Ren jij ook nog bij de konijnen? is je ademhaling onrustig?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:55 schreef Sunnythesun het volgende:
kan wel een borrel gebruiken nu geloof ikben helemaal 'leeg' nu..
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ren jij ook nog bij de konijnen? is je ademhaling onrustig?![]()
En geef Sam er ook een!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:55 schreef Sunnythesun het volgende:
kan wel een borrel gebruiken nu geloof ikben helemaal 'leeg' nu..
Ja het gaat wel goed eigenlijk! Druk met school, heb volgende week weer beoordelingen dus er is weer een hoop stress aanwezig... Vandaag heb ik mezelf even een dagje niksen gegeven, want afgelopen week al zo veel voor school gedaan.. Ik doe de laatste dingetjes morgen welquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie hem nu pas Aure![]()
Oh en Aurehoe gaat het?
Dat doen ze alquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:57 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, je wandelt wel vaker buiten natuurlijk. Wat gaat dat baasje van die andere hond nu aan de situatie doen? De hond kort aan de lijn houden en met een boog om mensen met een hond heen lopen en zo?
Ja, ok, dat geloof ik wel, maar als ze dit al wisten, hoe kan het dan dat die hond dicht genoeg bij Sam in de buurt kwam dat hij Sam kon grijpen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat doen ze alze zijn met hem aan het trainen om zijn angst voor kleine honden aan te pakken, het zijn geen onverschillige baasjes die heel hard riepen 'dat doet ie anders nooit!' maar namen meteen de verantwoordelijkheid. Maar die hond is dus onlangs door een klein hondje bij zijn ballen gegrepen, dus allicht dat hij nu bang is. Hij is alleen zó groot dat hij een gevecht gewoon meteen wint..
Ze waren stiekem nog meer van slag dan ik (toen ik eenmaal door had dat Sam verder heel was) leek het..
Omdat de deur nog openstond en Sam 2 passen hun voortuin in stapte en dat zag die andere hond dus.. Kan gewoon gebeuren, samenloop van omstandigheden..quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ok, dat geloof ik wel, maar als ze dit al wisten, hoe kan het dan dat die hond dicht genoeg bij Sam in de buurt kwam dat hij Sam kon grijpen?
Och, wat een pech danquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Omdat de deur nog openstond en Sam 2 passen hun voortuin in stapte en dat zag die andere hond dus.. Kan gewoon gebeuren, samenloop van omstandigheden..
Wat was de stand?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:10 schreef FutureFairytale het volgende:
fijn dat Sam al weer vrolijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |