echt he? wat een ransgriet is het ookquote:
Lui krengquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:44 schreef mazaru het volgende:
Geen commentaar![]()
[ afbeelding ]
Hoewel... Eigenlijk wel dus! Gewoon! Omdat het kan!
LUI ZWIJN!!!!
weet je niet, misschien heeft zijn vrouw hem al gekocht.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Inmiddels ipad 2 al uit ,die heeft geer nog niet hoor
Yuk krijg de term mona toetje ineens een rare bijsmaak!quote:
Waar we wachten op de laatste sacramenten..quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef Stability het volgende:
[..]
en nooit bovenop het bed, maar er gewoon echt in , met kleding en al
Hij kan het zich veroorloven, ik ken genoeg mensen die ver boven hun stand leven en die dingen dan nog dubbel hebben!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef suksan het volgende:
geer is toch niet zo materialistisch....... hij heeft de nieuwste ipad.. heeft pas nog een hele goede droger gekocht........... echt niet materialistisch
Precies, zo lang je het allemaal zonder extra te financieren kan kopen.Lekker boeiendquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij kan het zich veroorloven, ik ken genoeg mensen die ver boven hun stand leven en die dingen dan nog dubbel hebben!
ook geer heeft minpuntjes..quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef suksan het volgende:
geer is toch niet zo materialistisch....... hij heeft de nieuwste ipad.. heeft pas nog een hele goede droger gekocht........... echt niet materialistisch
ja vooral op de manier hoe ze in dat stink nest ligt met dr handen gevouwen op haar buikquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar we wachten op de laatste sacramenten..
Ik vind haar ook niet lelijk maar het wordt wel een begrip: "ik ga een Lauraatje doen"quote:
dat gaat hij absoluut dit jaar nog doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:47 schreef waterkant het volgende:
[..]
ook geer heeft minpuntjes..
niemand wil horen dat je rijk bent
niemand wil horen dat je voor koopjes gaat
toch beloofd hij mensen dingen
zeilen aan alex
zeilen aan karim
moet hij toch weten, hij vraagt jou toch niet om hem geld te lenen of te geven,quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef suksan het volgende:
Idd hij kan ook teminste 3 maanden in die hut zitten,ik persoonlijk kan het niet,de schoorsteen moet toch blijven roken zeg maar! Vind het een beetje jammer dat er steeds word gezegt hij is miljoennair ,als hij het zo heeft verdient als ie ook het spel speelt? gun ik het hem bestquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij kan het zich veroorloven, ik ken genoeg mensen die ver boven hun stand leven en die dingen dan nog dubbel hebben!
ja indd...hij hoeft van niemand geld te lenen...je zou gek zijn als je het niet kochtquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
moet hij toch weten, hij vraagt jou toch niet om hem geld te lenen of te geven,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |