valt toch wel mee? was fan van maik en voel me hier nog steed thuisquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:13 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Commentaar kan ook positief zijn. Mensen die positief willen zijn (over anderen dan Gerard) worden ook weg gebashed hier, daarom zijn zie hier nauwelijks (meer) te vinden.
Sinterklaas belde, hij wil z'n baard terugquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:15 schreef skunkyxxl het volgende:
Flip tegen jo: de linker schaamlip noem ik sinterklaas en de rechter noem ik kerstmis , dan kom ik ff tussen de feestdagen door!
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef Toverheks het volgende:
doe nou maar ff rustig wordt vast een leuke avond met Servio
dat denk ik ook,wij kennen hem alleen maar van een paar seconde op youtube,mss weet ie echt wel wat leuks te brengen,het is zijn werk geloof ik ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe nou maar ff rustig wordt vast een leuke avond met Servio
Ik hoop beidenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Haai!
Ze gaan vanavond dus bingoën, of zou er nog een karaoke set onder kunnen zitten...
Wij behandelen jou gewoon als een gelijkequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:17 schreef Ransjih het volgende:
[..]
valt toch wel mee? was fan van maik en voel me hier nog steed thuis
Gelukkigquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:17 schreef Ransjih het volgende:
[..]
valt toch wel mee? was fan van maik en voel me hier nog steed thuis
Moet ie met zijn lippen ook doen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:15 schreef Vinamp het volgende:
Ojee zijn wimpers gaan met 2 seconden lijm vast
te laat die heeft jo al laten waxxenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sinterklaas belde, hij wil z'n baard terug
mijn dank is grootquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Wij behandelen jou gewoon als een gelijke
Misschien heeft ie nog een beetje over voor de lippen van Sharon..quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:15 schreef Vinamp het volgende:
Ojee zijn wimpers gaan met 2 seconden lijm vast
uhhhh sinds ong. half negen. Moest even naar mijn eerste cap kijken in het capstopicquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:17 schreef Candyfreak het volgende:
Hoelang is hij al aan het make-uppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |