motoriek van een tuinhekquote:Op zondag 17 april 2011 00:40 schreef salvinimen het volgende:
Laura heeft toch ook echt geen ritmegevoel he .Een giraffe heeft nog meer ritme
Zei toch dat we snel aan het doen warenquote:Op zondag 17 april 2011 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
en in de nieuwe cos zijn ze al op pagina 3
door de drukte weet ik nog niet hoe het nu met je been gaatquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:43 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zei toch dat we snel aan het doen waren
het duurde lang voor nieuwe cos werd geopend, zitten we hier ineens met cossers..quote:Op zondag 17 april 2011 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
Wat een drukte hier in ene.... zijn nog niet gewend aan het nieuwe systeem denk ik
quote:Op zondag 17 april 2011 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
door de drukte weet ik nog niet hoe het nu met je been gaat
quote:Op zondag 17 april 2011 00:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij zit nog aan elkaar![]()
![]()
maar het gaat me te langzaam ... om de beweging weer terug te krijgen![]()
hoe heet dit hier dan?quote:Op zondag 17 april 2011 00:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
het duurde lang voor nieuwe cos werd geopend, zitten we hier ineens met cossers..
SC (slow-chat = alles behalve cos)quote:
quote:
Pfff ik denk dat we iedereen nu wel weer terug hebben in de COS.... OK hij zit nog aan elkaar, maar bewegen lukt nog niet erg.... Hoe lang gaat dat nog duren en hoeveel (pijnelijke) fysio heb je daar nog voor nodig?quote:
graag we zijn allemaal wat dyslecties hier, of zitten in een rolstoelquote:
of IQ-beperkt...quote:Op zondag 17 april 2011 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
graag we zijn allemaal wat dyslecties hier, of zitten in een rolstoel
Ook dat ja....quote:
mark quote gewoon even tig keer zichzelf, die doet daar niet zo moeilijk overquote:Op zondag 17 april 2011 00:48 schreef Niki.P het volgende:
Mark heeft trouwens nog wel de 500 gehaald! (ik ben niet verder van 454 gekomen)
quote:Op zondag 17 april 2011 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
Mag nu weer alle aandacht hier naar Bollokus? graag .... alsjeblieft....
woensdag mag ik weer naar het ziekenhuis, maar ben nog zeker een maand of 6 zoet met de fysio maar het zal wel steeds minder pijnlijk worden hoop ikquote:Op zondag 17 april 2011 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfff ik denk dat we iedereen nu wel weer terug hebben in de COS.... OK hij zit nog aan elkaar, maar bewegen lukt nog niet erg.... Hoe lang gaat dat nog duren en hoeveel (pijnelijke) fysio heb je daar nog voor nodig?
wiequote:Op zondag 17 april 2011 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
hersens gaan bijna goed, beweging al een maandje of 9 beperktquote:Op zondag 17 april 2011 00:49 schreef knagsje het volgende:
Wat lees ik nou Bollo? gaat het niet helemaal oke?
Dus hooiseizoen ga je nog niet lekker op je benen staanquote:Op zondag 17 april 2011 00:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
woensdag mag ik weer naar het ziekenhuis, maar ben nog zeker een maand of 6 zoet met de fysio maar het zal wel steeds minder pijnlijk worden hoop ik
wat is er gebeurd dan??quote:Op zondag 17 april 2011 00:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
hersens gaan bijna goed, beweging al een maandje of 9 beperkt
quote:Op zondag 17 april 2011 00:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat klinkt ergquote:Op zondag 17 april 2011 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
maar dat compenseer je toch door je vingers meer te bewegen? tenminste als ik de voorbijkomende stand goed zag...quote:Op zondag 17 april 2011 00:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb het woord WE niet gebruikt ....quote:
quote:
ongelukje gehad en een been die daarna de verkeerde kant op stondquote:
quote:
het lijkt er wel bijna op met al de bbq\squote:
is een botquote:Op zondag 17 april 2011 00:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar dat compenseer je toch door je vingers meer te bewegen? tenminste als ik de voorbijkomende stand goed zag...
Oei, das niet zo mooi he ......sterkte man...quote:Op zondag 17 april 2011 00:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
ongelukje gehad en een been die daarna de verkeerde kant op stond
quote:Op zondag 17 april 2011 00:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
het lijkt er wel bijna op met al de bbq\s
vrij weinig maar heb al wel weer een beetje op de traktor gezeten dus zal hopelijk wel goedkomenquote:Op zondag 17 april 2011 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus hooiseizoen ga je nog niet lekker op je benen staan
quote:
thnx .. neem ook een HJquote:Op zondag 17 april 2011 00:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
Oei, das niet zo mooi he ......sterkte man...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |