dat soort opmerkingen heb ik niet gemaakt over kisten etc. Beschuldig me niet van dingen, die ik niet heb gedaan,quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:52 schreef suksan het volgende:
[..]
nou als we het dan over gezond denken hebben, kan je ook comentaar op andere bewoners hebben, met kisten maken en dat soort ongein... maar je mag hier toch zeggen wat je wil??
Om te beginnen zou Jo in de eerste week al een dumpbrief naar die Dennix hebben geschreven.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:44 schreef Stability het volgende:
[..]
dan lag je nou de hele dag met laura in bed te kriebelen zeker?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef liqrich het volgende:
laura zingend in je nek word je gek van
ik zeg ook niet dat jij dat heb gedaan, ik sprak in het algemeenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat soort opmerkingen heb ik niet gemaakt over kisten etc. Beschuldig me niet van dingen, die ik niet heb gedaan,
Nou een "beetje"quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
denk dat straks Servio heel mooi is en dat jullie ook denken huh wat een beetje make up al niet kan doen
hahahaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Om te beginnen zou Jo in de eerste week al een dumpbrief naar die Dennix hebben geschreven.
Nou ik denk dat het toch een hele leuke avond gaat worden,die relnicht komt in zijn rol. kan verrassend worden .quote:[b]Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef Darklight het volgende:[/b}]
daar zit toch niemand op te wachten, zo'n verkleednicht
Zeg, in het algemeen spreken doen we ergens anders hequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef suksan het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat jij dat heb gedaan, ik sprak in het algemeen
Lievvvquote:
maar je richtte het aan mij en meldde dat niet. Draaikonterij 1e klas om je handen schoon te wassen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef suksan het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat jij dat heb gedaan, ik sprak in het algemeen
hoop dat die idd gaat rellenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:55 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het toch een hele leuke avond gaat worden,die relnicht komt in zijn rol. kan verrassend worden .
hij wordt prachtig let maar opquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou een "beetje"
Hij heeft er nu al meer opzitten dan ik in 2 jaar gebruik
Ja, ik vind het ook knap, heb al moeite met eyeliner. Maar dit gaat 2 uur duren!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind het best tof om te zien hoor
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:56 schreef Stability het volgende:
ja hoor.........laura zit weer te kriebelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |