Lau heeft jaren bij de padvindertjes gezeten als opperhoofd,kan heel goed vlotten bouwenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:40 schreef MargrietV het volgende:
wat loopt Laura te opzichteren. Ze heeft er totaal geen verstand van,
Ik haat dat mens zo erg he.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:41 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
laura heeft overal verstand van ,tenminste dat denkt ze ,van kinderen opvoeden tot vlotten bouwen etc.
ze kan ook heel vlot liggenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:44 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Lau heeft jaren bij de padvindertjes gezeten als opperhoofd,kan heel goed vlotten bouwen
Nou het liefst dan GUIDO en die staat er niet eens bij.quote:
Doe eens gouw die poll weg !!!! schrik me kapotquote:
Akela truttebol dusquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:44 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Lau heeft jaren bij de padvindertjes gezeten als opperhoofd,kan heel goed vlotten bouwen
had ze vroeger hier een intake moeten doen. Als er iemand twee heellllll verschillende kinderen, betreft karakter en gedrag heeft, ben ik het wel....zou wel benieuwd zijn geweest naar haar conclusiequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:23 schreef Blackprinces het volgende:
Als lau een intake heeft met de ouders weet ze al gelijk wat voor kind het is?
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:45 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Doe eens gouw die poll weg !!!! schrik me kapot
Je heb wel een beetje in de gaten dat wij geen fan zijn moneuk en zwakbegaafde maik zijn?quote:
Nee, ze kon aan de ouders merken wat voor kinderen ze hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
had ze vroeger hier een intake moeten doen. Als er iemand twee heellllll verschillende kinderen, betreft karakter en gedrag heeft, ben ik het wel....zou wel benieuwd zijn geweest naar haar conclusie
Mislukt dus !!!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:46 schreef Freule het volgende:
[..]
ik wilde jullie alleen maar blij maken op deze vrolijke zomersedag
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:46 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Je heb wel een beetje in de gaten dat wij geen fan zijn moneuk en zwakbegaafde maik zijn?
na Laura okequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:47 schreef knagsje het volgende:
maak ons is blij en schop die botoxkudt naar huis?
JA!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:47 schreef knagsje het volgende:
maak ons is blij en schop die botoxkudt naar huis?
dan besta ik uit twee persoonlijkheden, een sociale en asociale kantquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee, ze kon aan de ouders merken wat voor kinderen ze hebben
Als ze eerst nou maar eens de moeite doet om langer dan een uur niet te liggen/slapen/hangen.....quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dan besta ik uit twee persoonlijkheden, een sociale en asociale kant, zou ze dat kunnen zien
ja iddquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:47 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ze moeten echt aan Sharon vertellen, dat ze Segootje mag houden, ze wil het heel graag!
quote:
dat is de allerbeste optie die er is. Ben die stompzinnige verhalen van beiden zat.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gewoon dit principe:
[ afbeelding ]
Ik ook.kan er niks aan doen,maar zij is echt het voorbeeld van een verwend goois huppel kutje. maar waar ik het me meeste aan stoor is gewoon een meid van 26 jaar oud de hele dag met haar kut in de lucht ligt te staren,dat is gewoon niet gezond.en dat ze d`r nog steeds mee weg komt bij de bewoners dat snap ik nog steeds niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:48 schreef Darakka het volgende:
Ik heb echt een innerlijke haat voor Flauwra. Wat een dom wicht is het toch. Lelijk boggel konijn met flaporen. Paarse lippen en een ontiegelijk lelijk slinger lichaam.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat is de allerbeste optie die er is. Ben die stompzinnige verhalen van beiden zat.
Gister... Jo.... die vertelde dat ze bij elke eisprong 3 eitjes had... en groter dan normaal. Gaat de jeugd van nu nu allemaal naar gyn. omdat te laten onderzoeken?
die moeten ze echt opsluiten die mafkudt.....quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat is de allerbeste optie die er is. Ben die stompzinnige verhalen van beiden zat.
Gister... Jo.... die vertelde dat ze bij elke eisprong 3 eitjes had... en groter dan normaal. Gaat de jeugd van nu nu allemaal naar gyn. omdat te laten onderzoeken?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:50 schreef Freule het volgende:
Ik hoor die Laura net zeggen dat die jerrycans erboven op moeten bah bah hoe dom ben je dan.
Dan kan ze vast nu wel liplezen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:51 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ik ook.kan er niks aan doen,maar zij is echt het voorbeeld van een verwend goois huppel kutje. maar waar ik het me meeste aan stoor is gewoon een meid van 26 jaar oud de hele dag met haar kut in de lucht ligt te staren,dat is gewoon niet gezond.en dat ze d`r nog steeds mee weg komt bij de bewoners dat snap ik nog steeds niet.
weet ik en Budha moet voor zijn stiftproblemen maar eens naar dierenarts. Lolquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:52 schreef Freule het volgende:
[..]
dat kan helemaal niet wat ze nu zegt want dan moet ze 3 a 4 x perweek voor haar eisprong naar de gyneacoloog
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:51 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ik ook.kan er niks aan doen,maar zij is echt het voorbeeld van een verwend goois huppel kutje. maar waar ik het me meeste aan stoor is gewoon een meid van 26 jaar oud de hele dag met haar kut in de lucht ligt te staren,dat is gewoon niet gezond.en dat ze d`r nog steeds mee weg komt bij de bewoners dat snap ik nog steeds niet.
Hoho die heeft Botox mamajo genetisch gemanipuleerd,kan dus welquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
wees blij dat ze daar niet ligtquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
wie zit er weer met haar luie kut op het aanrecht????
echt he ik ook !! en dat heb ik echt niet zo snel....quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:56 schreef Darakka het volgende:
Lauwra bek houden !! Ik word stront chagrijnig van haar.
en Jo mee om te tellenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:57 schreef skunkyxxl het volgende:
Wie heeft er 20 miljoen bierdoppen voor lau, die wil ze wel sorteren voor het goede doel.dan wel op de geheime zolder.is ze teminste tot het eind uit de picture
Goed ideequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:57 schreef skunkyxxl het volgende:
Wie heeft er 20 miljoen bierdoppen voor lau, die wil ze wel sorteren voor het goede doel.dan wel op de geheime zolder.is ze teminste tot het eind uit de picture
Dat moet he, in het wild bij de giraffestam is het zo als je wat eten kan scoren,het snel op eten ,voordat iemand anders het afpakt.quote:
mag lijen dat ze er in stikt die vuile vieze gierquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:01 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Klopt! Stel je voor dat iemand het nog afpakt
Nee dat zal nooit gebeuren ,ze hoeft niet te slikken met die nek,glijdt zo naar binnenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
mag lijen dat ze er in stikt die vuile vieze gier
ze zeurt nog steeds om limonadesiroop. Kan ze eindelijk limonade met een rietje drinken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:01 schreef skunkyxxl het volgende:
Dat
[..]
Dat moet he, in het wild bij de giraffestam is het zo als je wat eten kan scoren,het snel op eten ,voordat iemand anders het afpakt.
Heb het al ge streamverslaged!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:02 schreef Stability het volgende:
moeten ze een vlot bouwen? ik heb niet gekeken, was aan het photoshoppen
ik wil haar wel ff op haar bek rammen hoor dan kan ze weken door een rietje eten ook.......quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:03 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze zeurt nog steeds om limonadesiroop. Kan ze eindelijk limonade met een rietje drinken.
ja was mooiquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:04 schreef Stability het volgende:
hebben jullie mn bewerking van sharon net niet gezien?
Jawel!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:04 schreef Stability het volgende:
staat veel beter he, als ze slank zou zijn...dan is het wel een mooie meidquote:
Ja, hij is heel mooi!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:04 schreef Stability het volgende:
oh echt? wat voor medicijnen dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jawel!!
Laatst zei iemand trouwens dat Sharon model was geweest maar toen medicijnen kreeg en veel aankwam...
we zijn niet allemaal doutzen he....quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:05 schreef Stability het volgende:
[..]
staat veel beter he, als ze slank zou zijn...dan is het wel een mooie meid
neuh.....die is écht mooi !quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal doutzen he....
Weet ik niet ze gingen er niet echt dieper op in.. ze zeide alleen dat dat pas een paar jaar geleden was...quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:06 schreef Stability het volgende:
[..]
oh echt? wat voor medicijnen dan?
Hoeft ook niet, Johanna mag ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal doutzen he....
Haten gaat me te ver, maar qua irritatieniveau past ze uitstekend bij Alex. Dan hoop ik wel dat ze opgesloten worden met zijn 2 want samen zijn ze uberirritantquote:
maar jo is nep, doutzen nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:07 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, Johanna mag ook
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:07 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, Johanna mag ook
Prednisonquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:06 schreef Stability het volgende:
[..]
oh echt? wat voor medicijnen dan?
oooooooooh neem me niet kwalijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
goed lezen, ging om johanna, niet om jo
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:57 schreef Stability het volgende:
ik heb sharon ff op dieet gezet........ze is meteen maar model geworden
[ link | afbeelding ]
Aan het begin waren zij, Flip en Servio alleen maar bezig...quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:10 schreef Stability het volgende:
gewoon helpen lau !!! niet aan de kant blijven staan om te commanderen hoe het moet
Idd. Ze doet nooit iets.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:10 schreef Stability het volgende:
gewoon helpen lau !!! niet aan de kant blijven staan om te commanderen hoe het moet
zeker met sandalen van lauraquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:10 schreef Stranger1977 het volgende:
Sletvio gaat Jezus Christ Superstar spelen?
ow niet gezien, kwas ff bezig, sorryquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:10 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Aan het begin waren zij, Flip en Servio alleen maar bezig...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:12 schreef knagsje het volgende:
[..]
zolang het jo niet is mag het hoor
niet zo BOT doen johquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:12 schreef Stranger1977 het volgende:
Luira weet iets van stevigheid,... DOE DAN IETS AAN DIE REET VAN JE!
die is bang dat haar kunst nagels gaan brekenquote:
Ik zie het doel van dat kruis nog steeds niet,...quote:
Iedereen moet meewerken aan het vlot. Valt toekijken daar ook onder?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:15 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
die is bang dat haar kunst nagels gaan breken
degenen die niet mee hebben geholpen verdienen ook geen geld in hun kluis !quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die heeft echt nog geen flikker uitgevoerd.
[ afbeelding ]
Gaan ze lau vanavond aan ophangen paas gedachtequote:Op zaterdag 16 april 2011 14:15 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ik zie het doel van dat kruis nog steeds niet,...
Ze moesten allemaal mee werken anders missie niet geslaagd! (dus niemand geld enk ik)quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:15 schreef Stability het volgende:
[..]
degenen die niet mee hebben geholpen verdienen ook geen geld in hun kluis !
Goed zo Joannaquote:
Ik weet er alles van.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:15 schreef MargrietV het volgende:
Nou honden willen altijd helpen, met hun neus erboven op. Leuk als je aan het tuinieren bent, want ze denken, dat is mijn tuin en ik mag alleen graven, nou dan moet je wel eens ingrijpen. Madelief is nu 5,5 jaar en eindelijk is het constant graven gestopt.
in geval van jo, jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:15 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Iedereen moet meewerken aan het vlot. Valt toekijken daar ook onder?
maar stemmetje zal wel weer zn hand boven jootje houden he, dat zijn we inmiddels ook wel gewendquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze moesten allemaal mee werken anders missie niet geslaagd! (dus niemand geld enk ik)
Die maakt zometeen even een knopje...quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:15 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Iedereen moet meewerken aan het vlot. Valt toekijken daar ook onder?
Je zal maar als kind de eerste 5,5 jaar van je leven constant graven,... want,... je gaat me toch niet vertellen dat je een hond hebt die Madelief heet?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:15 schreef MargrietV het volgende:
Nou honden willen altijd helpen, met hun neus erboven op. Leuk als je aan het tuinieren bent, want ze denken, dat is mijn tuin en ik mag alleen graven, nou dan moet je wel eens ingrijpen. Madelief is nu 5,5 jaar en eindelijk is het constant graven gestopt.
Ja, dat zal wel!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:17 schreef Stability het volgende:
[..]
maar stemmetje zal wel weer zn hand boven jootje houden he, dat zijn we inmiddels ook wel gewend
Ik gok dat dit wel resultaat gaat hebben, maar inderdaad,... echt slim bouwen is dit nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Twee van die palen tegen elkaar aan![]()
Ze moeten er een ruimte tussen laten, zodat de tonnen er diagonaal nog tussen passen.
En eerst het frame maken. Die tonnen kunnen op het laatste moment nog wel.
|Drijft ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:18 schreef knagsje het volgende:
ze kunnen die plastic tiet toch ook er aan binden?
tjonge !! die hebben straks echt hun rust wel verdiend hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:18 schreef Chanel5 het volgende:
Lau houd 2 plankjes op zijn plaats en Jo pakt een schaar
Ja dan ligt ze op bed , want ze is zo moe van het vlot bouwen, ze heeft t bijna in haar eentje gedaan hoor!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:10 schreef skunkyxxl het volgende:
Lau is het perfekte voorbeeld van beste stuurlui staan aan wal,geeft komentaar hoe ze moeten bouwen maar voert geen flikker uit,en vanavond zeggen wat hebben wij hard gebouwd.
Mo zit daar ook maar een beetje die doet volgens mij nog minder...quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:18 schreef Chanel5 het volgende:
Lau houdt 2 plankjes op zijn plaats en Jo pakt een schaar
Ze werken toch zo hard hequote:Op zaterdag 16 april 2011 14:18 schreef Chanel5 het volgende:
Lau houdt 2 plankjes op zijn plaats en Jo pakt een schaar
Dit klopt trouwens niet helemaal volgens mij! Op het filmpje van 'Wij zijn de geschiedenis' waar Sharon 4 jaar geleden vertelde over haar tsunami-avontuur was ze ook al een vrij stevige meid.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Weet ik niet ze gingen er niet echt dieper op in.. ze zeide alleen dat dat pas een paar jaar geleden was...
gatverquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:19 schreef Chuckster het volgende:
Die pup dronk zojuist uit het glas cola van Jo he? Benieuwd of ze het doorheeft als ze er zelf een slok uit neemt zo
Ze geeft hem ook de hele dag kusjes en laat hem aan haar gezicht likken dus ja...quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:19 schreef Chuckster het volgende:
Die pup dronk zojuist uit het glas cola van Jo he? Benieuwd of ze het doorheeft als ze er zelf een slok uit neemt zo
Tsss Jo heeft de bordjes naar de keuken gebracht. Echt nie dat ze dan geen geld krijgtquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:16 schreef Niki.P het volgende:
Missie straks mislukt, Jo heeft niet geholpen
En de rest ook niet. Dit is een groepsopdracht.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Tsss Jo heeft de bordjes naar de keuken gebracht. Echt nie dat ze dan geen geld krijgt
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:19 schreef Chuckster het volgende:
Lantaarnpaal doet overigens ook vrij weinig, ze zit er zoals gewoonlijk maar een beetje bij en denkt af en toe een zinvolle opmerking te maken..quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Tsss Jo heeft de bordjes naar de keuken gebracht. Echt nie dat ze dan geen geld krijgt
Laura vindt het al heel wat dat ze er bij blijft zitten. Die ligt normaal om deze tijd al te pitten hoor. Niet te veel verwachten he? En Jo voert alleen maar wat uit als ZIJ en alleen ZIJ de aandacht op kan eisen. Bij groepsmissies valt er weinig eer te behalen he. Doet ze liever nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:24 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Lantaarnpaal doet overigens ook vrij weinig, ze zit er zoals gewoonlijk maar een beetje bij en denkt af en toe een zinvolle opmerking te maken..
Hebben ze nu gewoon bijna comentaar op Jo!!quote:Mooi teamwerk
16 april om 14.17
Ook al gaat het nog niet zo vlot.
Iedereen is druk in de weer om een zo mooi mogelijk vlot te bouwen. Onder het toeziend oog van Segredo en Joanna, werkt iedereen zich een slag in de rondte. Philip checkt of alles vastzit en Sharon legt nog een schippersknoop. Nu maar hopen dat hij straks blijft drijven.
Oo goeie sanctiequote:Op zaterdag 16 april 2011 14:28 schreef Ecila111 het volgende:
Kielhalen is een straf die in vroeger tijden door een kapitein van een schip kon worden opgelegd aan leden van de bemanning.
Bij het uitvoeren van de straf kreeg de gestrafte een ijzeren tuig aan. Met een touw werd de gestrafte onder de kiel van het schip door getrokken. Kielhalen kon worden uitgevoerd in de lengterichting van het schip, of overdwars.
Die helpt ook meequote:Op zaterdag 16 april 2011 14:29 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ze doet ook zowaar wat, nu die Lantaarnpaal nog
Idd. Die doet ook nooit wat enigste wat zij doet is luieren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:29 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ze doet ook zowaar wat, nu die Lantaarnpaal nog
Ik heb ongeveer dezelfde geplaatst in het Capstopicquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:24 schreef Niki.P het volgende:
Die foto die ze bij dit nieuwsbericht hebben geplaatst is wel heel schattig!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:33 schreef Chuckster het volgende:
Laura wat een zeikwijf, laat die JoMo toch![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:34 schreef salvinimen het volgende:
Kan die laura haar bek niet gewoon effe houden
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:34 schreef Chuckster het volgende:
Nekschot voor laura graag!
Jo: "Ik heb 3 jaar op scouting gezeten ja!"
Geer: "Heb je toen ook wel eens een vlot gebouwd?"
Jo: "..nee.."
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:36 schreef salvinimen het volgende:
Wie kan die laura dan effe een nekschot geven.Of is dat te hard????
Dan doet ze het maar zelf als ze denkt dat ze het beter kanquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:33 schreef Chuckster het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:35 schreef Flashbox het volgende:
Joanna helpt echt wel mee hoor, die kom straks voor op het vlot te staan.What has been seen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:35 schreef Flashbox het volgende:
Joanna helpt echt wel mee hoor, die kom straks voor op het vlot te staan.Geil..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
Die UI van jou, shiiiiiitquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:36 schreef salvinimen het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:33 schreef Chuckster het volgende:
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:34 schreef salvinimen het volgende:
Kan die laura haar bek niet gewoon effe houden
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:34 schreef Chuckster het volgende:
Nekschot voor laura graag!
Jo: "Ik heb 3 jaar op scouting gezeten ja!"
Geer: "Heb je toen ook wel eens een vlot gebouwd?"
Jo: "..nee.."
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:36 schreef salvinimen het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Sommige mensen hier vinden Laura nog wel leuk hoor!!!
waar zijn die danquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja die mensen die geestelijk wat minder bedeeld zijn denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:39 schreef Chuckster het volgende:
Laura heeft haar nieuwe vlam gevonden in die houten plank waar ze al de hele tijd omheen glibbert
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:39 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja die mensen die geestelijk wat minder bedeeld zijn denk ik
Wat is er leuk aan haar dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:39 schreef Vultarian het volgende:
in de fik steken met een dode koning erop, wat een goed idee servio, mag het ook een koningin zijn?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:39 schreef Chuckster het volgende:
Laura heeft haar nieuwe vlam gevonden in die houten plank waar ze al de hele tijd omheen glibbert
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:39 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ben hier!!!
Waar de rest is weet ik even niet kommen straks vast wel weer....
Ze doet echt wel van alles en probeert altijd mensen op te vrolijke en ze ligt de laatste tijd echt niet veel vaker dan de rest, jullie hebben gewoon tunnelvisie!quote:
die liggen geheel in laura stijl even uit te rusten op bed ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:39 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ben hier!!!
Waar de rest is weet ik even niet kommen straks vast wel weer....
Ik denk dat ik voorstaan maar gewoon in stilte Laura leuk ga vinden...quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:42 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die liggen geheel in laura stijl even uit te rusten op bed ofzo
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze doet echt wel van alles en probeert altijd mensen op te vrolijke en ze ligt de laatste tijd echt niet veel vaker dan de rest, jullie hebben gewoon tunnelvisie!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:42 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voorstaan maar gewoon in stilte Laura leuk ga vinden...
nee hoor gewoon je mond opentrekken, je geeft goeie voorzetjesquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:42 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voorstaan maar gewoon in stilte Laura leuk ga vinden...
Ze heeft vanochtend (in haar eentje) de afwas gedaan en het zwembad schoongemaakt terwijl de rest gewoon met Segredo aan het spellen was....quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]Als jij onder slapen, liggen en vreten alles bedoelt dan doet ze alles jah
NOG ouder?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:44 schreef ZaZoe het volgende:
Laura heeft gewoon iets heel naars, wordt alleen maar erger naarmate ze ouder zal worden
Nog erger??quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:44 schreef ZaZoe het volgende:
Laura heeft gewoon iets heel naars, wordt alleen maar erger naarmate ze ouder zal worden
Ik hoop voor ons dat ze niet veel ouder gaat worden!quote:
Ik denk toch niet dat ik het zou volhouden, post meestal gewoon wel alles wat ik denkquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee hoor gewoon je mond opentrekken, je geeft goeie voorzetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |