SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je ook of het een beetje goeie zijn? Welk merk/type?quote:Op zondag 17 april 2011 01:28 schreef Azreal het volgende:
Yep, mijn opa heeft ook nog zo'n ding en haalt ze daar ook.
En ik gebruikte ze altijd om plakjes hersenen te snijden.
Volgens mij zijn ze zelfs nog van Gilette ook. En ik heb ook wel eens Wilkinson gezien.quote:Op zondag 17 april 2011 15:03 schreef sciter het volgende:
Weet je ook of het een beetje goeie zijn? Welk merk/type?
Dan ga ik daar eens kijkenquote:Op zondag 17 april 2011 15:08 schreef Azreal het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze zelfs nog van Gilette ook. En ik heb ook wel eens Wilkinson gezien.
In de vibratoom gingen ze altijd wel even mee, en daarin werden ze echt flink mishandeld. Maar het blijven natuurlijk scheermesjes, dat is toch anders scherp dan een scalpel of een mes dat je zelf goed slijpt.
Als ze net zo geslepen worden als katana's geloof ik dat goed. Mooie slijptechniek hebben die japanners.quote:Op zondag 17 april 2011 15:09 schreef sciter het volgende:
Als je echt scherpe mesjes wil moet je Japanse Feather-mesjes nemen, die worden alleen gebruikt door de scheerexperts omdat ze zo gevaarlijk scherp zijn.
Dat weet ik nietquote:Op zondag 17 april 2011 15:14 schreef Azreal het volgende:
[..]
Als ze net zo geslepen worden als katana's geloof ik dat goed. Mooie slijptechniek hebben die japanners.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |