quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sinterklaas belde, hij wil z'n baard terug
Je moeite wordt in elk geval door mij op prijs gesteld.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gezeik, ik had een lager topic nummer
Ik zag het ook. Vreemd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als je je badjas maar uit doetquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Wij behandelen jou gewoon als een gelijke
Geen "topic-hunting" AUBquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Make moneyquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:18 schreef DeWalrus het volgende:
Veel Fokkers zijns kasthomo's die Gerard nu als lieveling hebben omdat ze servio misten.
Make love not war!
ja soms snap ik het allemaal ook niet ruud, heb ik ook wel eens gehad was mijn TT eerder en werd in gepost en toch geslotenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar jij begon met een Laura-bash-posting, dus ben je af..quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
je valt in herhaling, herhaling , herhaling maak dat topic gewoon aan , dat mag gewoonquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:19 schreef waterkant het volgende:
Hoi allemaal!
Ik heb vandaag alle cosjes gevolgd
Ook ben ik een spelletjesmens
Hebben jullie zin in een spelletje?
Zou het niet leuk zijn om allemaal 2 personen op te geven waar je van baalt en daar dan goede dingen van te zoeken? Gewoon.. in de week van de verbroedering..
Een topic openen en dan proberen ook iets goeds van iemand te zien???
Ik betrap me er zelf namelijk op dat bepaalde posten mij wel weer begrip brengen voor iemand!
Of is dat een stom idee en willen we alleen maar baschen.
Je valt in herhaling denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:19 schreef waterkant het volgende:
Hoi allemaal!
Zou het niet leuk zijn om allemaal 2 personen op te geven waar je van baalt en daar dan goede dingen van te zoeken? Gewoon.. in de week van de verbroedering..
Ik betrap me er zelf namelijk op dat bepaalde posten mij wel weer begrip brengen voor iemand!
Geef Ruud ook even wat credit voor het feit dat hij WEL de moeite had genomen om een leuke OP te maken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Geen "topic-hunting" AUB
Geef degene met de LAPO de kans een nieuwe te openen, ook al is dat geen regel meer, maar wel zo netjes. Mocht het binnen 1 minuut nog niet gebeurd zijn, open dan AUB een nieuwe.
Let daarbij op het wijzigen van het topicnummer en topictekst.
Controleer bij meerdere topics welke het laagste topicnummer heeft.
Laatste keer dat je deze onzin post?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:19 schreef waterkant het volgende:
Hoi allemaal!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:19 schreef Mylene het volgende:
Philip tegen Laura dus jij hebt Alex zijn kinderarmpje dus wel betast?
Nee...... gijquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:19 schreef Stability het volgende:
[..]
je valt in herhaling, herhaling , herhaling maak dat topic gewoon aan , dat mag gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |