abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95662494
Mooie curve kj!
  maandag 18 april 2011 @ 12:45:39 #127
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95662768
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:35 schreef pessie het volgende:
KJ mooie curve.

Dat zwembadje ziet er inderdaad leuk uit! Misschien is dat wel handiger als zandbak op ons balkon. Ik wilde 2 schelpen, maar dan houden we geen balkon over. Ik ben er nog niet over uit hoe we het gaan doen.

Afgelopen weekend zijn we in Almere en Utrecht geweest. Komende donderdag gaan we naar Parijs (even de Eiffeltoren op) en daarna door naar mn ouders. Nathan begint de maxi cosi vervelend te vinden. Hij wil rechtop (hij traint zn buikspieren in de maxi cosi). Ik ga vanmiddag maar even wegen, even kijken hoe ver hij de 9 kilo haalt. Misschien toch voor het weekend een grote stoel halen.

Nathan is nu over naar maat 4 luiers. Maat 3 zat al wat krap maar ik had een paar megapakken die nog op moesten.
De cosi ken toch best rechtop?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95662853
Oeh, dank voor de tip Sjeen! ^O^ Ik ga alle tips en trucs toepassen volgende week, eens kijken hoe het gaat. 'k Heb natuurlijk net een afspraak op het tijdstip dat ze al weer bijna naar bed moet, dat helpt ook niet. mja, tig maanden geleden was d'r ritme een beetje anders :P

Mijn muppet is zich aan het optrekken :o Gister al aan de bank, en vanmorgen aan de trap. Dus nu is het tijd voor het traphekje beneden, box laag (al ligt ze daar nooit meer in), bedje laag.

Tico, kan dat?! Wij hebben ook een maxi-cosi en ze vindt het nog wel prima, maar das wel handig om te weten zeg!

Wij hebben nooit een rekening gezien voor de bevalling, geen idee wie ut betaalt heeft :+
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 18 april 2011 @ 12:51:41 #129
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95662978
Nou toen ze een mini was had ik haar echt in de cosi liggen, nu zet ik het ding iets rechter.
pi_95663115
Mijn mupke kan niet echt lekker liggen dus die zit idd vrij rechtop in de cosi.
Ik zit er ook nog steeds bij op de achterbank omdat t anders eigenlijk niet gaat.

ze ligt nu in de box naar de mobiel te lachen :D zo lief <3 En ze ligt al 10 minuten gewoon plat! We gaan vooruit *O*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95663203
Wij kregen een brief van de deurwaarder, op Mex zijn naam! dus ik daarheen bellen dat ik een brief kreeg van hun op de naam van mijn 6 maanden oude baby!
Maar het probleem was bekend, ze werden al gek gebeld door ouders die dag, ik moest bezwaar maken enzo.
Gaat dus om een rekening voor Mex zijn verblijf in het ziekenhuis, 175 euro. Het ziekenhuis heeft naar mij geen rekening gestuurd en ook niet naar zijn verzekering.
Ik had hem binnen een week aangemeld bij de verzekering, dus dat was ook het probleem niet.

Hier zet ik de maxicosi ook wat meer rechtop, en als hij in slaap valt doe ik hem weer wat platter.
pi_95663318
Nou ik heb gebeld toen met Delta Lloyd naar aanleiding van die rekening van het ziekenhuis en die vertelden me dat je tot 6 maanden zeker (misschien zelfs langer) de tijd had om je kind aan te melden en dan kreeg je met terugwerkende kracht alles vergoed. Maar goed, ik had haar ook in de kraamweek gewoon aangemeld. Maar omdat Delta Lloyd achterliep hadden ze nog geen polisnummer oor haar.
Best slordig eigenlijk als dat dan betekent dat rekeningen rechtstreeks naar mij gaan omdat zij achterlopen met het verwerken.

Wat een rare gewaarwording Troeta, zo'n brief op zijn naam! :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95663392
Over rare post gesproken. Ilse heeft een rekening bij de ing. Nou wilde we daar ook op internet bankieren. Maar dan moest ilse haar handtekening zetten, dat wij op haar rekening in mochten loggen. 8)7
*poef* nu is het weg
pi_95663429
:D! Wat heb je gedaan, haar hand overgetrokken op het 'contract'? :P dat had ik gedaan!
pi_95663525
N vertelde het, hij had maar gewoon haar naam geschreven. Maar ik had idd haar hand wel willen tekenen.
*poef* nu is het weg
  maandag 18 april 2011 @ 13:16:22 #136
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95663832
Leyla heeft ook gewoon echt nog pech, want punt 1 ze zit echt nog niet stevig genoeg voor een grotere stoel, zeker niet voor de grotere afstanden, punt 2 ze is echt net an 7 kilo... Dus gewoon nee en nee...
  maandag 18 april 2011 @ 13:17:18 #137
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95663873
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:05 schreef Orea het volgende:
:D! Wat heb je gedaan, haar hand overgetrokken op het 'contract'? :P dat had ik gedaan!
Whaha, ja dat had ik ook gedaan!
pi_95664236
Leuk dat we samengevoegd zijn! Zo blijf je gezellig met mekaar :D Als je tenminste post, en niet zoals ik amper meer online ben.... maar fijn om te zien dat alle babies het nog prima doen :D

Met J. alles prima trouwens...vrijdag alweer 5 maanden, en eet sinds een paar weken fruit en groente hapjes, hij vind het heerlijk!
We krijgen trouwens wel fysio omdat z'n achterhoofdje vrij plat is, vorige week voor het eerst, morgen weer. Verder geen bijzonderheden.
Back in business.
pi_95664274
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:01 schreef huuphuup het volgende:
Nou ik heb gebeld toen met Delta Lloyd naar aanleiding van die rekening van het ziekenhuis en die vertelden me dat je tot 6 maanden zeker (misschien zelfs langer) de tijd had om je kind aan te melden en dan kreeg je met terugwerkende kracht alles vergoed. Maar goed, ik had haar ook in de kraamweek gewoon aangemeld. Maar omdat Delta Lloyd achterliep hadden ze nog geen polisnummer oor haar.
Best slordig eigenlijk als dat dan betekent dat rekeningen rechtstreeks naar mij gaan omdat zij achterlopen met het verwerken.

Wat een rare gewaarwording Troeta, zo'n brief op zijn naam! :D
Raar gedoe. Ik zit bij dezelfde verzekering en ik had binnen een paar dagen een pasje en alles in huis en heb dus ook geen rekeningen gezien. Puck is maar een paar dagen jonger dan Elin nota bene.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_95665435
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Raar gedoe. Ik zit bij dezelfde verzekering en ik had binnen een paar dagen een pasje en alles in huis en heb dus ook geen rekeningen gezien. Puck is maar een paar dagen jonger dan Elin nota bene.
:o
nouja zeg :')

ik heb haar echt binnen een paar dagen aangemeld. Wat suf.
Zelfs nog herrie gemaakt met de jongen van de telefoonlijn, die zei dat ik maar even af moest wachten want het ziekenhuis zou toch eerst nog een aanmaning sturen en daarna een incasso-bedrijf-brief enzo dus ik kon nog wel even wachten.

Ehm...? vind je het heel erg als ik dat niet afwacht en gewoon wil dat het in orde gemaakt wordt? :?
Maar goed, uiteindelijk heb ik wel een polis ontvangen, 3 weken daarna ofzo, en ik heb niets meer van het ziekenhuis vernomen dus ik ga er nu vanuit dat het in orde is.

Shirley succes bij de fysio! Hopelijk zien jullie snel verbetering en resultaat :)

Oh mensen het is echt zulk heerlijk weer <3 we gaan straks weer lekker een flink stuk lopen. Elin in de doek bij mij. Ik geniet :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95665443
Hier een krampjes weekend gehad.. Gister toch maar infacol gehaald en het lijkt te verbeteren! Ze slaapt weer langere periodes dan steeds tien minuten en afgelopen nacht gewoon 6 uur achter elkaar, hopen dat deze lijn zich voort zet.

Ik vandaag voor nacontrole in het ziekenhuis geweest, alles was goed, kreeg wel het advies om het eerste jaar nu niet zwanger te raken. Enmochten we ooit voor een derde gaan dan gaat die zeker met een keizersnee geboren worden. Gewoon duidelijk dus!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_95668084
Krampjes zijn ook ontzettend sneu ;( fijn dat de infacol lijkt te helpen Mamapurk!

Hier sliep de muppet van 11 tot 13:30 :o toen wakker, lekker gebadderd, papa's tandenborstel uitgeprobeerd :Y) toen dacht ik: hup even snel volproppen aan den borst, want dan kunnen we boodschaps gaan doen...

Guess what :')

Nog maar even geen boodschaps dus! Mevrouw is aan het inhalen lijkt het... :P (misschien als ze 's morgens iets langer slaapt ipv om 4:45/5:00 denken dat de dag is begonnen, dat ze dan overdag niet zo moe is :P)
pi_95668900
Haha Orea, wat schattig! En wat een leuk pakje heeft ze aan! Is dat die van de Hema?

Amy zit hier gerust een half uur lekker zittend te spelen. Buigt ze dan helemaal naar voren om iets te pakken en gaat dan weer rechtop zitten. Ze zit echt heel stevig. Mag ze nu in het fietsstoeltje? Echt fijn dat ze zittend kan spelen, want ze kan zich dan beter vermaken dan liggend.
pi_95670250
Floris zit niet :')
hij kan het wel ,amar geen geduld. Hij staat ongeveer de hele dag (zie fototopic ;))
Het hele weekend wilde hij niet naar bed..Uiteindelijk liet k m maar 10 minuten huilen en dan ging ie wel slapen. Het was ook echt: Kind in bed leggen, muziekje aan en gauw weglopen, want kijk je m te lang aan dan gaat ie staan :')

Leia O+ Dan is t echt nog een baby'tje he O+ Heerlijk O+

En jeetje wat gaan jullie snel! Sommige mensen werken nog ja :P

Wat een gedoe met die zorgverzekeringen zeg. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat mijn bevalling gekost heeft, maar geen rekening gezien helaas ;)

Huup je moet eerder boodschappen doen :P Ik was vandaag in je buurdorp boodschappen aan t doen.
pi_95673111
Leia O+

Wij zijn op het CB geweest, alles goed :) 8595 gram en 64,7 cm volgens de meetdame. Dat betekend dat Jelle in 6 dagen tijd 2 cm gekrompen is ;)

De curve

Ook prikjes gehad, vond hij niet echt leuk :'(
pi_95673496
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:50 schreef mrien het volgende:
Wij zijn op het CB geweest, alles goed :) 8595 gram en 64,7 cm volgens de meetdame. Dat betekent dat Jelle in 6 dagen tijd 2 cm gekrompen is ;)
Bijzonder kind heb jij!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 18 april 2011 @ 17:37:22 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_95675123
mrien wat is Jelle groot! En lang... maar niet meer in de droger doen hè ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_95675342
Nee, dat zal ik maar niet meer doen :D
  maandag 18 april 2011 @ 18:18:31 #149
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_95676996
Ik ben sinds vorige week weer aan het werk, dus ontzettend druk gehad en geen tijd om te reageren. Maar dat begint weer te komen.

Met Eline is alles goed, een heerlijk vrolijk kind, maar ook een pittige dame. Vandaag naar het cb geweest en ze is goed gegroeid. Nu 5180 gram bij 56,5 cm.

pi_95678206
Mooie curves zag ik bijzonder ook die van Jelle..

Ik heb een vraagje. Ons meisje heeft buiten de flessen om een enorme zuigbehoefte, maar ze accepteert dus geen fopspeen alleen een pink vind ze goed genoeg... We hebben hier ondertussen drie verschillende fopspenen liggen en allemaal plopt ze ze eruit zodra we ze aanbieden, heeft iemand tips hoe we haar toch aan een speen kunnen laten zuigen of is het gewoon helaas pindakaas als j kind een speen weigert? (mijn pink begint er namelijk wat moe van te worden)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')