelfde
[..]
oke
sofite jeweeetsquote:Op zondag 17 april 2011 03:30 schreef Carooltje79 het volgende:
je bent soberso te jongquote:Op zondag 17 april 2011 03:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Neuken?
Nee, volgens mij ben ik verliefd oip goudvis
Neuhquote:Op zondag 17 april 2011 03:31 schreef Zokunen het volgende:
sararaats is toch zon kut dj op 3 fm ofzo?
Pics.quote:Op zondag 17 april 2011 03:34 schreef sararaats het volgende:
Ik ben een meisje van net 32
Ik kom wel eens in dit topic
je was toch verliefd op goudvis?quote:
oke, welkom hier, is altijd wel gezellig hiero, soms maakt de harde kern onderling nogal wa ruzie met elkaar. maar da moet je niks van aantrekkequote:Op zondag 17 april 2011 03:34 schreef sararaats het volgende:
heb je nog niet eerder gezien.. maar je bent sowieso welkomquote:Op zondag 17 april 2011 03:34 schreef sararaats het volgende:
Het is al goooeeedquote:Op zondag 17 april 2011 03:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je was toch verliefd op goudvis?
dus niet huilen jij
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Carooltje79
Bericht:
Voor Knettertje
Macht nichtsquote:Op zondag 17 april 2011 03:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
oke, welkom hier, is altijd wel gezellig hiero, soms maakt de harde kern onderling nogal wa ruzie met elkaar. maar da moet je niks van aantrekke, *krijgt meteen hoop lege bierlglazen naar zn kop gesmeten*
Sowieso.quote:Op zondag 17 april 2011 03:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
Willen jullie een sexy pica van mij van ong een uur geleden?
iedereen is hier welkom, zelf Fanta, al betwijfel ik da somsquote:
altijdquote:Op zondag 17 april 2011 03:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
Willen jullie een sexy pica van mij van ong een uur geleden?
geil hoor... weet je zeker dat je verliefd op goudvis bentquote:
Dit is niet mijn aller heldertse foto ooit hequote:Op zondag 17 april 2011 03:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geil hoor... weet je zeker dat je verliefd op goudvis bent
quote:Op zondag 17 april 2011 03:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit is niet mijn aller heldertse foto ooit he![]()
je kan van die foto wel afleiden dat je een echte levensgenieter bent!quote:Op zondag 17 april 2011 03:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit is niet mijn aller heldertse foto ooit he![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 03:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vrienden die een foto maken en het gelijk op twitter zetten![]()
Sopsopquote:Op zondag 17 april 2011 03:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nog even verzoekjes afluisteren en dan straks naar dromenland
het isquote:
Ik doe m'n bestquote:Op zondag 17 april 2011 03:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je kan van die foto wel afleiden dat je een echte levensgenieter bent!
Zo vaak heb ik geen feesthoedje op in die tent, dus dat was redelijk speciaalquote:Op zondag 17 april 2011 03:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mensen die zich op de foto laten zetten
![]()
haha hij is wel tof hoor
DAT DUS!quote:Op zondag 17 april 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is
sjeek det boetie sjeek det es he
soberso.. zulke foto's zijn het leukst om later op terug te kijkenquote:Op zondag 17 april 2011 03:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik geen feesthoedje op in die tent, dus dat was redelijk speciaal
Dat is waarquote:Op zondag 17 april 2011 03:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
soberso.. zulke foto's zijn het leukst om later op terug te kijken
hmm, fappe op knetterquote:Op zondag 17 april 2011 03:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is waar
Nu ga ik maar eens naar bed, lekker fappen op knetter
veul plezierquote:Op zondag 17 april 2011 03:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is waar
Nu ga ik maar eens naar bed, lekker fappen op goudvis
Trustenquote:Op zondag 17 april 2011 03:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is waar
trusten kerelquote:Op zondag 17 april 2011 03:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is waar
kami is niet te koopquote:Op zondag 17 april 2011 03:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil je kat kamikaze hebben... hoeveel kost ie ?
Jammerquote:
kami is een meisje.. en er zijn wel meer zwarte kattenquote:Op zondag 17 april 2011 03:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jammerhij kon mijn overleden zwarte kater wel goed verangen anders.. nu blijf ik met dat gemist en die pijn
hihi,, het is wetenschappelijk onderzochtquote:Op zondag 17 april 2011 03:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik hou m'n gsm in m'n rechterhand
ik leef met je mee manquote:Op zondag 17 april 2011 03:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jammerhij kon mijn overleden zwarte kater wel goed verangen anders.. nu blijf ik met dat gemist en die pijn
Wetenschappelijk onderzoekquote:Op zondag 17 april 2011 03:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kami is een meisje.. en er zijn wel meer zwarte kattengecondoleerd
[..]
hihi,, het is wetenschappelijk onderzocht
quote:Op zondag 17 april 2011 03:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kami is een meisje.. en er zijn wel meer zwarte kattengecondoleerd
[..]
hihi,, het is wetenschappelijk onderzocht
ooh was wel een mooiequote:
moet ik even komen onderzoeken of dat onderzoek wel kloptquote:Op zondag 17 april 2011 03:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wetenschappelijk onderzoek [ afbeelding ]
hihihi je redelijk groot enzo en altijd op mn schoot te vinden maar nu al zo'n 1,5 jaar niet meer onder onsquote:Op zondag 17 april 2011 03:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ooh was wel een mooie![]()
wel een grote lijkt mij zo
tjuus en alles.. veel plezier in dromenlandquote:
kami is best klein, en lomp (vechtersbaasje)quote:Op zondag 17 april 2011 03:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hihihi je redelijk groot enzo en altijd op mn schoot te vinden maar nu al zo'n 1,5 jaar niet meer onder ons
mooi verzoekjequote:
aah zwart en witquote:Op zondag 17 april 2011 03:58 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]
fijne nacht nog 1 peuk en ik duik mn nest in![]()
![]()
aaahquote:Op zondag 17 april 2011 04:00 schreef dannietjuh47 het volgende:
Ik post vanuit mn bedje.
Kan niet slapen
Normaal kom ik hier nooit, maarja, 't is n betere tijdsbesteding dan voor elke hersenscheet een topic te openen, zeg ik maarquote:Op zondag 17 april 2011 04:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaahvoor jouw wakkerheid
maar gezellig dat je dan hier komt posten
je bent welkom hoorquote:Op zondag 17 april 2011 04:03 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Normaal kom ik hier nooit, maarja, 't is n betere tijdsbesteding dan voor elke hersenscheet een topic te openen, zeg ik maar
Ga vaker luisterenquote:Op zondag 17 april 2011 04:03 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Normaal kom ik hier nooit, maarja, 't is n betere tijdsbesteding dan voor elke hersenscheet een topic te openen, zeg ik maar
Zou mij errug leuk lijken als er nu van dat lekkere schreeuwerige metal gedraaid wordt. Ik heb irritante buren en een nieuw surround systeem gekocht vandaagquote:
je kunt het zelf aanvragenquote:Op zondag 17 april 2011 04:05 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Zou mij errug leuk lijken als er nu van dat lekkere schreeuwerige metal gedraaid wordt. Ik heb irritante buren en een nieuw surround systeem gekocht vandaag
Dagjesquote:Op zondag 17 april 2011 04:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
naar dromenland.. dag lieve piepels
Was juist een bazennummerquote:Op zondag 17 april 2011 04:12 schreef _Fanta het volgende:
sry als ik eventueel enig overlast heb bezorgt met het vorige nummer wat gedraait werd, mijn excuses daarvoor. ik vin jullie allemaal die hier nu aanwezig zijn toffe users! en drink dr graag biertje op! Proost mensen!![]()
wa kan ik toch lekker zeververen
Huidig verzoekje aangevraagd door:quote:Op zondag 17 april 2011 04:13 schreef _Fanta het volgende:
en om ff in die alcoholstemming te blijven, hier weer zo'n geniale plaat, degene die hem heeft aangevraagt is een koning!
kijk zo moet da kerel! jij weet wa _Fanta mooi vindquote:Op zondag 17 april 2011 04:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Spaghettivreter
Bericht:
Hoppaaaaaa
slaap lekkerquote:Op zondag 17 april 2011 04:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 17 april 2011 04:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ach wat lief!quote:Op zondag 17 april 2011 04:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb 3 verzoekjes voor jullie gedaan,, sorry en geniet ervan
ik kan jou muziek vaak wel diggen, dus komt vastwel goedquote:Op zondag 17 april 2011 04:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb 3 verzoekjes voor jullie gedaan,, sorry en geniet ervan
dat weet je nog nietquote:
sgoed man, trustequote:Op zondag 17 april 2011 04:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga ook maar eens een bezoekje brengen aan dromenland
Oh, jottem!quote:
daar ga ik nie over, sry..quote:Op zondag 17 april 2011 04:24 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Oh, jottem!
Betekent dat dat er tieten gepost kunnen worden!
Hey Spacelninvader Whatsuppquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 10:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is hier een beetje saai dus ik ben maar losgegaan in draakje
Heb je toch niet speciaal voor moi aangevraagd?quote:
nee hoor, ik weet toch niet wie je bentquote:Op zondag 17 april 2011 10:34 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Heb je toch niet speciaal voor moi aangevraagd?![]()
Mc Steamy is heul lief hoor ...maar een badboy 4 lifequote:Op zondag 17 april 2011 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee hoor, ik weet toch niet wie je bent
Hey Jofu top of a morning to yaquote:
Hi Sammzquote:
Hey mede drankschenkertquote:
Hahaha dat dusquote:
Heul niet, alleen heb ik de hele nacht gewerkt, dus heb zin in foute nummers!quote:Op zondag 17 april 2011 10:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit wordt alleen aangevraagd door vieze mensen
Ow ben je ziekjesquote:
Hahaha goed bezigquote:
O mooiquote:
Heb hem toch al een tijdje.quote:Op zondag 17 april 2011 11:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie nu pas wie er in je UI staat..
Maar stiekem faal je daar in?quote:Op zondag 17 april 2011 11:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik probeer het niet meer dan één keer per week te eten.
Hey knetter voor dat ik ga jou nog ff gedag zeggen natuurlijkquote:
Veel plezier vamiddagquote:Op zondag 17 april 2011 11:40 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Hey knetter voor dat ik ga jou nog ff gedag zeggen natuurlijk![]()
Ik ben altijd heul liefquote:Op zondag 17 april 2011 11:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Veel plezier vamiddag
en lief doen he
hoi
hmmm.. dan is het goed.quote:
Naja, ik ben niet zo verslavingsgevoelig hoor. Ik heb bijvoorbeeld gis . . . vandaag nog geen bier gedronken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |