abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 juni 2002 @ 09:47:57 #1
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_4650370
Je zult wel denken:"ja hoor daar komt weer zo'n trut die een blauwtje heeft gelopen"
En ja dat klopt, maar ik kan me vooral ergeren aan het feit dat mensen niet rechtuit zijn. Vandaar dat ik ook wel eens wil weten hoe jullie erover denken.

Ik zal jullie de situatie van gisterenavond eens schetsen;

Na het telefoongesprek heb ik afgesproken met Ivo dat ik zou langskomen bij hem thuis (in Tegelen). Hij heeft me uitgelegd hoe ik moest rijden en wanneer ik in tegelen zou zijn moest ik nog ff bellen om het precies uit te leggen welke straat e.d.
Zo gezegd zo gedaan...
Ik rijd naar Tegelen, kom daar aan en bel op. Geen antwoord. Ach misschien staat hij wel onder de douche of dergelijke... Weet ik veel.
Ik bel dus een vriend van hem op, Miklo en vraag waar ik precies moet zijn. Ik rij erheen, maar er brandt geen licht. Bel op, geen antwoord. Miklo kwam gelukkig nog langsrijden met een stel vrienden van hem. Hij belt Ivo op:"een of andere kutsmoes, maar hij belt je zometeen wel".
Geen telefoontje. Eigenlijk had ik op dit punt al moeten zeggen:" Aju en tot ziens". Maar ja... Schaap dat ik ben... Ik doe dit niet, maar ga vrolijk mee naar Miklo's huis. Daar kon ik dan wel even wachten.
Hier aangekomen zijn er nog 2 vrienden van hem daar. En echt goed kan ik met deze jongens niet opschieten. Maar ok... Inmiddels is het al een 3 kwartiertjes later en Ivo heeft nog steeds niets laten horen van zichzelf. Een van de jongens vraagt of hij mee terug mag rijden naar Maastricht. Wanneer ik zeg dat ik dat liever niet doe, krijg ik te horen:"Weet je waar Ivo is, hij zit nu bij een ander wijf, whahahahaha".

Mukie pakt dus haar spullen en rijdt weer naar huis.
Ik moet zeggen dat ik enorm pissed of was. Niet omdat hij bij een ander meisje zit, maar eerder omdat hij niet ff de moeite neemt om af te bellen of weet ik veel wat.
Is het nu idd zoveel moeite om die telefoon op te pakken en te zeggen:"Ik zit nu bij een andere meid" of "Ik vind je toch niet zo leuk als ik dacht" of weetikveel wat...
Bah, wat kots ik van die laksheid.
Maak dan ook geen afspraken... toch?
Zeg dan ook niet de dag van te voren dat je verliefd op me bent. Ben allang blij dat IK niet verliefd ben en geen relatie wilde...

Maar nu wil ik jullie reacties eens horen...

To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_4650422
Wat een eikel! en laat de volgende je maar op komen halen, zoals een echte heer het doet.
Moet dit ?
  Milf woensdag 19 juni 2002 @ 09:52:53 #3
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_4650433
wat een sukkel zeg!!!!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 19 juni 2002 @ 09:53:03 #4
19149 Seraphin
De echte, en dat proef je!
pi_4650434
Mwja, wat kan ik zeggen; mindere actie van zowel Ivo als die vrienden die dus kennelijk de hele tijd als wisten wat er aan de hand was; maar jou in het ongewisse lieten.

Vooral van Ivo erg laag; zeggen dat je verliefd bent op iemand, OK, dan naar iemand anders gaan, mwja ok, maar ondertussen jouw aan't lijntje houden betuigt niet van respect. Zonder dat doet al het andere wat gezegd wordt niet terzake.

Gelukkig dat je zelf al schreef niet verliefd te zijn oid, want dit kan hard aankomen.

Op dinsdag 8 november 2005 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laten we even serieus en ontopic verder discussieren!
  woensdag 19 juni 2002 @ 09:54:16 #5
29820 Reus
There can be only one
pi_4650443
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 09:51 schreef cmdr_sm het volgende:
Wat een eikel! en laat de volgende je maar op komen halen, zoals een echte heer het doet.
Mee eens echte vent komt naar jou of komt je halen
Nederlands is mijn goeiste vak dus no comment on my text bitte sehr.
  woensdag 19 juni 2002 @ 09:55:02 #6
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_4650454
Hmm, wat een matige kutstreek zeg!
Hij had het lef nieteens om je te bellen en te zeggen dat ie geen zin in je had (en een ander heeft). Hij dacht dat je het wel zou snappen als ie bij een ander onderdook.

Echt een kneus. Roggel um maar in ze bek van me
Dat verdient ie wel! hahaha

suc6!

Life suxx, deal with it!
  woensdag 19 juni 2002 @ 09:55:06 #7
11875 beany
Qui ni fucis est, penis est
pi_4650459
Wees blij dat ie dit niet na 25 jaar huwelijk doet...

Je bent er nog goed vanaf gekomen! Kerels zat, en zoals al eerder werd gesuggereerd, laat de man maar naar jouw toe komen, tenzij je wel erg veel jeuk hebt....

Wees niet kritisch, praat met de menigte mee en val vooral niet op, alleen dan ben je welkom...
pi_4650468
Idd. DAT ie het doet is nog tot daaraan toe. Maar op het moment dat je een afspraak maakt hoor je er wel gewoon te staan, op zijn minst. Dit getuigt wel van erg weinig respect van hem uit zeg

prrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_4650521
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 09:47 schreef Mukie het volgende:
[lang verhaal]

Maar nu wil ik jullie reacties eens horen...


Gewoon een hond. Echt waar. Laten barsten. Niks meer tegen zeggen, want hij en zijn "vrienden" hebben je gewoon in de zeik lopen nemen. Walgelijke mensen, zo snel mogelijk andere mensen opzoeken dame.

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 19-06-2002 11:49]

  woensdag 19 juni 2002 @ 10:00:27 #10
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_4650530
Mannen!

Hah, but seriously, hier leer je wel weer van toch? De volgende keer heb je zo'n laf lefbekje wel door!

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_4650531
Noujah weet je nu iig dat HIJ ook niet JOU moeite waard is. Wat een stomme streek zeg.
pi_4650564
Zoek inderdaad maar iemand anders. Dit verdien je toch niet.
Hij weet vast niet wat ie misloopt

Ik zou hem dan ook dumpen ja uiteraard !! echt dom van hem gewoon... Hij zal zich wel van geen kwaad bewust zijn.

Kop op, je hebt niets aan zo iemand.

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_4650597
Wat een laag persoon. Daarvan weet je dus ook zeker dat hij je niet waard is.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_4650691
die verliezer heeft gewoon egt GEEN manieren..

dit doe je tog niet ?? en dan die "vrienden".. wat een stelletje sukkels...

pi_4650708
ik heb zoiets vaak genoeg bij een meisje geflikt.. niks van mij laten horen e.d. ik kan je alleen zeggen dat het altijd meisjes betreffen waar ik niks voor voel.. dus zou jij je antwoord nu wel moeten weten
we are.. slaves to the rave
  woensdag 19 juni 2002 @ 10:17:33 #16
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_4650724
Wow wat een lieve reacties allemaal !
Dank jullie wel!

Ik had hem al een sms gestuurd:

quote:
Je had ook net zo goed kunnen zeggen dat je me niet moet ofzo... Maar dit is wel heel erg laag. Maar ja... Ik ga me er niet kwaad om maken, want die moeite ben je me niet waard.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  woensdag 19 juni 2002 @ 10:19:01 #17
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_4650745
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 10:16 schreef cenobite het volgende:
ik heb zoiets vaak genoeg bij een meisje geflikt.. niks van mij laten horen e.d. ik kan je alleen zeggen dat het altijd meisjes betreffen waar ik niks voor voel.. dus zou jij je antwoord nu wel moeten weten
Dan kun je dat toch ook gewoon zeggen?
Das tenminste nog een beetje respect tonen naar iemand.
Maar niets laten horen vinnik wel heel erg laag.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_4650748
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 10:17 schreef Mukie het volgende:
Wow wat een lieve reacties allemaal !
Dank jullie wel!

Ik had hem al een sms gestuurd:
[..]


Dat lijkt me de beste reactie. Tenzij hij wel een heeeeeel goed excuus heeft voor zijn gedrag, maar dat lijkt me niet zo waarschijnlijk...
pi_4650927
Ik snap niet waarom mensen zo met de gevoelens van een ander kunnen spelen :/

Ik bedenk altijd dat ik nooit iets bij een ander doe dat ik mezelf ook niet aangedaan wil worden door een ander!

pi_4651052
Ik vind dit het toppunt van vrouwen misbruik en ik snap niet dat je het so opneemt voor het feit dat ie dan toch die sms terugstuurt dat ie het vaker had gedaan en dat je dat dan toch waardeert.

Jij moet eens wakker geschud worden en met andere mensen omgaan, want tot nu toe heb ik alleen maar van deze wazige acties gehoort van je zogenaamde 'vrienden'.

Maarja eerlijk gezegd verwacht ik niks anders van die 'gozers', primitieve aapachtige lame-ass aso prototype boerekinkels dat het zijn.

Wat een fokkin eikel !

Je weet inmiddels wel wat een prachtvrouw als jou, volgens mij verdient.

Ik vind het gewoon te triest voor woorden, dat het gros van de mannen nog steeds op deze manier misbruik maakt van vrouwen...

Ik schaam mij op dit moment om een man te zijn.

  woensdag 19 juni 2002 @ 10:40:57 #21
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_4651096
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 10:38 schreef SpikeAlike het volgende:
Ik vind dit het toppunt van vrouwen misbruik en ik snap niet dat je het so opneemt voor het feit dat ie dan toch die sms terugstuurt dat ie het vaker had gedaan en dat je dat dan toch waardeert.
Lieve Spike...
Ik had die sms gestuurd
En ik neem het zeker niet voor hem op.
Wat mij betreft mag ie doodvallen !

Je bent een sjattie

To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_4651264
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 10:40 schreef Mukie het volgende:

[..]

Lieve Spike...
Ik had die sms gestuurd
En ik neem het zeker niet voor hem op.
Wat mij betreft mag ie doodvallen !

Je bent een sjattie


In the heat of the moment, selectief fout gelezen....

It's the thought that counts..

  woensdag 19 juni 2002 @ 11:09:19 #23
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_4651674
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 10:50 schreef SpikeAlike het volgende:

[..]

In the heat of the moment, selectief fout gelezen....

It's the thought that counts..


Dat weet ik toch
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  woensdag 19 juni 2002 @ 11:14:50 #24
20411 -IDivinity-
Engeltjes roeleren O+
pi_4651795
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 10:38 schreef SpikeAlike het volgende:
Tja.. en waarom blijven die primaten in leven? Omdat er telkens weer vrouwen intrappen Mukie stapte er net op tijd uit, maar toch heeft ze al die gozers ego weer es omhoog lopen trappen (hahaha ik heb lekker een wijf voor muh latuh wachtuhhhhh.. terwijl ik een anduruh bimbo paalduh).

Die mafkezen 'nemen' meisjes/vrouwen door opeens heel aardig tegen te doen, net alsof ze speciaal zijn, om ze daarna weer te dumpen. Ksnap ook niet waarom ze er ook uberhaupt op ingaan, 99% van de tijd zijn die gozers nie eens knap (maar oerlelijk, maar goed, grote bek = alles, afgemaakt met kettingen en the usual shit). Enigste verklaring die ik kan verzinnen is het overmatige testosteron wat ze uitzweten en opgevangen wordt. Dus uiteindelijk kan je nog zo knap, liev en intelligent zijn, het boeit geen ene fuck... Evolution screwed me over

Yea, for each spilling of your seed, I will smite a kitten even as kittens are upon [br] the face of the earth. Hear Me oh Israel, I Am [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=20411]The Lord Thy God.[/url] [br] [u](Philistines 5:12-14)[/u]
pi_4652119
wat een lomperd joh!!
Heb je hem hierna nog gesproken, of heeft ie nog een sms gestuurd ofzo??
Naaaahhh, zielig ventje joh! Goeie sms van je!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')