Bedoel ik jaquote:Op maandag 18 april 2011 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dan wordt et zaak de hoeveelheid water achter de waterval mee te rekenen:
indien er 1 source is, zal die niet zoveel aan kunnen richten..
zijn het er 2 dan komt er verhoudingsgewijs meer water uit...
etc..
Ja, Ik kom niet zo vaka meer online op de FOK Serversquote:Op maandag 18 april 2011 08:11 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Plaats de volgende keer even punten tussen de zinnen.
Maar stop je nu helemaal?
Haha, dan wil ik die ookquote:Op maandag 18 april 2011 18:08 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
preview van mijn custom texturepack
Precies, een enkel stroompje van een berg maakt dan niet zo heel veel uit maar een opening vanaf de zee vult gewoon netjes op. Dat zou veel realistischer zijn want als je nu wat weghakt bij de randen van de zee krijg je al stroming naar de verkeerde kant.quote:Op maandag 18 april 2011 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dan wordt et zaak de hoeveelheid water achter de waterval mee te rekenen:
indien er 1 source is, zal die niet zoveel aan kunnen richten..
zijn het er 2 dan komt er verhoudingsgewijs meer water uit...
etc..
Kan niet.quote:Op maandag 18 april 2011 18:08 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
preview van mijn custom texturepack
Heb ik ook, Waarvoor die ban dan?quote:Op maandag 18 april 2011 19:09 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik vroeg het aangezien ik nog geen anti grief had en zag dat jij online bent geweest. Np verder toch?
Als je het daar verder over wilt hebben mag je me gewoon terug pm'en hoor.
Omdat er lava hier en daar lag en zag dat er 2 mensen nieuw online waren geweest. Dan weet ik nu wie het wel was en ben je zo unbanned.quote:
Idd vergeten, nu staat het erbij.quote:Op maandag 18 april 2011 19:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Aardig dat van je drumpie dat je ook even vermeld dat het zonder Berend en dnb niet gelukt was zo snel.
Maar goed zal wel aan mij liggen.
Mooi ik kom zeker kijkenquote:Op maandag 18 april 2011 18:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beste mensen!!
Berend/Drumpie's z'n server is weer ONLINE! vanaf nu op een nieuw IP en dat is dit IP:
83.222.240.114:27065 (als die ook even toegevoegd kan worden aan de OP)
Vanwege de viering dat ik de server heb overgenomen krijgt iedereen 2 items naar keuze! Meld je even dat je dat wilt INgame en ik regel het.
Daarnaast hebben we natuurlijk toekomstplannen en dat is voor volgende week aan de orde, een Creative world erbij in hetzelfde IP.
Sommige mensen willen het liefst ook gewoon iets kunnen (na)bouwen zonder resources te hoeven zoeken en dat is met Creative mogelijk. Zelf vind ik het ook heel leuk.
Daarbij gaan we nu de Piston MOD installeren wat ook hele leuke functies brengt.
Ik hoop dat ik allen weer terug zie op de server.
Met vriendelijke groeten,
Drumpie/Yuri_Boyka.
En natuurlijk hartstikke bedankt Berend en DNB.![]()
Piston modquote:Op maandag 18 april 2011 18:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beste mensen!!
Berend/Drumpie's z'n server is weer ONLINE! vanaf nu op een nieuw IP en dat is dit IP:
83.222.240.114:27065 (als die ook even toegevoegd kan worden aan de OP)
Vanwege de viering dat ik de server heb overgenomen krijgt iedereen 2 items naar keuze! Meld je even dat je dat wilt INgame en ik regel het.
Daarnaast hebben we natuurlijk toekomstplannen en dat is voor volgende week aan de orde, een Creative world erbij in hetzelfde IP.
Sommige mensen willen het liefst ook gewoon iets kunnen (na)bouwen zonder resources te hoeven zoeken en dat is met Creative mogelijk. Zelf vind ik het ook heel leuk.
Daarbij gaan we nu de Piston MOD installeren wat ook hele leuke functies brengt.
Ik hoop dat ik allen weer terug zie op de server.
Met vriendelijke groeten,
Drumpie/Yuri_Boyka.
En natuurlijk hartstikke bedankt Berend en DNB.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |