Ik vind hem een lelijkerd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:45 schreef Starlie het volgende:
Maik sexy?! Die jongen heeft de tanden van de paashaas!!! Slist als een slang en heeft de ogen van een chinees met hangende oogleden.... nee sexy hoor!!
dun wil ik niet zeggen, maar zeker niet te dikquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zegt ze al weken.. Terwijl ze al super dun is...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:45 schreef Starlie het volgende:
Maik sexy?! Die jongen heeft de tanden van de paashaas!!! Slist als een slang en heeft de ogen van een chinees met hangende oogleden.... nee sexy hoor!!
Wat zouden we moeten zonder hem en zijn filmpjesquote:
jaa het druipt er echt vanaf de jaloeziequote:Op zaterdag 16 april 2011 16:51 schreef Verity het volgende:
De jaloerse meisjes zitten weer gezellig samen
Walgelijke wijven zijn hetquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:52 schreef Ytsmi het volgende:
roddel en roddel weer in de slaapkamer over nominaties
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:54 schreef Stability het volgende:
laura heeft zich vast verkleed voor het feest vanavond....
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:54 schreef Stability het volgende:
laura heeft zich vast verkleed voor het feest vanavond....
[ link | afbeelding ]
Okejquote:
De stand is twee?quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:56 schreef iBenny het volgende:
Ah, de tamponnetjes zijn het huis in.... ik vind dat die ook in de OP horen.
een paar jurkjesquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:57 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft nieuwe kleding. Tsja.......
voortrekkerij is hetquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:57 schreef beequeen het volgende:
ja je zal maar 2 dgn dezelfde kleding aan hebben,quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:57 schreef beequeen het volgende:
De andere dames krijgen toch ook niks? Kom op zeg.quote:
Waakhonden?quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:58 schreef akveor het volgende:
Zo in de verte hoor je ook veel honden blaffen.
3 toch? Sharon ook?quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:57 schreef akveor het volgende:
[..]
De stand is twee?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Laura en Joanna?
Het is weer niet eerlijk zeker?quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
De andere dames krijgen toch ook niks? Kom op zeg.
dat is al wekenquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:00 schreef Candyfreak het volgende:
Wat hoor je veel honden op de achtergrond
Maar de kleding van de andere dames/heren zit niet onder de vlekken en/of gekrompenquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
(Maik wil naar binnen)quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:00 schreef Candyfreak het volgende:
Wat hoor je veel honden op de achtergrond
jawel maar die zeuren niet hard genoegquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:01 schreef Verity het volgende:
[..]
Maar de kleding van de andere dames/heren zit niet onder de vlekken en/of gekrompen
hebben die andere dames het wel gevraagd? of durven ze dat nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel dan? Ze hebben uitgelubberde bikini's en houden die met veiligheidsspelden een beetje op zijn plaats. Djoon hoeft maar 1 keer te zeuren en ze krijgt een nieuwe.quote:
The Nanny (boek was van Alex maar werd vooral gelezen door Gerard)quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:03 schreef Darakka het volgende:
Weet iemand wat voor boeken Gerard allemaal leest in het huis?
NLP for dummies heb ik gezien en wat nog meer?
Goed opgeletquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
The Nanny (boek was van Alex maar werd vooral gelezen door Gerard)
Ze zouden het eens een keer recht in haar gezicht moeten zeggen maar daar zijn die vuile trutten veel te laf voorquote:
Klopt die ook en de elzevier!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goed opgelet
Verder dacht ik ook dat hij het 'handboek voor de moderne man' zat te lezen maar daar kan ik misschien naast zitten.
Jij hebt ook goed opgelet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:04 schreef BONG4002 het volgende:
Goed opgelet
Verder dacht ik ook dat hij het 'handboek voor de moderne man' zat te lezen maar daar kan ik misschien naast zitten.
Au Pair W.F. Hermans.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:03 schreef Darakka het volgende:
Au pair las hij ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:03 schreef Darakka het volgende:
Wat voornamelijk grappig is dat de anderen er zich weinig tot niet druk om maken. Die weten waarschijnlijk precies hoe het zit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel dan? Ze hebben uitgelubberde bikini's en houden die met veiligheidsspelden een beetje op zijn plaats. Djoon hoeft maar 1 keer te zeuren en ze krijgt een nieuwe.
Ja. Maar het thema is nog niet helemaal duidelijkquote:
ja er worden nu toch ook steeds meer opmerkingen over gemaakt net als die van gerard vanmorgen tegen moquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat voornamelijk grappig is dat de anderen er zich weinig tot niet druk om maken. Die weten waarschijnlijk precies hoe het zit.
Ja iddquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:06 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Gaan wij (en zij) wel vanuit!! Nog geen officieel bevestiging
Moeten ze er meer dan 1 fles Passoa in gooien!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:07 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja idd
Laten ze Laura eens dronken voeren
Dan let je niet goed op, ze balen als een stier. Alleen helpt het niet of krijgen we een SL.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:05 schreef akveor het volgende:
Wat voornamelijk grappig is dat de anderen er zich weinig tot niet druk om maken. Die weten waarschijnlijk precies hoe het zit.
Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen dan wel jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:07 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja idd
Laten ze Laura eens dronken voeren
Kunnen die schoenen niet verboden worden?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan let je niet goed op, ze balen als een stier. Alleen helpt het niet of krijgen we een SL.
OnTopic: Saaie Laura draagt haar kerkschoenen weer.
Die krijgt een eigen fles vodkaquote:
Niet doen!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Laura alweer zwaar in de make-up.. Ga me steeds minder vrouw voelen zonder
Jaah!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
In dat geval....
2 flesen voor Laura...... minimaal!
Nouja, dan zullen ze Joannaquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan let je niet goed op, ze balen als een stier. Alleen helpt het niet of krijgen we een SL.
OnTopic: Saaie Laura draagt haar kerkschoenen weer.
Ik ben voor!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
een volgende RLS doen wij de regie, oke?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:12 schreef Niki.P het volgende:
Ben ik nu officieel verslaafd? (heb 5000 posts!!!)
Forget it. MamaDjoon gooit maandag de brief van Dennis het hok in en dan is ze weer zielig enzo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:11 schreef akveor het volgende:
Nouja, dan zullen ze Joannadeze week wel nomineren...
Ja, hij gaat zich vanavond verkleden. Duurt ook weer 2 uur.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Trouwens, zei Ser gisteren of vandaag niet dat ie zijn jurk bij zich had? Wedden dat die vanavond aangaat? Want tja, dat moeten we zien natuurlijk!!
Zal best wel, hij zei ff geleden dat de tieten zijn geheim waren en dat hij die doet in de wc , zodat hij zich om kan draaien en de camera's het niet kunnen zien. Volgens hem willen andere travo's graag van elkaar weten hoe ze dat doen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Trouwens, zei Ser gisteren of vandaag niet dat ie zijn jurk bij zich had? Wedden dat die vanavond aangaat? Want tja, dat moeten we zien natuurlijk!!
Dat heeft hij ook al een paar keer gezegd dat hij zich vanavond tijdens het feestje omgaat kleden tot Miss Windy Mills!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
meer dan datquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:12 schreef Niki.P het volgende:
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:12 schreef Niki.P het volgende:
wie?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:14 schreef ThomasSlayer het volgende:
10 tegen 1 dat fellatio een split in zijn jurk heeft.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook al een paar keer gezegd dat hij zich vanavond tijdens het feestje omgaat kleden tot Miss Windy Mills!!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:16 schreef mazaru het volgende:
Laura heeft het over haar tampons die erin en eruit gaan onder de neuzen van de Portugezen. Wat een smerig wijf is het toch ook
en hij doet in de wc zijn borsten want dat is zijn geheim, willen heel veel travo's in NL weten hoe hij dat doetquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook al een paar keer gezegd dat hij zich vanavond tijdens het feestje omgaat kleden tot Miss Windy Mills!!
Dit is de enige Nederlandse RLS waar ik nog geen enkele keer de behoefte heb gevoeld te SMS-en. Wat niet weg neemt dat ik heerlijk geniet van wat er allemaal gebeurd. Heerlijk dat amateurisme.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Forget it. MamaDjoon gooit maandag de brief van Dennis het hok in en dan is ze weer zielig enzo.
Je ziet het, ik heb het spelletje door, maar dat wist je al..
Ik ook. Die verschrikkelijke stem van haarquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:17 schreef MargrietV het volgende:
dat stompzinnige gelul van Laura daar word ik erg moe van.
Het lijkt mij vooral erg warm en zweterig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:17 schreef Candyfreak het volgende:
Wat heeft Laura een verschrikkelijk topje aan
haar tieten zitten scheefquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:17 schreef markvanrinsum het volgende:
http://gyazo.com/e38ef79bf31fc932fa01e7f95a1bc8fb.png
Bij wie komt er wel een zinnig woord uit danquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:17 schreef MargrietV het volgende:
dat stompzinnige gelul van Laura daar word ik erg moe van.
Gisteravond vond ik ook top, met Karimquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit is de enige Nederlandse RLS waar ik nog geen enkele keer de behoefte heb gevoeld te SMS-en. Wat niet weg neemt dat ik heerlijk geniet van wat er allemaal gebeurd. Heerlijk dat amateurisme.
Bij Laura is het te ergquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
Bij wie komt er wel een zinnig woord uit dan
heb hem nog niet gezien hier, vieze lurkerquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:21 schreef superkokje het volgende:
stervio vertelt alvast dat niet alles positief is wat ze terug lezen
dat jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:21 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heb hem nog niet gezien hier, vieze lurker
Lijkt wel een zure mat.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:18 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik ook. Die verschrikkelijke stem van haar
Noppesquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:23 schreef Candyfreak het volgende:
Is Guido of Jurien nog op FOK! geweest?
heb je geen opvoeding gehad? hand voor je mond!quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gisteravond vond ik ook top, met Karim
Nee, dit was een laura'tje.. die doet dat namelijk ook niet!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:23 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heb je geen opvoeding gehad? hand voor je mond!
bel jij stichting correlatie even?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:25 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
plopje55555 plop
@SST_Maik plaatjesupload.nl/bekijken/37237 leuke foto van monique #sstnl
4 minutes ago
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:24 schreef iBenny het volgende:
Ik vind de zwembroek van Servio een beetje eng
![]()
![]()
![]()
![]()
plopje55555 plop
4 minutes ago
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
plopje55555 plop
4 minutes ago
[ afbeelding ]
Precies!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, dit was een laura'tje.. die doet dat namelijk ook niet!
ik weet niet of het nou zo'n goed idee is om het gedrag dat je daar ziet te kopiërenquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, dit was een laura'tje.. die doet dat namelijk ook niet!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo wil Betty Bitch naar de KvdW en nu mag ze begint ze hard te zuchten, dat ze moet opstaan.
Laterquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jeetje, er zit geen swung in.. ik ga eerst eens wat anders doen..
Wat is het nummer?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:24 schreef Vultarian het volgende:
[..]
bel jij stichting correlatie even?
nee hebben ze niet zo gezegd dat ze hem mag hebben als ze slim zijn moeten ze het nog ff melden zie het al zo gebeuren dat 1 van die anderen anders die hond gaat proberen te claimenquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Of ze hebben het Sharon nog niet verteld óf ze heeft het weer eens niet begrepen, dat ze de hond na afloop mag meenemen, dat het in principe haar hondje is.
omdat ze maar de helft van de verwachte kijkers hebben doen ze ook maar de helft van de streamsquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:32 schreef little_me het volgende:
waarom is er al de hele dag maar 2 streams?
Ja.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:32 schreef akveor het volgende:
Laura heeft alles nieuw..... woont die op zichzelf dan?![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:33 schreef Vultarian het volgende:
[..]
omdat ze maar de helft van de verwachte kijkers hebben doen ze ook maar de helft van de streams
k vertrouw de rode niet helemaalquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:33 schreef akveor het volgende:
Mo: Heren, ik heb nog rood, zwart en blauw in de aanbieding...
Precies, want volgens mij wil Laura hem ook wel hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:32 schreef Zzoos het volgende:
[..]
nee hebben ze niet zo gezegd dat ze hem mag hebben als ze slim zijn moeten ze het nog ff melden zie het al zo gebeuren dat 1 van die anderen anders die hond gaat proberen te claimen
en dan kan ze ook zelf bepalen hoe ze het wil opvoeden en dan hebben de anderen zich daar gewoon naar te luisteren.
Dan neem je en blauwe of een zwarte...quote:
ja nou vind een x boxer echt helemaal niks voor laura (en gun hem haar ook nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Precies, want volgens mij wil Laura hem ook wel hebben.
Telefoon!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:35 schreef akveor het volgende:
Wil Joannanaar de kamer van de waarheid komen?
Ik gun haar sec ook nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:35 schreef Zzoos het volgende:
[..]
ja nou vind een x boxer echt helemaal niks voor laura (en gun hem haar ook niet)
Nou.... een boxer met Addicted erop vertrouw ik ook nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan neem je en blauwe of een zwarte...
Ziekelijk gewoon en ze proberen het niet eens meer te verbloemen.quote:
zetten ze die badjas er zo ook bij?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:37 schreef iBenny het volgende:
Gaan we Maik nu herdenken door z'n onderbroeken op tafel te pleuren?
Walgelijk mens vind ik hetquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:38 schreef MargrietV het volgende:
Laura wil hem als hij niet groter groeit, moet niet groter worden dan haar vorige Fikkie. Als ze een maatje kleiner hebben dan neemt ze er een, alhoewel ze 1000 euro wel erg duur vond, waarop de andere zeiden daar worden nog 10 andere honden voor verzorgd.
Die is weggelopen...quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zetten ze die badjas er zo ook bij?
ehhh is ze echt zo dom ze snapt toch wel met dit formaat als pup dat ie een leuke maat krijgt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:38 schreef MargrietV het volgende:
Laura wil hem als hij niet groter groeit, moet niet groter worden dan haar vorige Fikkie. Als ze een maatje kleiner hebben dan neemt ze er een, alhoewel ze 1000 euro wel erg duur vond, waarop de andere zeiden daar worden nog 10 andere honden voor verzorgd.
zit z'n weekfilmpje op te nemen in de KvdW?quote:
Heeft ze het over die 1000 euro die zij heeft gegeven? De rest gaf 3000 of meer of zelfs de gehele kluis.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:38 schreef MargrietV het volgende:
ben wel benieuwd wat ie ervan vind dat zus lief niet zo een fan is van moquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:41 schreef Niki.P het volgende:
Maik zegt op Twitter trots te zijn op zijn zusje zou hij de Daily waar zij in zat al hebben terug gezien (niet dat hij dan niet meer trots op haar zou zijn)
Ik hoop dat mams een sexy outfitje voor Joannaquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:41 schreef ToughLove het volgende:
Scriptje voor het feestje vanavond wordt ff met Jo en Mama doorgenomen
Preciiiiesquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zit z'n weekfilmpje op te nemen in de KvdW?
ja, alleen zij hoefde te geven omdat ze het eerste ja heeft gezegd, daar zal ze wel pissig over zijn,quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Heeft ze het over die 1000 euro die zij heeft gegeven? De rest gaf 3000 of meer of zelfs de gehele kluis.
ja het moet passen bij de persoon die weggegaan is hequote:Op zaterdag 16 april 2011 17:42 schreef Lutte het volgende:
Wtf is dit voor een kansloze herdenking?!
Onderbroekenlol noemen ze dat geloof ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:42 schreef Lutte het volgende:
Wtf is dit voor een kansloze herdenking?!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:43 schreef iBenny het volgende:
Flip was lingo aan het spelen met z'n eigen ballen?
Huh, ik dacht Sharon binnen 1 minuut minimaal 1000 euro moest inzamelen. Krentekakkers daar bij Net5quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja, alleen zij hoefde te geven omdat ze het eerste ja heeft gezegd, daar zal ze wel pissig over zijn,
Idd op de brandstapel daarmee!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:43 schreef Sonera het volgende:
onee dacht dt we van dat gore ding af waren.... verbrand die badjas!!!
nee hoefde echt maar 1000 te zijn wel jammer dutchypuppy had veel meer kunnen krijgenquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Huh, ik dacht Sharon binnen 1 minuut minimaal 1000 euro moest inzamelen. Krentekakkers daar bij Net5
begint de bewoners ook op te vallenquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:45 schreef beequeen het volgende:
Niet te geloven., Djoon alweer naar de Kvdw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |