Jep, hier ben ik het mee eens!quote:Op zondag 17 april 2011 00:39 schreef Sitethief het volgende:
Weet je, het maakt mij echt niet uit welke server ik speel, zolang ik maar gewoon op een server dingen kan doen. Het probleem is nu vooral dat ik bang ben ergens een bouwwerk te beginnen. Bang dat de server na 2 weken offline is, of de regels voortdurend veranderen, en ik mijn bouwwerk kwijt ben ofzo. Een beetje continuïteit zou echt niet erg zijn...
my 2 cents
Als mijn server (Berend) gewoon genoeg mensen trekt dan zal die blijven bestaan zolang het bezocht blijft dus snel zal de server niet down gaan omdat op die server al een aardige community heerst.quote:Op zondag 17 april 2011 00:39 schreef Sitethief het volgende:
Weet je, het maakt mij echt niet uit welke server ik speel, zolang ik maar gewoon op een server dingen kan doen. Het probleem is nu vooral dat ik bang ben ergens een bouwwerk te beginnen. Bang dat de server na 2 weken offline is, of de regels voortdurend veranderen, en ik mijn bouwwerk kwijt ben ofzo. Een beetje continuïteit zou echt niet erg zijn...
my 2 cents
wellicht is het zowiezo handig/leuk gewoon eens per maand oid de mapfile te hosten ter download?quote:Op zondag 17 april 2011 01:36 schreef KrentebolHooft het volgende:
Daarom speel ik ook niet meer op de fok server. Ooit een mooi vliegend eiland gemaakt en vervolgens veranderen ze de server en krijgen we de map file niet
Maak eens het FUUUU mannetjequote:Op zondag 17 april 2011 03:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet maar daar had ik geen tijd meer voor. Misschien later.. :p
Goh, topic doorlezen?quote:
Die van Toothless (toothless.nl).quote:Op zondag 17 april 2011 14:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Welke server kan ik op dit moment gebruiken, aangezien die van Berend down is?
Misschien het oude ip van zijn server?quote:Op zondag 17 april 2011 17:58 schreef dreams.psd het volgende:
toothless.nl doet het bij mij niet, blijf hangen op connecting to server.
Welke server kan ik NU joinen zonder gedoe? Pm svp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |