Heel subtiel gewacht voor die zonsondergang.quote:
Niet iedereen, nee.quote:Op zondag 17 april 2011 21:13 schreef SosuaCafe het volgende:
STFU niet iedereen is afhankelijk van een postzegelformaat omdat ie op een 28k8 zit.
![]()
welke server?quote:Op zondag 17 april 2011 20:30 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Heel subtiel gewacht voor die zonsondergang.
Ziet d'r tof uit.
.. Geen idee?quote:
Onderwaterhuis aan het maken of Rapture?quote:
Plaats de volgende keer even punten tussen de zinnen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:59 schreef apij4125 het volgende:
Pff, Paar dagen weg Dikke chaos anyway bedankt voor de goede tijden Berend je was een goede hoster
ty voor de goeden tijden op je
server, succses
drumpie met het overnemen, Apij out
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 18 april 2011 03:35 schreef Toothless het volgende:
Vandaag een simpele TowerBridge gemaakt:
[ afbeelding ]
Dat is met classic geloof ik, ooit stroomde het water wel zo ver ofzo.quote:Op maandag 18 april 2011 12:23 schreef mschol het volgende:
iemand een idee hoe dit is gedaan?
water stroom toch helemaal niet zover?
Haha. Heeft ie niet van mij hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 14:13 schreef dnbrainwash het volgende:
Haha, had net weer een collega aan mijn tafel staan die minecraft net heeft en verslaafd is.
hahahaquote:Op maandag 18 april 2011 14:13 schreef dnbrainwash het volgende:
Haha, had net weer een collega aan mijn tafel staan die minecraft net heeft en verslaafd is.
et oogt iig veel realistischer...quote:Op maandag 18 april 2011 12:51 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dat is met classic geloof ik, ooit stroomde het water wel zo ver ofzo.
Als je dat nu zou hebben zou je wereld binnen no time onder water staan.
Klopt, maar stel je voor dat er een kleine waterval uit een berg komt nu. Ziet er tof uit enzo maar als het op die manier zou vloeien zou heel je wereld onder water komen te staan tot dat punt aan toe.quote:
Notch zou wel kunnen maken dat als het water uit meerdere bronnen tegelijk komt, zoals in het filmpje hier vanaf de zee, dat het dan veel verder gaat.quote:Op maandag 18 april 2011 14:56 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Klopt, maar stel je voor dat er een kleine waterval uit een berg komt nu. Ziet er tof uit enzo maar als het op die manier zou vloeien zou heel je wereld onder water komen te staan tot dat punt aan toe.
dan wordt et zaak de hoeveelheid water achter de waterval mee te rekenen:quote:Op maandag 18 april 2011 14:56 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Klopt, maar stel je voor dat er een kleine waterval uit een berg komt nu. Ziet er tof uit enzo maar als het op die manier zou vloeien zou heel je wereld onder water komen te staan tot dat punt aan toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |