Kruising tussen een Zeeman en een Wibra?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ze hebben geen merken enzo hoor.
Het is een kruising tussen een Zeeman, een Wibra en een hééééééél klein mini-vleugje H&M.
Wel eens op de mannenafdeling geweest?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kruising tussen een Zeeman en een Wibra?Dat is dus absoluut niet waar, want als je ziet wat je voor vrouwen daar kan kopen, kwaliteit is gewoon hetzelfde van de h&m en van de basic shit zelfs nog beter.
Ja vandaag nog en de dingen die er nu hangen, hangen ook gewoon in de h&m.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wel eens op de mannenafdeling geweest?
Nou, toen nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja vandaag nog en de dingen die er nu hangen, hangen ook gewoon in de h&m.
Nieuwe functie van Fok!, reeksen worden automatisch in je MyAT gezetquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:56 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe komt het dat ik dit topic automatisch volg?
Ik dacht dat ik teveel rum op hadquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:56 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe komt het dat ik dit topic automatisch volg?
Is dit als reeks ingesteld dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nieuwe functie van Fok!, reeksen worden automatisch in je MyAT gezet
Jep.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:04 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Is dit als reeks ingesteld dan?
Gaat dat niet eerder dan met de "open nieuw deel" knop dat dan iedereen die gepost heeft 'm krijgt. Lijkt me logischer.quote:
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:38 schreef KneusTeun het volgende:
http://uk.wii.ign.com/articles/116/1161875p1.html roddels!
Alsof microsoft dat onbeantwoord laat.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:38 schreef KneusTeun het volgende:
http://uk.wii.ign.com/articles/116/1161875p1.html roddels!
Frank wat was die site van jou? Waar je mijn naam had neergezet?quote:Op zondag 17 april 2011 00:46 schreef Frankii het volgende:
DE KOFFIE KOFFIE FOFFIE JOFFIE KOFFIE WAS UP, SO WE WENT TO THE CLUB,
Binnenkort zonder beeldscherm ertussen te zien.quote:Op zondag 17 april 2011 00:46 schreef Frankii het volgende:
DE KOFFIE KOFFIE FOFFIE JOFFIE KOFFIE WAS UP, SO WE WENT TO THE CLUB,
www.frankert.nlquote:Op zondag 17 april 2011 00:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Frank wat was die site van jou? Waar je mijn naam had neergezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |