Ik heb wel zin in een Zeeuwe bolus ja.quote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:15 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Ik heb nooit iemand zien lachen die kleren showt.
Wie?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wel.
Het model van WD kijkt een stuk vriendelijker.
als je dat letterlijk bedoelt...quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een Zeeuwe bolus ja.
Vorig topic.quote:
Nu in eten voornamelijk, heb te weinig gegetenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:26 schreef MiVer het volgende:
[..]
als je dat letterlijk bedoelt...
hahaha, 4b-tje, ik sla ze altijd af
met een taxi kan ik binnen 2 uur bij je zijn
waar ga je trek in hebben zei je?
haha
gelukkig kan ik thuis blijvenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu in eten voornamelijk, heb te weinig gegeten![]()
Ik heb wat eten besteld, het wachten is daarop.
Ja baas.quote:
dan ben je dus straatwijsquote:
Zolang geen ooit zonderquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
dan ben je dus straatwijs
ok, ...dan wel...bouwvakwijs...ok
en toch zijn hier verbazingwekkende dingen te lezen
die je niet onberoerd laten
en dus:![]()
eens
ben momenteel alleen baas over eigen tijdquote:
Dank je welquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:37 schreef MiVer het volgende:
[..]
ben momenteel alleen baas over eigen tijd
dat was vroeger wel anders
dus mijn baastijd
wenst je lekkere hap...
het is dat ik geen kelder hebquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zolang geen ooit zonder
kunnen
Hebben de bouwvakkers nooit
werk
ook al hebben we andere huidquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef ffuitinteresse het volgende:
Ik heb hele andere muziek op staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef MiVer het volgende:
[..]Wil je me nog steeds pijn doen, of zit je weer in een betere periode?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet dat ongecontroleerde agressie leidt tot Alphen aan de Rijn dingen en zo, he?
Maar goed, vertel eens, hoe kom je bij de GGZ? Wat moet je daarvoor wel niet doen?![]()
Wil wel weten hoe zo'n hoer als jij bij de SP terecht komt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:40 schreef ffuitinteresse het volgende:
[..]
Wil je me nog steeds pijn doen, of zit je weer in een betere periode?
Je weet dat ongecontroleerde agressie leidt tot Alphen aan de Rijn dingen en zo, he?
Maar goed, vertel eens, hoe kom je bij de GGZ? Wat moet je daarvoor wel niet doen?
denk eraan mensen, in een gevecht, kin laag!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil wel weten hoe zo'n hoer als jij bij de SP terecht komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je weet wd, groetjes aan jou!
en een mep aan de wespen
die hardnekkig terugkomen
![]()
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef MiVer het volgende:
[..]
denk eraan mensen, in een gevecht, kin laag!Haha held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je weet wd, groetjes aan jou!
en een mep aan de wespen
![]()
[ afbeelding ]![]()
All good things are wild and free.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef MiVer het volgende:
[..]
denk eraan mensen, in een gevecht, kin laag!groetjes terug natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je weet wd, groetjes aan jou!
en een mep aan de wespen
![]()
[ afbeelding ]
en alleen de wespen meppen, bijen en hommels niet; die sterven uit en dan is er geen bestuiving meer. goed onthouden he.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
gast ga weg, we hebben genoeg snapshots gezien van jou. teveel zelfs.quote:
ga zelf wegquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
gast ga weg, we hebben genoeg snapshots gezien van jou. teveel zelfs.
kk ik zie nu pas dat je lamon niet bent, oprechte excusesquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
kk ik zie nu pas dat je lamon niet bent, oprechte excuses![]()
Nee want weet hem niet meer.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
TLI HEB JE NOU MN NIEUWE TUMBLR GEKEKEN
je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
groetjes terug natuurlijk
en alleen de wespen meppen, bijen en hommels niet; die sterven uit en dan is er geen bestuiving meer. goed onthouden he.
vind je wel aardigquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:44 schreef moomoo het volgende:
Elf fantasy fair is fucking awesome
Zo veel vrouwelijk schoon
Had zelf geen camera mee maar een van m'n vrienden wel, dus het is even wachten tot die de foto's doorstuurt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:53 schreef MiVer het volgende:
[..]
vind je wel aardig
maar de groep wil fotos
geloof me...
ja ik ben hem nu aan het aanpassen want dat was de eerste versie waar ik het mee wilde proberenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat is leuk de titel met dat ding er zo onder!
uit een hoekjequote:
Echt alle foto's die jij erop hebt zou ik er zelf ook opzetten!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja ik ben hem nu aan het aanpassen want dat was de eerste versie waar ik het mee wilde proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |