Same here, wat het ook is, zal zo wel gefixt worden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Terwijl ik toch 'No, not now' heb aangeklikt
Was een update, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:17 schreef SosuaCafe het volgende:
Beetje een server met autisme die server van tandloos.nl ?
wat serieus?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Lol staat je username en wachtwoord er ook nog in? Handig!
Psst iemand account kopen?
en als je ze gewoon in de fik zet ook.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:40 schreef MrEarcheese het volgende:
Varkens die nu dood gaan door lava droppen automatisch cooked pork.
Graven, of een map editor gebruiken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:01 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
hoe kan je een stuk berg plat maken?
niet de hele wereld plat, maar 1 berg ff weg halen, en niet graven!:D
Greg..quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:04 schreef SosuaCafe het volgende:
Huur hem in. Die stompt achter elkaar door.
[ afbeelding ]
Jaquote:
Ik heb even mijn texture pack handmatig aangepast aangezien deze niet automatisch mee update. Dus voor degene die ook nog geen regen hebben meegemaakt, miss dat het daaraan ligtquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:12 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja
http://www.afbeeldingenup(...)1-04-19_17.54.28.png
Ziet er wel mooi uit. Alleen nog even proberen straks in 3D.
Maar regen zie je ook niet zo snel hoor. En ik denk onweer al helemaal niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:22 schreef Samael het volgende:
[..]
Ik heb even mijn texture pack handmatig aangepast aangezien deze niet automatisch mee update. Dus voor degene die ook nog geen regen hebben meegemaakt, miss dat het daaraan ligt
Ach ja ik moest mijn texture pack sowieso updaten. Wel jammer dat sneeuw en regen zo weinig voorkomt....quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:25 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar regen zie je ook niet zo snel hoor. En ik denk onweer al helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |