quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen die panty's dragen, kunnen ze die niet meteen allemaal afschieten?
Eeeensch!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaah Aafke!!!!!
De leukste Partyer van allemaal!!
Yummm kikkerbilletjes....quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen die panty's dragen, kunnen ze die niet meteen allemaal afschieten?
laat mij dan maar bekrompen wezen, maar ik sloeg mn zoon echt dood als ik hem zo zou tegenkomenquote:
En ze zitten vast op jouw meelij te wachten, de stakkers.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:25 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben niet bekrompen, ik ben in zijn cafe : queenshead " op de zeedijk geweest, heb dit soort gasten in levenden lijven gezien, maar ik vind het 3 keer niets. ik vind het gewoon heel zielig als je zo bent....
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:25 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben niet bekrompen, ik ben in zijn cafe : queenshead " op de zeedijk geweest, heb dit soort gasten in levenden lijven gezien, maar ik vind het 3 keer niets. ik vind het gewoon heel zielig als je zo bent....
Idd en ze hadden het tempo er aardig inquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef Mita het volgende:
Wat zei Mo net, dat ze sex had gehad in de geheime kamer, zonder camera's? Dan schrikt ze toch als ze thuis komt, hebben ze wel degelijk uitgezonden.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef Je_Psychiater het volgende:
Is Servio zich aan het verkleden als Joanna?
Volgens mij zou je 'm niet eens herkennenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef Stability het volgende:
[..]
laat mij dan maar bekrompen wezen, maar ik sloeg mn zoon echt dood als ik hem zo zou tegenkomen
Als ik het hier zo lees is dat wel het meest ranzige en zielige wat je kunt doen, dus beter niet dragen!quote:
Ow, okquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:27 schreef bazb het volgende:
gadverdamme... meer heb ik niet te zeggen...
nee dat niet, maar dat hoeven ze ook niet...ze willen het zelf toch graag?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze zitten vast op jouw meelij te wachten, de stakkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |