quote:Op zondag 17 april 2011 17:53 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik (semi-)citeer PierreTT: "En iedereen die niet rookt, drinkt en drugs gebruikt is een verkapte autist en moet z'n bek houden!!!!!11!!1![]()
![]()
"
Oké.quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef tliciouz het volgende:
Net de htc wildfire besteld. Wou eigenlijk de desire maar zag ergens zo'n goedkope aanbieding, kon het niet laten.Meteen hello kitty hoesjes er bij besteld.
![]()
Schop ze weg! Oh nee dat gaat niet bij jou.quote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Irritante junkies voor de deur
....quote:Op zondag 17 april 2011 22:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Schop ze weg! Oh nee dat gaat niet bij jou.
Kan je alweer normaal lopen?quote:
Prima toestel hoor die wildfirequote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef tliciouz het volgende:
Net de htc wildfire besteld. Wou eigenlijk de desire maar zag ergens zo'n goedkope aanbieding, kon het niet laten.Meteen hello kitty hoesjes er bij besteld.
![]()
Minder, ik ken het gevoel.quote:
Hehe ik ook.quote:Op zondag 17 april 2011 22:59 schreef KoningStoma het volgende:
Wat zijn er veel mensen hier die iets aan hun knie hebben gehad zeg.
Nee nee nee, nou is het nog onorigineler als ik hem ook koop.quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef tliciouz het volgende:
![]()
Ik ook ja... ik gun het niemandquote:Op zondag 17 april 2011 22:59 schreef KoningStoma het volgende:
Wat zijn er veel mensen hier die iets aan hun knie hebben gehad zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |