lol hoe chill is dat! geldt dat alleen voor haar? anders zorg ik even voor een aanhanger hahahahquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kom je hier wonen? Ik draai de wasjes wel en zo.
ik heb onderweg een milkshake gehaaldquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
die nacho ovenschotel van de appie is best goed te doen
Nu begrijp ik wat ik verkeerd doequote:Op zaterdag 16 april 2011 19:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
inkoppertjequote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil flink dronken worden vanavond
Dat ja.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hangt van de buuf in kwestie af. Hoewel ik al begreep dat die buuf niet echt ehm....die wil je gewoon niet zien.
quote:
Wat houdt je tegen? Ik zou zeggen dat ik wel kom helpen, maar weet niet of dat kanquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
Niksquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Ik zou zeggen dat ik wel kom helpen, maar weet niet of dat kan
Hier ook fijn aan de drankquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
ik ook! is weer tijdje geledenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
Wasjes draai ik zelf wel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
ja hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is het goed als ik na volgende week het kaartje betaal?
Kan ook, doe ik nu immers ook al dus echt meerwerk is dat nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wasjes draai ik zelf wel.
Je mag wel afwassen. En boodschappen doen.
de wodka ligt klaar in de vriezerquote:
Mooi, dronken MissB vanavondquote:
Strijken, laat 'm strijken! En de plee schrobben!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wasjes draai ik zelf wel.
Je mag wel afwassen. En boodschappen doen.
En waarom vind jij dat mooi?quote:
Strijken doe ik zelf. Hij doet de plee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Strijken, laat 'm strijken! En de plee schrobben!
En Friendje is wel makkelijk af te richten vermoed ik zo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Strijken doe ik zelf. Hij doet de plee.
Ik zie perspectieven
Geen idee, kan er niks meequote:
Noem je juist de twee dingen op waar ik het meeste hekel aan heb in het huishoudenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Strijken, laat 'm strijken! En de plee schrobben!
Niks wat ik niet nog halen kanquote:
Jij hebt daar vast kijk op.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:02 schreef missbehavin het volgende:
En Friendje is wel makkelijk af te richten vermoed ik zo.
Heel gewillig inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En Friendje is wel makkelijk af te richten vermoed ik zo.
Staat hier beidequote:
Jij hebt zoenmevrouwquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Staat hier beideal heb ik dat laatste nog nooit op
'Ik drink zelden hoor'quote:
hahahaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, er zijn wel beperkingen. Bukken voor Angel zit er niet in bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, kan er niks meehad er gebruik van willen maken, maar helaas
![]()
[..]
Noem je juist de twee dingen op waar ik het meeste hekel aan heb in het huishouden
hoe laat ben je er? hoef je iig niet in de keuken te slapenquote:
Ik weet nog niet of ze na t tennissen nog zin heeft, zal wel niet, ze heeft al 2x verlorenquote:
Trein doet er ruim een uur over denk ik?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoe laat ben je er? hoef je iig niet in de keuken te slapen
Ochermquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ze na t tennissen nog zin heeft, zal wel niet, ze heeft al 2x verloren
Gebruik, geen misbruikquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Misbruik van mij maken, foei!
En ik weet natuurlijk wel wat ik uitbesteed he
Ach met jou wint ze toch alsnog een 'match'?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ze na t tennissen nog zin heeft, zal wel niet, ze heeft al 2x verloren
ligt eraan of je de trein hierheen neemt of die naar Groningenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Trein doet er ruim een uur over denk ik?
Waar woon jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoe laat ben je er? hoef je iig niet in de keuken te slapen
Die heeft ze sowieso gewonnenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ach met jou wint ze toch alsnog een 'match'?
Wat slecht.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:07 schreef xFriendx het volgende:
Ach met jou wint ze toch alsnog een 'match'?
Uhuhquote:
op mijn facebookquote:
Helmondquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ligt eraan of je de trein hierheen neemt of die naar Groningen
je doet er zeker 2 uur overquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Trein doet er ruim een uur over denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |