Wel ballen blijven tonen hoor, ik vond Alex leuk en heb het volgehouden totdat hij met laura samensmolt in bed. Toen was mijn liefde over.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:42 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voorstaan maar gewoon in stilte Laura leuk ga vinden...
Ik was er in de LAPO ook al op terug gekomenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wel ballen blijven tonen hoor, ik vond Alex leuk en heb het volgehouden totdat hij met laura samensmolt in bed. Toen was mijn liefde over.
Goed, een puntje voor Laura.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze heeft vanochtend (in haar eentje) de afwas gedaan en het zwembad schoongemaakt terwijl de rest gewoon met Segredo aan het spellen was....
ja heel wat beter dan dat ze de hele dag slapenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:48 schreef BONG4002 het volgende:
Leuke opdracht.
Levert iig vermakelijke streams op!
Ja beter dan toen ze allemaal stil in de tuin lagen te zonnen!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:48 schreef BONG4002 het volgende:
Leuke opdracht.
Levert iig vermakelijke streams op!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:49 schreef marjolleke het volgende:
Als je een lat mist leg je Lau er toch gewoon tussen?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:49 schreef salvinimen het volgende:
[ link | afbeelding ]
breaking new:
Laura staat
Ga maar lekker slapen, gat wat een ranzig wijf is datquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:49 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
Lekker slapen tot later!
10 minutes ago Favorite Retweet Reply
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:49 schreef Stability het volgende:
[..]
ja heel wat beter dan dat ze de hele dag slapen
Iddquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:49 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja beter dan toen ze allemaal stil in de tuin lagen te zonnen!!!
misschien wel een slaap feestje...want ze hebben een vlotje gebouwd..dus zijn ze moequote:Op zaterdag 16 april 2011 14:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Idd
En vanavond dus weer een feestje maar weet iemand ook wat het thema van het feestje zal zijn?
Nou, gisteravond heeft ze stofgezogen, ze wist alleen niet waar een stopcontact zat... zegt genoeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |