Gaat wel, last van hooikoorts en daardoor ook hoofdpijn, maar ik mag niet klagenquote:
Ja rustig aan, beetje werken nu. Ben alleen nog steeds verkouden, al bijna 2 weken nuquote:Op zondag 17 april 2011 09:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gaat wel, last van hooikoorts en daardoor ook hoofdpijn, maar ik mag niet klagenen met jou, al aan het werk?
Tamsquote:Op zondag 17 april 2011 09:14 schreef tliciouz het volgende:
Als je nu ook op de TT klikt zie je alle reeksen.
En goedemorgen!
Jubileum! Clowns, ballonnen, vuurwerk, duiven, lasershow!quote:Op zondag 17 april 2011 09:16 schreef KneusTeun het volgende:
Zie nu pas dat het bijna nummertje 100 wordt!
Ik vind dat we allemaal een toneelstukje moeten opvoeren om dit te vieren.quote:Op zondag 17 april 2011 09:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jubileum! Clowns, ballonnen, vuurwerk, duiven, lasershow!
nee je ziet alle topics in deze reeksquote:Op zondag 17 april 2011 09:14 schreef tliciouz het volgende:
Als je nu ook op de TT klikt zie je alle reeksen.
En goedemorgen!
quote:Op zondag 17 april 2011 09:16 schreef KneusTeun het volgende:
Zie nu pas dat het bijna nummertje 100 wordt!
quote:Op zondag 17 april 2011 09:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
nee je ziet alle topics in deze reeks
Goedemorgen Tam
Nee, dat zal leuk wordenquote:Op zondag 17 april 2011 09:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind dat we allemaal een toneelstukje moeten opvoeren om dit te vieren.
Meteen weer negatief doen!quote:Op zondag 17 april 2011 09:22 schreef KneusTeun het volgende:
Iedereen onder tussen gewoon thuis zitten, alleen, zonder enige vorm van festiviteiten
Ik denk laatst: "Goh, laat ik eens koffie gaan drinken met Michhas in Arnhem", wil en kan meneer ineens nietquote:Op zondag 17 april 2011 09:23 schreef tliciouz het volgende:
Of we vieren nummer honderd tijdens een meet. Maar dat word toch niets.
quote:Op zondag 17 april 2011 09:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik denk laatst: "Goh, laat ik eens koffie gaan drinken met Michhas in Arnhem", wil en kan meneer ineens niet
Dan kan je toch ook koffie drinken met mij.quote:Op zondag 17 april 2011 09:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik denk laatst: "Goh, laat ik eens koffie gaan drinken met Michhas in Arnhem", wil en kan meneer ineens niet
Ik heb jouw nummer niet, dat contact een beetje moeilijkquote:Op zondag 17 april 2011 09:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan kan je toch ook koffie drinken met mij.
Dan stuur je een berichtje op mijn facebook.quote:Op zondag 17 april 2011 09:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb jouw nummer niet, dat contact een beetje moeilijkAnders was ik wel even langsgekomen
Prima, kom er sowieso wel weer een keer langs binnenkortquote:Op zondag 17 april 2011 09:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan stuur je een berichtje op mijn facebook.
Wut?quote:Op zondag 17 april 2011 09:55 schreef KneusTeun het volgende:
Lol de maker van bleach en naruto heeft ook niels hogersonn en heiddi gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |