SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dennis doet het alleen met knappe vrouwenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:35 schreef Luna3 het volgende:
S.O.S; iets meer feedback dan alleenmisschien? Iemand die Dennis kent? Dennis?!!
Dat komt dan helemaal goed uit!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:40 schreef Swindler het volgende:
Dennis doet het alleen met knappe vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik nou een foto uploaden voor iemand die Dennis zelf niet is? Nah.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Dat komt dan helemaal goed uit!JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik nou een foto uploaden voor iemand die Dennis zelf niet is? Nah.
<>
Niks daarvan. Als de heer Storm zelf interesse heeft, gaan de foto's pas de ronde doen. Tot die tijd gaat het om de intentie om het verhaal!quote:
Ga je alsjeblieft diep diep schamen... wat ben jij een stomme snol zeg dat je dat soort dingen zegtquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Luna3 het volgende:
Welnu: De combinatie van zijn sterrebeeld schorpioen en het feit dat hij wat jonger is,
Heej, iemand zonder humor! Jij hebt zeker nog nooit met een schorpioen in bed gelegen?!! Wat een gemis voor je...quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ga je alsjeblieft diep diep schamen... wat ben jij een stomme snol zeg dat je dat soort dingen zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Luna3 op 16-04-2011 21:04:58 ]
Gast; het gaat mij erom dat mijn vriendje stopt met zeuren. Dit vond ik wel een rechtvaardige tegen-actie. Ik denk overigens niet dat Dennis gezien zijn werk de aanbidsters van zich af moet slaan, maar vanwegen zijn looks. (Of zou Filemon ook zoveel aanbiedsters hebben, haha, proest!) Dus in welk universum leef jij eigenlijk, dat je zo kortzichtig denkt?!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:07 schreef WrineX-Joske het volgende:
In welk universum leef je als je denkt dat Storm een triootje aan wil gaan met een extra kerel erbij? Gezien zijn werk moet die jongen de aanbidsters van zich af slaan, als ie dus aan een triootje begint, is het dus wel de soort waarover je wel tegen je vrienden op kan scheppen...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:09 schreef formerjellybean het volgende:
ach gos die heeft net schaamhaar , denk niet dat die een triootje aan kan
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:59 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Heej, iemand zonder humor! Jij hebt zeker nog nooit met een schorpioen in bed gelegen?!! Wat een gemis voor je...Het kan inderdaad ook aan zijn testosteron-spiegel liggen. Of aan mij!! Maar wat maak het uit, daar gaat het hier toch niet om...
Jezus zeg, ik heb medelijden met je vriend want het ligt er nu al dik bovenop dat je een vermoeiend wijf bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
Uiterst vermoeiend...voornamelijk in bed!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Jezus zeg, ik heb medelijden met je vriend want het ligt er nu al dik bovenop dat je een vermoeiend wijf bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |