wel jammer he, want het is vet gezondquote:
Nee dankje, ik heb gister in het ziekenuis al vis gegeten... Tot groot genoegen van mijn tantes die al van de geur ervan over hun nek gingenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
je hebt gelijk, sorry!
Mijn vis is klaar, iemand een stukje?
quote:
Ja weet ik. Kibbeling lust ik nog wel, maar kom niet aan zetten, met Roodbaars, Zalm, Tonijn en zo verderquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel jammer he, want het is vet gezond
Ik had laatst lahmacun in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee dankje, ik heb gister in het ziekenuis al vis gegeten... Tot groot genoegen van mijn tantes die al van de geur ervan over hun nek gingen...
klinkt ook lekkerquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik ga straks kipjes uit de oven eten
Dat ziekenhuis is vast veel te ver weg he?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had laatst lahmacun in het ziekenhuis
mij is alles in ordequote:Op zaterdag 16 april 2011 18:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben een beetje moe, meneer.
Hoe maakt u het?
wat is dat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
in een stoomzak ????quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik ga straks kipjes uit de oven eten
is het ookquote:
quote:
oehquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, kwartiertje rijdenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ziekenhuis is vast veel te ver weg he?
In het gunstigste geval voor mij dus anderhalf uurquote:
ligt eraan vanaf waarquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ziekenhuis is vast veel te ver weg he?
ik maak het wel een keertje voor jequote:Op zaterdag 16 april 2011 18:53 schreef MPG het volgende:
[..]
In het gunstigste geval voor mij dus anderhalf uur... Onmogelijk dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |