Je laat het inderdaad al de hele avond weten in je posts.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef Stability het volgende:
[..]
laat mij dan maar bekrompen wezen, maar ik sloeg mn zoon echt dood als ik hem zo zou tegenkomen
hahahaha indd , maar goed ook dan he?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij zou je 'm niet eens herkennen
nouja, ik droeg ze toch al nooit, dus heb niet meegekregen dat ze uit de mode warenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik het hier zo lees is dat wel het meest ranzige en zielige wat je kunt doen, dus beter niet dragen!
Hoe kan het dan zielig zijn als ze het zelf zo graag willen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:27 schreef Stability het volgende:
[..]
nee dat niet, maar dat hoeven ze ook niet...ze willen het zelf toch graag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
het is niet mijn stijl maar leven en laeten levenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:27 schreef bazb het volgende:
gadverdamme... meer heb ik niet te zeggen...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:28 schreef Ireth het volgende:
* Ireth ploft neer...Gevonden !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:28 schreef Ireth het volgende:
* Ireth ploft neer...Je hebt je de weg naar de COS gevonden!! (de SC is ook heel leuk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Leven, en laten leven.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe kan het dan zielig zijn als ze het zelf zo graag willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |