True, alles van Kindernet was epicquote:Op zondag 17 april 2011 10:03 schreef KneusTeun het volgende:
Niels was echt wat ik vroeger voor school keek! shit is epic! net als alfred J kwak.
Zit nu alle intro's te kijken van de series die ik leuk vond.quote:
Teddy Ruxpinquote:Op zondag 17 april 2011 10:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zit nu alle intro's te kijken van de series die ik leuk vond.
Jaren 90 hier.quote:Op zondag 17 april 2011 10:23 schreef PierreTT het volgende:
Mooie tijdenGeboren zijn in de jaren '80
Jonkies uit de jaren '90quote:
Jonkies, jonkies?quote:Op zondag 17 april 2011 10:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jonkies uit de jaren '90![]()
![]()
Yes, ben weer bejaarden aan het vermaken
[Rossdale mode] Was ik nog maar 20quote:Op zondag 17 april 2011 10:28 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Jonkies, jonkies?
Ik word volgend jaar 20
quote:Op zondag 17 april 2011 10:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[Rossdale mode] Was ik nog maar 20[/Rossdale mode]
Als we nou niet al te veel posten gebeurd dat ook komende vrijdag. Mits frankii de afgelopen nacht overleefd heeft.quote:Op zondag 17 april 2011 09:23 schreef tliciouz het volgende:
Of we vieren nummer honderd tijdens een meet. Maar dat word toch niets.
Wat is er waar aankomende vrijdag?quote:Op zondag 17 april 2011 11:33 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Als we nou niet al te veel posten gebeurd dat ook komende vrijdag. Mits frankii de afgelopen nacht overleefd heeft.
Aankomende vrijdag? Waar?quote:Op zondag 17 april 2011 11:33 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Als we nou niet al te veel posten gebeurd dat ook komende vrijdag. Mits frankii de afgelopen nacht overleefd heeft.
Ik, frankii, misschien rossdale. Verder weet ik zo niet. Misschien tauch en soldwel want die wonen ook in de buurt maar die hebben 't nog niet gezegd.quote:Op zondag 17 april 2011 11:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En wie komen er allemaal? Alleen jij?
Hoezo, dat kan toch?quote:Op zondag 17 april 2011 11:44 schreef kenserkabouter het volgende:
Parv beweert dat hij niet gaat vanwege mij. Lekker volwassen weer.
quote:Op zondag 17 april 2011 11:45 schreef tliciouz het volgende:
Niet dat mij het uitmaakt want ik ga niet
DB is net zo centraal. En ik zou oorspronkelijk met frankii gaan omdat wij allebei in den bosch wonen.quote:Op zondag 17 april 2011 11:45 schreef tliciouz het volgende:
En waarom in DB en niet Utrecht ofzo? Dat is tenminste centraal voor iedereen. Niet dat mij het uitmaakt want ik ga niet maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |