Dan kan je er niks aan doen dat ie gaat updaten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:33 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ah okeIk gebruik nog steeds de oude launcher namelijk
Nee, ben dus ook snel naar de nieuwste launcher geswitchedquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:02 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dan kan je er niks aan doen dat ie gaat updaten.
quote:I am having a very hard time focusing. Things are getting blurry. Almost everything to fix before 1.5 is done.
less than a minute ago via web
Verwacht van wel. Eindelijk regen! Goed voor mijn graanquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:48 schreef dnbrainwash het volgende:
Hopelijk komt hij vandaag nog uit, met een beetje geluk zijn tegen het weekend bukkit en alle plugins enzo dan ook geupdate.
Zozo 4 uur nadat ik weg was eindelijk klaarquote:Op dinsdag 19 april 2011 03:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jup je blijft er gewoon op
Sterker nog hanteer ik geen white-list maar gewoon geen bouwrechten als je komt kijken, maar jij hebt die rechten nog.
Zie je op de server.
Dagelijkse server ronde gehad en alle kapotte dingen gefixt.
Gras en boompje dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb echt geen idee wat ik moet zien.
Dat probleem heb ik ook helaasquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:09 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan weer niet inloggen op toothless.nl....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |