wil ikquote:
ja lekker is dat hehquote:
het is koud en grauwquote:
Fotorolletjesdoosje met kunstgebitschoonmaaktablet erin?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Gisteren een gaaf trucje geleerd in de kroeg.
Nah! Lucifers aansteken met je tanden en daarna uitmaken met je tong.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fotorolletjesdoosje met kunstgebitschoonmaaktablet erin?
beter doe je iets ander smet je tongquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nah! Lucifers aansteken met je tanden en daarna uitmaken met je tong.
Ik had ook eerst zoiets van; Dat is fucked up man.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter doe je iets ander smet je tong_!
Wtfquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nah! Lucifers aansteken met je tanden en daarna uitmaken met je tong.
Ohquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik had ook eerst zoiets van; Dat is fucked up man.
Maar je merkt en niks van en zoenen daarna gaat uitstekend.
maj toch heh doe ik liever kussenquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Je merkt er zelfs niks van. Als je het er te lang ophoud heb je een beetje de smaak alsof je een verbrand stukje vlees of brood heb gehad (logisch, want dat is ook een soort koolstof), maar verder merk je er echt niks van.
Dat is inderdaad prettiger! Maar het is ergens wel enigszins mannelijk om je lucifers gewoon op die manier aan en uit te maken.quote:
ja vet stoer manquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is inderdaad prettiger! Maar het is ergens wel enigszins mannelijk om je lucifers gewoon op die manier aan en uit te maken.Mietjes wapperen het lucifers uit. Echte mannen maken passionele liefde met de vlam.
Deze vind ik wel tof ja.quote:
dusquote:
inderdaad.quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |