Ze dacht vast dat het een puist was die op springen stondquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Zo zo, Laura bekend Alex zijn piemel onder de deken te hebben gevoeld, ze is gestopt anders geeft het zo'n troep..
Ik topic-hunt niet, doe alleen mijn best voor om er iets van te maken voor ieders plezier, in plaats van die voorgekauwde standaard OPquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Geen "topic-hunting" AUB
Geef degene met de LAPO de kans een nieuwe te openen, ook al is dat geen regel meer, maar wel zo netjes. Mocht het binnen 1 minuut nog niet gebeurd zijn, open dan AUB een nieuwe.
Let daarbij op het wijzigen van het topicnummer en topictekst.
Controleer bij meerdere topics welke het laagste topicnummer heeft.
hij heeft heeeeeeeel veeeeeeeeeel plamuur gebruiktquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:20 schreef Je_Psychiater het volgende:
Heeft Servio zijn baard gewaxed of ontharingscreme gebruikt? Vraag me af hoe hij zijn baard zo goed weg heetf weten te krijgen.
ok onzin trek me terugquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laatste keer dat je deze onzin post?
gewoon goed scheren misschien?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:20 schreef Je_Psychiater het volgende:
Heeft Servio zijn baard gewaxed of ontharingscreme gebruikt? Vraag me af hoe hij zijn baard zo goed weg heetf weten te krijgen.
Vol smerenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:20 schreef Je_Psychiater het volgende:
Yukquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ze dacht vast dat het een puist was die op springen stond
Aha thxquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:21 schreef Stability het volgende:
[..]
hij heeft heeeeeeeel veeeeeeeeeel plamuur gebruikt
gewoon mee blijven posten maar niet steeds wat je wilt, anders open je gewoon een topic en zie je wel wie er wat postquote:
Die niemand nog leest.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
in plaats van die voorgekauwde standaard OP
pincetquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:20 schreef Je_Psychiater het volgende:
Misschien voor het topic sluit even melden dat je een nieuw deeltje klaar hebt staan, dan komen er ook geen dubbelequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik topic-hunt niet, doe alleen mijn best voor om er iets van te maken voor ieders plezier, in plaats van die voorgekauwde standaard OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |