Strak plan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef Stability het volgende:
[..]
daar ga ik voor door het vuur dat hij dat niet doet , geloof me !
maar ik hou er wel over op....ik word schijnbaar vervelend met mn posten.........dusssssss
Nee hoor, dat wordt alleen mij onterecht verweten, dus wees maar niet bang, zolang je maar pro Gerard bent.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef Stability het volgende:
[..]
maar ik hou er wel over op....ik word schijnbaar vervelend met mn posten.........dusssssss
ik vind Servio heel mooiquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
De metamorfose is te zien in het capstopic.
Om nog een keer te zien???quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
De metamorfose is te zien in het capstopic.
Ow echt waar? Wat sneu... zowel voor je zoon als voor jou.. en dat meen ik echtquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef Stability het volgende:
[..]
laat mij dan maar bekrompen wezen, maar ik sloeg mn zoon echt dood als ik hem zo zou tegenkomen
ieder zijn mening dat weet je maar er is niks mis met travestie en servio is echt een lekker stuk nuquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef Stability het volgende:
[..]
Heeft een luier om.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:33 schreef Je_Psychiater het volgende:
En wat als hij moet poepen of plassen?
Het is over the top maar dat hoort....hij kan beter make-uppen dan mening vrouwquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi, maar zeker wel knap gedaan
maakt niet uit, het is gewoon heel mooi gedaan, het staat hem ook geweldigquote:
wat denk je zelfquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:34 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Heel erge gedachte verandering of gewoon lekker sarcastisch?
jij bent een zeikerd en niet omdat je op Laura of zoiets valt maar jij zanikt maar door en door nog ff en je sleept er een sofa bijquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:33 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Nee hoor, dat wordt alleen mij onterecht verweten, dus wees maar niet bang, zolang je maar pro Gerard bent.
Is maar goed dat Maik pleite is...quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:34 schreef Je_Psychiater het volgende:
Is er eindelijk een dame voor Gerard in huis, toppie
dan gaat hij naar het toilet, jij toch ook hoop ik of ben je wildplasserquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:33 schreef Je_Psychiater het volgende:
En wat als hij moet poepen of plassen?
Ik heb veel lelijkere (bestaat dat woord??) travestieten gezien! Servio is een hele mooie travestiet/drag queen! Gewoon op en top tot in de puntjes verzorgd en af!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ieder zijn mening dat weet je maar er is niks mis met travestie en servio is echt een lekker stuk nu
Zal-ie vast blij mee zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:35 schreef Stability het volgende:
die jurk wil ik ook ...................voor mn zoon
Had hij niet meerdere prijzen hiermee gewonnen? Vind het wel goed gedaan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:34 schreef beequeen het volgende:
Dit is toch anders dan Eer uit DGK. Ik kan een cap zoeken maar de COS gaat zo snel, heeft geen zin dus.
ja denk het wel...hij is gek op glitterjurkjesquote:
Tja dan begin maar eens met een beetje lief tegen me te doen, de rest werkt avenrechts.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij bent een zeikerd en niet omdat je op Laura of zoiets valt maar jij zanikt maar door en door nog ff en je sleept er een sofa bij
Ik las net dat hij een luier aanhad.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:35 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dan gaat hij naar het toilet, jij toch ook hoop ik of ben je wildplasser
en de broodrooster gaat door in de volgende rondequote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:37 schreef scooby-doo het volgende:
De stem ligt te pitten..
Wordt morgenvroeg pas wakker.
kan servio alles weer uit doen en dan morgenaaf weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |