Nou, doe je ding!quote:Op maandag 18 april 2011 09:50 schreef tliciouz het volgende:
Ja jullie weten wat ik heb gezegd, toneelstukje bij nummer 100.Leuke striptease mag ook.
Ik ben al bezig met een leuk filmpje.quote:Op maandag 18 april 2011 09:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nou, doe je ding!
Het podium is van jou.
Dat je nog niet geflamed bent omdat je uit Almere komt.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 09:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met een leuk filmpje.
Sorry. ACR SCAR RPG Barrett Noscope Highrise Afghan Domination Stopping Power Commando.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 09:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sorry. ACR SCAR RPG Barrett Noscope Highrise Afghan Domination Stopping Power Commando.
Zo, das weer genoeg voor vandaag!
Ik doe niet spelen met die vuur nie.quote:Op maandag 18 april 2011 09:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat je nog niet geflamed bent omdat je uit Almere komt.
Verwacht minimaal KneusTeun, Bozz en Michhas.
quote:Op maandag 18 april 2011 09:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat doet ge wel jonge.quote:Op maandag 18 april 2011 09:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik doe niet spelen met die vuur nie.
Mogen we verzoekjes indienen?quote:Op maandag 18 april 2011 09:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Perfect.quote:Op maandag 18 april 2011 09:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kijk hem bespionerenquote:Op maandag 18 april 2011 09:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat je nog niet geflamed bent omdat je uit Almere komt.
Verwacht minimaal KneusTeun, Bozz en Michhas.
quote:Op maandag 18 april 2011 10:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die verzoekjes van jou ken ik wel.![]()
Ik heb de laatste tijd weinig gegamed, sorry. Weet ook niet of ik deze week veel achter de xbox zit, dus je hoeft je live niet speciaal voor mij te verlengenquote:Op maandag 18 april 2011 10:06 schreef KneusTeun het volgende:
Ross speel je nog veel homefront? ik heb met dit weer zo weinig tijd om te gamen![]()
En me live is bijna verlopen en weet niet of ik meteen verleng.....
Zag het op je profiel toen ik je die pm stuurde over die dvdbox, maar ik weet waar je huis woont.quote:Op maandag 18 april 2011 10:06 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Kijk hem bespioneren dan.
Alsof ik er wat aan kan doen dat ik uit de kut stad kom
Ben er gelukkig ook niet geboren, al dat volk dat wel in Almere is geboren lijken wel wereldvreemd.
Amsterdam Z-O represent.
Aha, wist even niet meer welke dvdbox je bedoelde, maar That 70's Show dus.quote:Op maandag 18 april 2011 10:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zag het op je profiel toen ik je die pm stuurde over die dvdbox, maar ik weet waar je huis woont.
En kom zelf ook uit Almere.
Ja ik kom alleen niet echt verder.quote:
Hou een papiertje voor je met de naam "Bozz" en een kwijlsmiley en zorg dat Laster met een droopy gezicht op de achtergrond te zien isquote:Op maandag 18 april 2011 10:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik kom alleen niet echt verder.weet niet zo goed wat ik nog kan doen of zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |