De cosi ken toch best rechtop?quote:Op maandag 18 april 2011 11:35 schreef pessie het volgende:
KJ mooie curve.
Dat zwembadje ziet er inderdaad leuk uit! Misschien is dat wel handiger als zandbak op ons balkon. Ik wilde 2 schelpen, maar dan houden we geen balkon over. Ik ben er nog niet over uit hoe we het gaan doen.
Afgelopen weekend zijn we in Almere en Utrecht geweest. Komende donderdag gaan we naar Parijs (even de Eiffeltoren op) en daarna door naar mn ouders. Nathan begint de maxi cosi vervelend te vinden. Hij wil rechtop (hij traint zn buikspieren in de maxi cosi). Ik ga vanmiddag maar even wegen, even kijken hoe ver hij de 9 kilo haalt. Misschien toch voor het weekend een grote stoel halen.
Nathan is nu over naar maat 4 luiers. Maat 3 zat al wat krap maar ik had een paar megapakken die nog op moesten.
Whaha, ja dat had ik ook gedaan!quote:Op maandag 18 april 2011 13:05 schreef Orea het volgende:
! Wat heb je gedaan, haar hand overgetrokken op het 'contract'?
dat had ik gedaan!
Raar gedoe. Ik zit bij dezelfde verzekering en ik had binnen een paar dagen een pasje en alles in huis en heb dus ook geen rekeningen gezien. Puck is maar een paar dagen jonger dan Elin nota bene.quote:Op maandag 18 april 2011 13:01 schreef huuphuup het volgende:
Nou ik heb gebeld toen met Delta Lloyd naar aanleiding van die rekening van het ziekenhuis en die vertelden me dat je tot 6 maanden zeker (misschien zelfs langer) de tijd had om je kind aan te melden en dan kreeg je met terugwerkende kracht alles vergoed. Maar goed, ik had haar ook in de kraamweek gewoon aangemeld. Maar omdat Delta Lloyd achterliep hadden ze nog geen polisnummer oor haar.
Best slordig eigenlijk als dat dan betekent dat rekeningen rechtstreeks naar mij gaan omdat zij achterlopen met het verwerken.
Wat een rare gewaarwording Troeta, zo'n brief op zijn naam!
quote:Op maandag 18 april 2011 13:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Raar gedoe. Ik zit bij dezelfde verzekering en ik had binnen een paar dagen een pasje en alles in huis en heb dus ook geen rekeningen gezien. Puck is maar een paar dagen jonger dan Elin nota bene.
Bijzonder kind heb jij!quote:Op maandag 18 april 2011 16:50 schreef mrien het volgende:
Wij zijn op het CB geweest, alles goed8595 gram en 64,7 cm volgens de meetdame. Dat betekent dat Jelle in 6 dagen tijd 2 cm gekrompen is
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |