Strak plan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef Stability het volgende:
[..]
daar ga ik voor door het vuur dat hij dat niet doet , geloof me !
maar ik hou er wel over op....ik word schijnbaar vervelend met mn posten.........dusssssss
Nee hoor, dat wordt alleen mij onterecht verweten, dus wees maar niet bang, zolang je maar pro Gerard bent.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef Stability het volgende:
[..]
maar ik hou er wel over op....ik word schijnbaar vervelend met mn posten.........dusssssss
ik vind Servio heel mooiquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
De metamorfose is te zien in het capstopic.
Om nog een keer te zien???quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
De metamorfose is te zien in het capstopic.
Ow echt waar? Wat sneu... zowel voor je zoon als voor jou.. en dat meen ik echtquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef Stability het volgende:
[..]
laat mij dan maar bekrompen wezen, maar ik sloeg mn zoon echt dood als ik hem zo zou tegenkomen
ieder zijn mening dat weet je maar er is niks mis met travestie en servio is echt een lekker stuk nuquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef Stability het volgende:
[..]
Heeft een luier om.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:33 schreef Je_Psychiater het volgende:
En wat als hij moet poepen of plassen?
Het is over the top maar dat hoort....hij kan beter make-uppen dan mening vrouwquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi, maar zeker wel knap gedaan
maakt niet uit, het is gewoon heel mooi gedaan, het staat hem ook geweldigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |