Thanks!quote:Op maandag 18 april 2011 22:41 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
mooi!
btw: nog bedankt berend voor de lol die ik in de korte tijd op de server gehad heb!
http://forums.bukkit.org/(...)p-pvp-game-670.9832/quote:Op maandag 18 april 2011 23:15 schreef drumstickNL het volgende:
Thanks voor het hosten berend!
Over het server gebeuren, waar ik zelf mee zit is dat de servers hier altijd van een iemand is. En het echt "zijn"/haar server is. Wat natuurlijk ook zo is maar het is naar mijn mening niet echt ideaal. Als de hoster nu ineens besluit te gaan kappen dan is de server en de map evt. ook weg. Daarom is zoals de tweakers server het heeft veel fijner om op spelen. Je weet namelijk dat alles er over een maand of twee nog is.
als de admins gewoon eens in de zoveel tijd een kopietje van de map elders uploaden is er niet al te veel aan de handquote:Op maandag 18 april 2011 23:15 schreef drumstickNL het volgende:
Thanks voor het hosten berend!
Over het server gebeuren, waar ik zelf mee zit is dat de servers hier altijd van een iemand is. En het echt "zijn"/haar server is. Wat natuurlijk ook zo is maar het is naar mijn mening niet echt ideaal. Als de hoster nu ineens besluit te gaan kappen dan is de server en de map evt. ook weg. Daarom is zoals de tweakers server het heeft veel fijner om op spelen. Je weet namelijk dat alles er over een maand of twee nog is.
Dat weet ik, ik kon net wel inloggen maar toen vloog ik er weer uit, en nu krijg ik steeds een bad loginquote:Op maandag 18 april 2011 23:47 schreef Toothless het volgende:
Server draait gewoon.
Ik ben maar een nieuwe tunnelstijl gaan gebruiken.
De oude stijl werd ik zat.
[ afbeelding ]
Dat klinkt zeer gaafquote:Op maandag 18 april 2011 23:19 schreef Berend. het volgende:
[..]
http://forums.bukkit.org/(...)p-pvp-game-670.9832/
Jup je blijft er gewoon op.quote:Op maandag 18 april 2011 22:36 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
[..]
wilde dat ik zo veel tijd over had
blijf je btw gewoon op de whitelist staan? heb namelijk al even niet meer gespeeld en na die host switch enzo..
Er zijn nu meerdere servers waar iedereen op verdeeld zit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de Fok MC servers?
Heb al een tijdje niet meer erop gespeeld aangezien ik met vrienden op een server speel.
Omgomgomgomgomg, must finish 1.5!! Grraaaahhhh!!quote:
En hoe voorkom je dat je update?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:59 schreef dnbrainwash het volgende:
Dat betekend dus opletten voor iedereen!
Mocht de update uitkomen niet meteen updaten anders kom je de server waar je op speelt niet meer in.
als je de nieuwe startscherm ding hebt vraagt ie het nadat je inlogt. Staat er gewoon do you want to update now? Yes - Not nowquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
En hoe voorkom je dat je update?
Ah okequote:Op dinsdag 19 april 2011 11:29 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
als je de nieuwe startscherm ding hebt vraagt ie het nadat je inlogt. Staat er gewoon do you want to update now? Yes - Not now
1.4? of 1.4_01?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:53 schreef Toothless het volgende:
Toothless wacht tot Bukkit ook is geupdate naar de nieuwe versie.
Tot die tijd de 1.4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |