ik weet het, ik weet het, maar ik kan me er niet inleven , sorry maar ik denk daar nou eenmaal heel anders over. ik heb ook homo's in mijn kennissen kring, prima mensen echt waar ik hou ook van ze, maar geen van allen doen dit soort dingen..wel gaan ze indd naar die shows toe, dat vinden ze geweldig. toen ik erheen ging dacht ik ook dat het helemaal geweldig was, maar dat vond ik dus heel erg tegenvallen. veel te overdrevenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zielig, jij moet je een week de pleuris werken wat hun op een avond verdienen, en het zijn hele normale mensen hoor geloof me nu maar, niks vreemds aan een goede travestie die doet het voor het geld niet van die mannen die dagelijks in vrouwenkleren rondlopen maar een travestie is gewoon in het dagelijks leven met andere dingen bezig
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen die panty's dragen, kunnen ze die niet meteen allemaal afschieten?
dan hoop ik voor jou zoon dat hij het nooit in zijn hoofd haalt zich te *verkleden* maar zo wel dan hoop ik dat jij hem een eigen persoonlijkheid gunt en zijn geluk niet in de weg zal laten staan inplaats van te roepen ik sla hem doodquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef Stability het volgende:
[..]
laat mij dan maar bekrompen wezen, maar ik sloeg mn zoon echt dood als ik hem zo zou tegenkomen
Ja vast, maar snapte er al geen hol van! (manlief heeft de televisie ingepikt dus staat er een of andere film op...)quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Je hebt je de weg naar de COS gevonden!! (de SC is ook heel leuk hoor)
Philip was toch ook een keer voor Secret Story na een show van hem geweest en die had hem ook niet herkentquote:
Dat zal inderdaad wel... Als je niet weet waar het over gaat is het heel erg verwarrend inderdaadquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja vast, maar snapte er al geen hol van! (manlief heeft de televisie ingepikt dus staat er een of andere film op...)
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:28 schreef Ireth het volgende:
* Ireth ploft neer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De een heeft voor zijn werk een KLM pakje aan, de ander alleen een zwarte broek met een strikje. Nummer 3 heeft een politiepet op en Servio een jurkquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:29 schreef Stability het volgende:
[..]
ik weet het, ik weet het, maar ik kan me er niet inleven , sorry maar ik denk daar nou eenmaal heel anders over. ik heb ook homo's in mijn kennissen kring, prima mensen echt waar ik hou ook van ze, maar geen van allen doen dit soort dingen..wel gaan ze indd naar die shows toe, dat vinden ze geweldig. toen ik erheen ging dacht ik ook dat het helemaal geweldig was, maar dat vond ik dus heel erg tegenvallen. veel te overdreven
daar ga ik voor door het vuur dat hij dat niet doet , geloof me !quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan hoop ik voor jou zoon dat hij het nooit in zijn hoofd haalt zich te *verkleden* maar zo wel dan hoop ik dat jij hem een eigen persoonlijkheid gunt en zijn geluk niet in de weg zal laten staan inplaats van te roepen ik sla hem dood
Der moet tenslotte ook iemand zijn die jouw homo vrienden entertaint.en laat dat nou net stervio zijn,ieder zijn ding tochquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:29 schreef Stability het volgende:
[..]
ik weet het, ik weet het, maar ik kan me er niet inleven , sorry maar ik denk daar nou eenmaal heel anders over. ik heb ook homo's in mijn kennissen kring, prima mensen echt waar ik hou ook van ze, maar geen van allen doen dit soort dingen..wel gaan ze indd naar die shows toe, dat vinden ze geweldig. toen ik erheen ging dacht ik ook dat het helemaal geweldig was, maar dat vond ik dus heel erg tegenvallen. veel te overdreven
Thanx Oeps.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
De metamorfose is te zien in het capstopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |